Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Office Coordinator

CBRE s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Jána Bottu 2, Banská Bystrica
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 800 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Office Coordinator zodpovedá za poskytovanie komplexnej administratívnej pomoci a podpory pre manažéra a/alebo oddelenie, koordináciu procesov, rovnako však vystupuje ako osoba prvého kontaktu pre obchodných partnerov.

Zodpovedá za komplexnú administratívnu podporu pre manažéra a ostatných členov tímu, dohliada a koordinuje včasné splnenie administratívnych úloh

Zodpovedá za organizačné zabezpečenie externých aj interných obchodných stretnutí, rezerváciu priestorov, koordináciu parkovania, uvedenie návštevy, prípravu a podávanie občerstvenia

Zodpovedá za organizačné zabezpečenie služobných ciest členov tímu, vrátane rezervácií hotelov, nákupu leteniek a cestovných lístkov, zabezpečenie iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest

Administratívna a organizačná podpora tímu na obchodných stretnutiach, konferenciách, spoločenských podujatiach na Slovensku i v zahraničí

Zodpovedá za prípravu a kompletizáciu podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania , zodpovedná za prípravu zápisov z porád, sleduje a eviduje úlohy a ich plnenie, zabezpečuje dodržiavanie plnenia stanovených termínov

Zodpovedá za podporu pri administratívnom spracovaní zmlúv (príprava, kontrola, distribúcia, archivácia)

Zodpovedá za internú aj externú komunikáciu s obchodnými partnermi, dodávateľmi i kolegami (príprava, odosielanie, príjem a evidencia zásielok – písomná, elektronická a telefonická forma)

Spolupracuje pri príprave prezentácií pre klientov

Zodpovedá za zabezpečenie administratívneho chodu kancelárie, objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia

Zodpovedá za agendu doručenej i odoslanej pošty

Zodpovedá za prípravu účtovných podkladov a ich odovzdávanie účtovnému oddeleniu, zodpovedá za evidenciu dodávateľských faktúr, ich evidenciu a archiváciu

Zodpovedá za spracovanie vyúčtovania pracovných ciest

Zodpovedá za vedenie a vyúčtovanie pokladne strediska i pokladne klienta

Zodpovedá za archiváciu dokumentov v tlačenej aj elektronickej podobe

Spolupracuje s inými oddeleniami pri koordinácii interných projektov spoločnosti

Plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Sme poradenská spoločnosť v oblasti komerčných nehnuteľností. Našim klientom poskytujeme komplexné služby. Pri všetkom, čo robíme sa snažíme dostať zo seba to najlepšie a dodať prvotriedny servis našim klientom. Na to, aby sme mohli mať spokojných a prosperujúcich klientov musíme mať najprv spokojných a prosperujúcich zamestnancov. Budujeme inovatívne prostredie pre našich zamestnancov, ktorí potom prichádzajú s čerstvými nápadmi pre klientov.
Naše priestory sú navrhnuté tak, aby sa v nich zamestnanci cítili dobre, aby mali možnosť sa rozvíjať a aby sa priestor prispôsobil ich potrebám, nie naopak.
Na to, aby zamestnanci mohli rásť, musia sa ďalej vzdelávať – máme preto prepracovaný systém ďalšieho vzdelávania, ktorý poskytuje našim zamestnancom širokú škálu tém a taktiež možnosť výmenných programov v rámci spoločnosti.
Aby sa naši zamestnanci vedeli ľahšie uvoľniť aj v práci, máme pre nich pripravené masáže na pracovisku, ktoré pomáhajú odbúrať stres.
Máme flexibilnú pracovnú dobu a flexibilné pracovné miesta, aby každý mohol robiť tak, ako mu najviac vyhovuje – vrátane možnosti home office.
Pri dôležitých životných udalostiach poskytujeme dni voľna navyše, a za odpracované roky máme dovolenku extra, či sabbatical.
Pri narodení dieťaťa dáme kolegovi alebo kolegyni príspevok vo forme bonusu, rovnako aj pri odporučení nových kolegov – tešíme sa z každého prírastku
Ak to situácia umožňuje, radi sa stretávame aj s kolegami, s ktorými nezdieľame kancelárie pri rôznych druhoch teambuildingových a sociálnych aktivít.
Máme možnosť zapojiť sa do rôznych dobrovoľníckych aktivít a ďalšie iné benefity

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
Znalosť práce s balíkom MS Office
Komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
Samostatnosť, zodpovednosť, lojálnosť a flexibilita
Schopnosť rýchlo sa učiť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

CBRE je najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností, ktorá taktiež vytvára moderné kancelárske priestory podľa najnovších „workplace“ trendov a každý rok prináša inšpirácie nielen zo sveta, ale aj zo slovenských kancelárií v rámci jedinečného projektu OFFICE ROKA - officeroka.sk. Spoločnosť na Slovensku zamestnáva viac ako 300 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici a spravuje 45 komerčných a kancelárskych budov.

CBRE ponúka širokú škálu integrovaných služieb vrátane transakcií a projektového manažmentu; správy nehnuteľností; investičného manažmentu; posudzovania a ohodnocovania; lízingu nehnuteľností; strategického poradenstva; predaja nehnuteľností; financovania a služieb rozvoja.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov