Associate Lease Administrator
CBRE s.r.o.
- Miesto práce: Jána Bottu, Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 950 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho rozrastajúceho sa tímu v Banskej Bystrici hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu, ktorí by doplnili náš tím.
Pozíciu máme nazvanú Associate Lease Administrator, čo v praxi znamená, že táto osoba po preštudovaní nájomných zmlúv dohliada na plnenie zmluvných podmienok z nej vyplývajúcich.
Medzi povinnosti Associate Lease Administrátora patrí najmä:
Zodpovednosť za vedenie agendy nájomných zmlúv (vedenie a aktualizácia platných nájomných zmlúv, dodatkov a nájomcov)
Príprava podkladov pre fakturáciu, evidencia a archivácia nájomných zmlúv a dodatkov, zabezpečenie úhrad faktúr
Príprava podkladov pre každoročnú indexáciu nájomného a iných poplatkov vyplývajúcich z nájomných zmlúv
Vypracovanie výnosového rozpočtu nehnuteľnosti na základe spracovaných nájomných podmienok z nájomných zmlúv
Evidencia databázy a sledovanie platnosti poistných zmlúv, výšky poistného krytia, resp. výšky finančného zabezpečenia, informovanie manažéra nehnuteľnosti o prípadných porušeniach, príprava výziev na odstránenie týchto porušení
Pravidelný reporting Managerovi nehnuteľnosti
Pravidelná elektronická a poštová korešpondencia s nájomcami
Evidencia databázy zmluvných výšok zábezpek, sledovanie uhradených depozitov a platnosti bankových garancií nájomcov, príprava výziev na doplnenie a informovanie manažéra nehnuteľnosti
Administratívne činnosti súvisiace so spravovanou nehnuteľnosťou
Pozíciu máme nazvanú Associate Lease Administrator, čo v praxi znamená, že táto osoba po preštudovaní nájomných zmlúv dohliada na plnenie zmluvných podmienok z nej vyplývajúcich.
Medzi povinnosti Associate Lease Administrátora patrí najmä:
Zodpovednosť za vedenie agendy nájomných zmlúv (vedenie a aktualizácia platných nájomných zmlúv, dodatkov a nájomcov)
Príprava podkladov pre fakturáciu, evidencia a archivácia nájomných zmlúv a dodatkov, zabezpečenie úhrad faktúr
Príprava podkladov pre každoročnú indexáciu nájomného a iných poplatkov vyplývajúcich z nájomných zmlúv
Vypracovanie výnosového rozpočtu nehnuteľnosti na základe spracovaných nájomných podmienok z nájomných zmlúv
Evidencia databázy a sledovanie platnosti poistných zmlúv, výšky poistného krytia, resp. výšky finančného zabezpečenia, informovanie manažéra nehnuteľnosti o prípadných porušeniach, príprava výziev na odstránenie týchto porušení
Pravidelný reporting Managerovi nehnuteľnosti
Pravidelná elektronická a poštová korešpondencia s nájomcami
Evidencia databázy zmluvných výšok zábezpek, sledovanie uhradených depozitov a platnosti bankových garancií nájomcov, príprava výziev na doplnenie a informovanie manažéra nehnuteľnosti
Administratívne činnosti súvisiace so spravovanou nehnuteľnosťou
Zamestnanecké výhody, benefity
Sme poradenská spoločnosť v oblasti komerčných nehnuteľností. Našim klientom poskytujeme komplexné služby. Pri všetkom, čo robíme sa snažíme dostať zo seba to najlepšie a dodať prvotriedny servis našim klientom. Na to, aby sme mohli mať spokojných a prosperujúcich klientov musíme mať najprv spokojných a prosperujúcich zamestnancov.
Budujeme inovatívne prostredie pre našich zamestnancov, ktorí potom prichádzajú s čerstvými nápadmi pre klientov.
Naše priestory sú navrhnuté tak, aby sa v nich zamestnanci cítili dobre, aby mali možnosť sa rozvíjať a aby sa priestor prispôsobil ich potrebám, nie naopak.
