Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

IT Support Admin (1st & 2nd level) - vhodné aj pre absolventov

CANCOM Slovakia s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Košice
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 EUR/mesiacod 1100€ brutto, v závislosti od skúsenosti
  • Termín nástupu: asap
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Tvorte digitálnu budúcnosť spolu s nami a začnite svoju kariéru v spoločnosti CANCOM!

Čo bude obnášať Vaša pozícia?

* Budete kontaktná osoba pre našich zákazníkov, ktorým máte zabezpečiť optimálnu
technickú podporu pre všetky otázky týkajúce sa IT problémov.
* Podporujete našich zákazníkov svojím know-how v oblasti podpory 1. a 2. úrovne.
* Zabezpečujete hladký priebeh procesov riadenia eskalácie.
* Budete poskytovať podporu na úrovni služieb 1 pre súčasné a budúce systémy, aplikácie a
technológie.
* Bude poskytovať podporu interným a externým používateľom zákazníka prostredníctvom
telefónu, e-mailu a ticketovacieho systému v anglickom alebo nemeckom jazyku v
spolupráci s tímom Service Level 2 a internou IT podporou.
* Flexibilná pracovná doba (Po-Pia)

Zamestnanecké výhody, benefity

* Parkovacie miesto v Auparku alebo preplatenie cestovného lístka na MHD
* Home office (na plný úväzok)
* MultiSport karta
* Najnovšie pracovné vybavenie
* Firemné podujatia (teraz online - športové aktivity - tréningy jogy, funkčný tréning alebo
cvičenia zamerané na zdravý chrbát , poker party, rôzne hry)
* Nápoje a ovocie zdarma (4 krát týždenne)
* Stravné poukážky
* Zamestnanecký referral program
* Ďalšie vzdelávanie prostredníctvom Cancom Academy
* Poistenie pracovnej neschopnosti
* III.pilier

Informácie o výberovom konaní

Svoj životopis nám pošlite prostredníctvom priloženého linku
https://karriere.cancom.de/jobs/Service-Desk-Agent-all-genders-1st-2nd-Level-Support-eng-j4473.html

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* Predpokladom úspešného zvládnutia tejto pozície je znalosť širokej škály IT technológií, aby bolo možné včas riešiť incidenty a overovať a realizovať požiadavky podľa prijatých postupov v súčasných a budúcich prostrediach (Dev/Test/Prod)
* Znalosť ITIL je výhodou

* Nemecký jazyk na úrovni B2 pre ľudí bez IT skúsenosti
alebo
* Anglický jazyk B2 pre kandidátov s aspoň ročnými skúsenosťami s podporou/odstraňovaním porúch niektorých z nasledujúcich technológií:

- JIRA/Confluence alebo iné ticketovacie systémy
- MS Active Directory, LDAP
- Windows Server 2012R2/2016
- Microsoft SCCM
- SQL server
- MS SharePoint
- Exchange 2013/2016 a/alebo Exchange Online
- MS Remote Desktop Services
- Azure Active Directory
- O365
- Základy TCP/IP a bezpečnostné politiky

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

We are CANCOM – 4,000+ employees in more than 60 locations both in Europe and the US. As a leading digital transformation partner, we develop new IT solutions for our clients every day and help them successfully advance into their digital future.
Despite our size, we have remained a young and dynamic company. Our employees appreciate the collegial cooperation and the helpful atmosphere, which are particularly important for us.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti

CANCOM Slovakia s.r.o.
Rázusova 28
040 01 Košice - mestská časť Juh
https://www.cancom.de/

Kontakt