Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Marketing & Customer Happiness Manager vo vzdelávacej firme s rodinnou atmosférou
Cambridge Study s.r.o.
- Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 250 - 2 000 EUR/mesiacvariabilná zložka a odmeny, plat zodpovedajúci Tvojim predchádzajúcim skúsenostiam, kvalifikácii a pracovnému nasadeniu
- Termín nástupu: 15.6.2022
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Príprava a rozvoj marketingovej a PR stratégie firmy a brand manažmentu v spolupráci so CEO firmy,
- príprava a správa príspevkov na sociálnych sieťach Instagram, Facebook, LinkedIn a YouTube,
- príprava a správa platených kampaní na sociálnych sieťach Instagram, Facebook,
- sledovanie a reporting marketingových KPIs manažmentu firmy,
- komunikácia s partnermi, externými dodávateľmi, grafikmi a reklamnými agentúrami,
- písanie a editovanie blogových článkov a mediálnych výstupov,
- manažment firemného webu,
- komunikácia s našimi klientmi, ich podpora a pomoc s riešením rôznych situácií v zahraničí,
- spolupráca na definovaný „customer happiness“ stratégie a vytvorenie časového harmonogramu,
- neustále vylepšovanie „customer experience“ vrátane zlepšovania interných procesov,
- podpora aktivít na získavanie nových klientov vďaka spolupráci a referenciám od našich klientov,
- priateľská komunikácia a efektívna spolupráca s ostatnými členmi tímu,
- profesionálna a priateľská komunikácia s klientmi a dodávateľmi,
- ostatné úlohy dohodnuté s manažmentom.
- príprava a správa príspevkov na sociálnych sieťach Instagram, Facebook, LinkedIn a YouTube,
- príprava a správa platených kampaní na sociálnych sieťach Instagram, Facebook,
- sledovanie a reporting marketingových KPIs manažmentu firmy,
- komunikácia s partnermi, externými dodávateľmi, grafikmi a reklamnými agentúrami,
- písanie a editovanie blogových článkov a mediálnych výstupov,
- manažment firemného webu,
- komunikácia s našimi klientmi, ich podpora a pomoc s riešením rôznych situácií v zahraničí,
- spolupráca na definovaný „customer happiness“ stratégie a vytvorenie časového harmonogramu,
- neustále vylepšovanie „customer experience“ vrátane zlepšovania interných procesov,
- podpora aktivít na získavanie nových klientov vďaka spolupráci a referenciám od našich klientov,
- priateľská komunikácia a efektívna spolupráca s ostatnými členmi tímu,
- profesionálna a priateľská komunikácia s klientmi a dodávateľmi,
- ostatné úlohy dohodnuté s manažmentom.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Plat zodpovedajúci predchádzajúcim skúsenostiam, kvalifikácii a pracovnému nasadeniu,
- motivujúce finančné ohodnotenie po zaškolení,
- možnosť cestovať do rôznych krajín a zdokonaľovať sa v angličtine
- flexibilita a home-office podľa dohody,
- možnosť práce v stabilnej spoločnosti ako kmeňový zamestnanec spoločnosti a garantovaný osobný prístup,
- možnosť ďalšieho vzdelávania a sebarealizácie,
- firemný laptop a služobný mobil,
- Multisport karta,
- mladé a dynamické firemné prostredie a malý kolektív s rodinnou atmosférou.
- motivujúce finančné ohodnotenie po zaškolení,
- možnosť cestovať do rôznych krajín a zdokonaľovať sa v angličtine
- flexibilita a home-office podľa dohody,
- možnosť práce v stabilnej spoločnosti ako kmeňový zamestnanec spoločnosti a garantovaný osobný prístup,
- možnosť ďalšieho vzdelávania a sebarealizácie,
- firemný laptop a služobný mobil,
- Multisport karta,
- mladé a dynamické firemné prostredie a malý kolektív s rodinnou atmosférou.
Informácie o výberovom konaní
Do nášho rastúceho tímu hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu za účelom dlhodobej spolupráce. Neponúkame prácu na dočasnú výpomoc ale mnoho-ročnú spoluprácu pre človeka, ktorý hľadá zaujímavú a kreatívnu prácu, stabilný a férový príjem, a profesionálnu, a zároveň priateľskú pracovnú atmosféru. Hľadáme človeka, ktorý nemá rád monotónnosť, s citom pre dizajn, láskou ku copywritingu, ale aj empatickou komunikáciou a schopnosťou počúvať klientov.
Takže, ak sa chceš pridať ku nám do tímu, máš chuť na sebe pracovať a si tímový hráč, pošli nám svoj profesijný životopis v slovenskom alebo v anglickom jazyku a motivačný list.
Viac informácií o nás nájdeš na našej webovej stránke www.cambridgestudy.sk alebo na našom Instagrame a Facebooku.
Takže, ak sa chceš pridať ku nám do tímu, máš chuť na sebe pracovať a si tímový hráč, pošli nám svoj profesijný životopis v slovenskom alebo v anglickom jazyku a motivačný list.
Viac informácií o nás nájdeš na našej webovej stránke www.cambridgestudy.sk alebo na našom Instagrame a Facebooku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Marketing, Manažment, Ekonómia, Masmediálna komunikácia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Predchádzajúce aspoň čiastočné skúsenosti s príbuzným typom práce (marketing, copywriting, customer service, digital marketing atď.),
- skúsenosti s manažovaním web stránok vo Wordpress,
- skúsenosti s Meta (Facebook) Business Suite a s Google Analytics,
- skúsenosti so SEO optimalizáciou a copywriting v súlade so SEO,
- ovládanie práce v Canve prípadne iné grafické programy výhodou,
- anglický jazyk na úrovni B2, absolvované štúdium v zahraničí výhodou,
- pozitívny vzťah ku sociálnym médiám a digitálnemu marketingu,
- kreativita a schopnosť prinášať nové praktické nápady,
- precíznosť a dôslednosť,
- príjemné a priateľské vystupovanie voči klientom a kolegom,
- zodpovedný prístup k zadaným úlohám,
- proaktívne riešenie problémov a ich predchádzanie,
- trpezlivosť a doťahovanie vecí do konca,
- schopnosť samostatne riešiť aj neočakávané situácie s klientom,
- schopnosť práce so stresom,
- motivácia učiť sa novým technikám a zdokonaľovať svoj výkon.
- skúsenosti s manažovaním web stránok vo Wordpress,
- skúsenosti s Meta (Facebook) Business Suite a s Google Analytics,
- skúsenosti so SEO optimalizáciou a copywriting v súlade so SEO,
- ovládanie práce v Canve prípadne iné grafické programy výhodou,
- anglický jazyk na úrovni B2, absolvované štúdium v zahraničí výhodou,
- pozitívny vzťah ku sociálnym médiám a digitálnemu marketingu,
- kreativita a schopnosť prinášať nové praktické nápady,
- precíznosť a dôslednosť,
- príjemné a priateľské vystupovanie voči klientom a kolegom,
- zodpovedný prístup k zadaným úlohám,
- proaktívne riešenie problémov a ich predchádzanie,
- trpezlivosť a doťahovanie vecí do konca,
- schopnosť samostatne riešiť aj neočakávané situácie s klientom,
- schopnosť práce so stresom,
- motivácia učiť sa novým technikám a zdokonaľovať svoj výkon.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Cambridge Study je malá spoločnosť s priateľskou rodinnou atmosférou. Pomáhame ľuďom študovať v zahraničí na stredných a vysokých školách alebo jazykových kurzoch. A robíme to dobre. Okrem poradenstva pri výbere študijného programu a lokality, zabezpečujeme celý proces vycestovania a pomoc či podporu počas samotného pobytu.
Výrazne nás odlišuje, že máme vlastnú skúsenosť s tým, čo predávame. Sami sme v zahraničí študovali a chodíme tam na kurzy, ktoré ponúkame. Vďaka tomu klientom dokážeme dobre poradiť, pozrieť sa na veci z ich perspektívy a postarať sa o nich, aj keď narazia v zahraničí na problémy.
Chceme rásť a zároveň si zachovať priateľskú atmosféru, ktorá u nás vládne. Naším cieľom je umožniť (nielen) mladým ľuďom získať kvalitnejšie vzdelanie v zahraničí. To nás neustále ženie vpred. No nechceme len poslať do sveta čo najviac študentov a nasľubovať im pritom hory-doly.
Neustále zdokonaľujeme seba aj firemné procesy. Máme veľa rozpracovaných nápadov, ktoré nás môžu posunúť o kus vpred. Spokojnosť klienta máme vždy na prvom mieste.
Výrazne nás odlišuje, že máme vlastnú skúsenosť s tým, čo predávame. Sami sme v zahraničí študovali a chodíme tam na kurzy, ktoré ponúkame. Vďaka tomu klientom dokážeme dobre poradiť, pozrieť sa na veci z ich perspektívy a postarať sa o nich, aj keď narazia v zahraničí na problémy.
Chceme rásť a zároveň si zachovať priateľskú atmosféru, ktorá u nás vládne. Naším cieľom je umožniť (nielen) mladým ľuďom získať kvalitnejšie vzdelanie v zahraničí. To nás neustále ženie vpred. No nechceme len poslať do sveta čo najviac študentov a nasľubovať im pritom hory-doly.
Neustále zdokonaľujeme seba aj firemné procesy. Máme veľa rozpracovaných nápadov, ktoré nás môžu posunúť o kus vpred. Spokojnosť klienta máme vždy na prvom mieste.