Na to, aby zamestnanci mohli rásť, musia sa ďalej vzdelávať – máme preto prepracovaný systém ďalšieho vzdelávania, ktorý poskytuje našim zamestnancom širokú škálu tém a taktiež možnosť výmenných programov v rámci spoločnosti.
Aby sa naši zamestnanci vedeli ľahšie uvoľniť aj v práci, máme pre nich pripravené masáže na pracovisku a Multisport kartu.
Máme flexibilnú pracovnú dobu a flexibilné pracovné miesta, aby každý mohol robiť tak, ako mu najviac vyhovuje – vrátane možnosti home office.
Pri dôležitých životných udalostiach poskytujeme dni voľna navyše, a za odpracované roky máme dovolenku extra, či sabbatical.
Pri narodení dieťaťa dáme kolegovi alebo kolegyni príspevok vo forme bonusu, rovnako aj pri odporučení nových kolegov – tešíme sa z každého prírastku
Ak to situácia umožňuje, radi sa stretávame aj s kolegami, s ktorými nezdieľame kancelárie pri rôznych druhoch teambuildingových a sociálnych aktivít.
Máme možnosť zapojiť sa do rôznych dobrovoľníckych aktivít a ďalšie iné benefity.
Budujeme inovatívne prostredie pre našich zamestnancov, ktorí potom prichádzajú s čerstvými nápadmi pre klientov.
Naše priestory sú navrhnuté tak, aby sa v nich zamestnanci cítili dobre, aby mali možnosť sa rozvíjať a aby sa priestor prispôsobil ich potrebám, nie naopak.
Na to, aby zamestnanci mohli rásť, musia sa ďalej vzdelávať – máme preto prepracovaný systém ďalšieho vzdelávania, ktorý poskytuje našim zamestnancom širokú škálu tém a taktiež možnosť výmenných programov v rámci spoločnosti.
Aby sa naši zamestnanci vedeli ľahšie uvoľniť aj v práci, máme pre nich pripravené masáže na pracovisku a Multisport kartu.
Máme flexibilnú pracovnú dobu a flexibilné pracovné miesta, aby každý mohol robiť tak, ako mu najviac vyhovuje – vrátane možnosti home office.
Pri dôležitých životných udalostiach poskytujeme dni voľna navyše, a za odpracované roky máme dovolenku extra, či sabbatical.
Pri narodení dieťaťa dáme kolegovi alebo kolegyni príspevok vo forme bonusu, rovnako aj pri odporučení nových kolegov – tešíme sa z každého prírastku
Ak to situácia umožňuje, radi sa stretávame aj s kolegami, s ktorými nezdieľame kancelárie pri rôznych druhoch teambuildingových a sociálnych aktivít.
Máme možnosť zapojiť sa do rôznych dobrovoľníckych aktivít a ďalšie iné benefity.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Práca v MS Excel – pokročilá znalosť a skúsenosti s prácou v MS Excel sú nevyhnutným predpokladom pre zvládnutie každodenných úloh
Základy ekonómie resp. účtovníctva
Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni, každodenne využívaná pri práci
Logické myslenie a orientácia na detail
Základy ekonómie resp. účtovníctva
Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni, každodenne využívaná pri práci
Logické myslenie a orientácia na detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
CBRE je najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností, ktorá taktiež vytvára moderné kancelárske priestory podľa najnovších „workplace“ trendov a každý rok prináša inšpirácie nielen zo sveta, ale aj zo slovenských kancelárií v rámci jedinečného projektu OFFICE ROKA - officeroka.sk. Spoločnosť na Slovensku zamestnáva viac ako 300 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici a spravuje 45 komerčných a kancelárskych budov.
CBRE ponúka širokú škálu integrovaných služieb vrátane transakcií a projektového manažmentu; správy nehnuteľností; investičného manažmentu; posudzovania a ohodnocovania; lízingu nehnuteľností; strategického poradenstva; predaja nehnuteľností; financovania a služieb rozvoja.
CBRE ponúka širokú škálu integrovaných služieb vrátane transakcií a projektového manažmentu; správy nehnuteľností; investičného manažmentu; posudzovania a ohodnocovania; lízingu nehnuteľností; strategického poradenstva; predaja nehnuteľností; financovania a služieb rozvoja.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov