Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Associate Lease Administrator

CBRE s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Jána Bottu, Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 950 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho rozrastajúceho sa tímu v Banskej Bystrici hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu, ktorí by doplnili náš tím.
Pozíciu máme nazvanú Associate Lease Administrator, čo v praxi znamená, že táto osoba po preštudovaní nájomných zmlúv dohliada na plnenie zmluvných podmienok z nej vyplývajúcich.
Medzi povinnosti Associate Lease Administrátora patrí najmä:

Zodpovednosť za vedenie agendy nájomných zmlúv (vedenie a aktualizácia platných nájomných zmlúv, dodatkov a nájomcov)

Príprava podkladov pre fakturáciu, evidencia a archivácia nájomných zmlúv a dodatkov, zabezpečenie úhrad faktúr

Príprava podkladov pre každoročnú indexáciu nájomného a iných poplatkov vyplývajúcich z nájomných zmlúv

Vypracovanie výnosového rozpočtu nehnuteľnosti na základe spracovaných nájomných podmienok z nájomných zmlúv

Evidencia databázy a sledovanie platnosti poistných zmlúv, výšky poistného krytia, resp. výšky finančného zabezpečenia, informovanie manažéra nehnuteľnosti o prípadných porušeniach, príprava výziev na odstránenie týchto porušení

Pravidelný reporting Managerovi nehnuteľnosti

Pravidelná elektronická a poštová korešpondencia s nájomcami

Evidencia databázy zmluvných výšok zábezpek, sledovanie uhradených depozitov a platnosti bankových garancií nájomcov, príprava výziev na doplnenie a informovanie manažéra nehnuteľnosti

Administratívne činnosti súvisiace so spravovanou nehnuteľnosťou

Zamestnanecké výhody, benefity

Sme poradenská spoločnosť v oblasti komerčných nehnuteľností. Našim klientom poskytujeme komplexné služby. Pri všetkom, čo robíme sa snažíme dostať zo seba to najlepšie a dodať prvotriedny servis našim klientom. Na to, aby sme mohli mať spokojných a prosperujúcich klientov musíme mať najprv spokojných a prosperujúcich zamestnancov.
Budujeme inovatívne prostredie pre našich zamestnancov, ktorí potom prichádzajú s čerstvými nápadmi pre klientov.

Naše priestory sú navrhnuté tak, aby sa v nich zamestnanci cítili dobre, aby mali možnosť sa rozvíjať a aby sa priestor prispôsobil ich potrebám, nie naopak.

Na to, aby zamestnanci mohli rásť, musia sa ďalej vzdelávať – máme preto prepracovaný systém ďalšieho vzdelávania, ktorý poskytuje našim zamestnancom širokú škálu tém a taktiež možnosť výmenných programov v rámci spoločnosti.

Aby sa naši zamestnanci vedeli ľahšie uvoľniť aj v práci, máme pre nich pripravené masáže na pracovisku a Multisport kartu.

Máme flexibilnú pracovnú dobu a flexibilné pracovné miesta, aby každý mohol robiť tak, ako mu najviac vyhovuje – vrátane možnosti home office.

Pri dôležitých životných udalostiach poskytujeme dni voľna navyše, a za odpracované roky máme dovolenku extra, či sabbatical.

Pri narodení dieťaťa dáme kolegovi alebo kolegyni príspevok vo forme bonusu, rovnako aj pri odporučení nových kolegov – tešíme sa z každého prírastku

Ak to situácia umožňuje, radi sa stretávame aj s kolegami, s ktorými nezdieľame kancelárie pri rôznych druhoch teambuildingových a sociálnych aktivít.

Máme možnosť zapojiť sa do rôznych dobrovoľníckych aktivít a ďalšie iné benefity.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Práca v MS Excel – pokročilá znalosť a skúsenosti s prácou v MS Excel sú nevyhnutným predpokladom pre zvládnutie každodenných úloh
Základy ekonómie resp. účtovníctva
Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni, každodenne využívaná pri práci
Logické myslenie a orientácia na detail

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

CBRE je najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností, ktorá taktiež vytvára moderné kancelárske priestory podľa najnovších „workplace“ trendov a každý rok prináša inšpirácie nielen zo sveta, ale aj zo slovenských kancelárií v rámci jedinečného projektu OFFICE ROKA - officeroka.sk. Spoločnosť na Slovensku zamestnáva viac ako 300 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici a spravuje 45 komerčných a kancelárskych budov.

CBRE ponúka širokú škálu integrovaných služieb vrátane transakcií a projektového manažmentu; správy nehnuteľností; investičného manažmentu; posudzovania a ohodnocovania; lízingu nehnuteľností; strategického poradenstva; predaja nehnuteľností; financovania a služieb rozvoja.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Polakovičová
E-mail: poslať životopis