Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Junior Controller

CBRE s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Jána Bottu, Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 700 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho finančného tímu hľadáme šikovnú posilu na pozíciu Controllera. Medzi úlohy Controllera na tejto pozícii patrí:

• Zodpovednosť za komplexný controlling Spoločnosti a konsolidáciu všetkých LOB (Line of Business) na úrovni krajiny
• Reporting na úrovni krajiny, účasť na CEE a EMEA reportingu
• Zabezpečenie pravidelného mesačného a kvartálneho skupinového reportingu, forecastu a uzávierkových procesov
• Spolupráca na dennej báze s internými účtovníkmi a kolegami z ostatných oddelení pri zabezpečení controllingových procesov, reportingu, budgetingu, uzávierkových procesov. Spolupráca s daňovými poradcami, audítormi a ostatnými odbornými partnermi a podobne v rozsahu dohodnutom s nadriadeným.
• Príprava budgetov (rozpočtov) spoločnosti, ich spracovanie v systémoch spoločnosti, pravidelné reportovanie ich plnenia a ostatné súvisiace aktivity.
• Príprava cash flow, sledovanie a reporting pohybov v peňažných inštitúciách, kde spoločnosť vedie bankové a iné účty, komunikácia s bankami v dohodnutom rozsahu.
• Spolupráca pri uzatváraní zmlúv s partnermi spoločnosti, kontrola formálnej alebo vecnej správnosti v relevantných prípadoch.
• Pravidelná analýza príjmov a výdajov v klientskych spoločnostiach, analýza plnenia plánov, ad hoc analýzy a iné aktivity v súlade s požiadavkami klientov, nadriadeného a vedenia spoločnosti.
• Účasť na interných projektoch spoločnosti v dohodnutom rozsahu, eventuálne ich riadenie.
• Implementácia interných procesov týkajúcich sa controllingu, reportingu a ich zapracovanie do interných predpisov a fungovania spoločnosti.
• Ostatné aktivity súvisiace s controllingovými a finančnými procesmi v súlade s požiadavkami nadriadeného a vedenia spoločnosti.
• Pravidelná komunikácia v Anglickom jazyku so zahraničnými kolegami

Zamestnanecké výhody, benefity

Sme poradenská spoločnosť v oblasti komerčných nehnuteľností. Našim klientom poskytujeme komplexné služby. Pri všetkom, čo robíme sa snažíme dostať zo seba to najlepšie a dodať prvotriedny servis našim klientom. Na to, aby sme mohli mať spokojných a prosperujúcich klientov musíme mať najprv spokojných a prosperujúcich zamestnancov. Budujeme inovatívne prostredie pre našich zamestnancov, ktorí potom prichádzajú s čerstvými nápadmi pre klientov.
Naše priestory sú navrhnuté tak, aby sa v nich zamestnanci cítili dobre, aby mali možnosť sa rozvíjať a aby sa priestor prispôsobil ich potrebám, nie naopak.
Na to, aby zamestnanci mohli rásť, musia sa ďalej vzdelávať – máme preto prepracovaný systém ďalšieho vzdelávania, ktorý poskytuje našim zamestnancom širokú škálu tém a taktiež možnosť výmenných programov v rámci spoločnosti.
Aby sa naši zamestnanci vedeli ľahšie uvoľniť aj v práci, máme pre nich pripravené masáže na pracovisku, ktoré pomáhajú odbúrať stres.
Máme flexibilnú pracovnú dobu a flexibilné pracovné miesta, aby každý mohol robiť tak, ako mu najviac vyhovuje – vrátane možnosti home office.
Pri dôležitých životných udalostiach poskytujeme dni voľna navyše, a za odpracované roky máme dovolenku extra, či sabbatical.
Pri narodení dieťaťa dáme kolegovi alebo kolegyni príspevok vo forme bonusu, rovnako aj pri odporučení nových kolegov – tešíme sa z každého prírastku
Ak to situácia umožňuje, radi sa stretávame aj s kolegami, s ktorými nezdieľame kancelárie pri rôznych druhoch teambuildingových a sociálnych aktivít.
Máme možnosť zapojiť sa do rôznych dobrovoľníckych aktivít a ďalšie iné benefity

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, audit, financie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Aktívna znalosť anglického jazyka je nevyhnutnosťou
• Min rok skúseností s finančným kontrolingom alebo auditom
• Vynikajúca znalosť MS Excel
• Metodický prístup so silným zameraním na detail, presnosť, kontrolu správnosti údajov
• Výborné komunikačné a interpersonálne zručnosti
• Vysoké pracovné nasadenie a odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

CBRE je najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností, ktorá taktiež vytvára moderné kancelárske priestory podľa najnovších „workplace“ trendov a každý rok prináša inšpirácie nielen zo sveta, ale aj zo slovenských kancelárií v rámci jedinečného projektu OFFICE ROKA - officeroka.sk. Spoločnosť na Slovensku zamestnáva viac ako 300 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici a spravuje 45 komerčných a kancelárskych budov.

CBRE ponúka širokú škálu integrovaných služieb vrátane transakcií a projektového manažmentu; správy nehnuteľností; investičného manažmentu; posudzovania a ohodnocovania; lízingu nehnuteľností; strategického poradenstva; predaja nehnuteľností; financovania a služieb rozvoja.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Polakovičová
E-mail: poslať životopis