Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hlavný ekonóm / Hlavná ekonómka
Bytové družstvo so sídlom v Trnave
- Miesto práce: Ludvika van Beethovena, Trnava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 600 EUR/mesiacPo skončení skúšobnej doby 1800,- Eur brutto
- Termín nástupu: ihneď, príp. podľa dohody
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- riadi činnosť celého ekonomického úseku
- riadi, organizuje a kontroluje prácu organizačne podriadených pracovníkov a zodpovedá za ich činnosť v rozsahu pôsobnosti vymedzenej organizačným poriadkom družstva
- riadi, usmerňuje a kontroluje účtovnú evidenciu a zabezpečuje spracovanie výsledkov hospodárenia činnosti družstva
- podvojné účtovníctvo
- vypracovanie finančných plánov, mesačný controlling plnenia plánu
- účtovanie pokladničných dokladov BD TT a všetkých bytových domov, SVB
- účtovanie skladových príjemok a výdajok BD TT
- účtovanie miezd BD TT a všetkých bytových domov, SVB
- účtovanie dodávateľských a odberateľských faktúr BD TT
- účtovanie interných a účtovných dokladov BD TT, SVB a všetkých bytových domov
- tvorba a zasielanie mesačných a ročných štatistických výkazov
- spracovanie mesačného kontrolného výkazu a DPH priznania
- pripravuje a spracuje priznanie na Daň z motorových vozidiel
- pripravuje a spracuje oznámenie o zrazení a odvedení dane vyberanej zrážkou
- komunikácia so štátnymi inštitúciami
- komunikácia s externou audítorkou
- príprava a spracovanie ročnej účtovnej závierky a podanie daňového priznania z príjmu právnických osôb
- zúčastňuje sa na auditoch účtovnej závierky
- vypracovanie výročnej správy k auditu
- vypracovanie podkladov na Zhromaždenie delegátov
- príprava a vypracovanie podkladov k ročnému vyúčtovaniu
- zabezpečuje pravidelné vysporiadanie záväzkov a pohľadávok medzi subjektmi
- spolupracuje pri príprave zálohových predpisov a vyúčtovania nákladov spojených s užívaním bytov a nebytových priestorov
- sleduje legislatívu súvisiacu s prácou na tejto pozícii
- rieši operatívne problémy a iné účtovnícke a administratívne práce
- riadi, usmerňuje a kontroluje daňové, odvodové, štatistické a poisťovacie povinnosti družstva
- riadi, organizuje a kontroluje financovanie a úverovanie činnosti družstva, zabezpečuje styk s peňažnými ústavmi a hospodárenia s finančnými prostriedkami družstva
- usmerňuje všestrannú hospodárnosť s družstevným majetkom
- riadi, usmerňuje a zabezpečuje kontrolu pokladničnej činnosti v rámci družstva
- analyzuje dosiahnuté výsledky z hľadiska celkového výsledku hospodárenia družstva a navrhuje opatrenia na zlepšenie dosiahnutých výsledkov družstva
- usmerňuje a spolupracuje s vlastníkmi bytov v oblasti tvorby a čerpania prostriedkov fondu opráv
- zabezpečuje spracovanie inventarizácie majetku družstva
- zabezpečuje a predkladá do predstavenstva družstva informácie o ekonomických výsledkoch družstva a zabezpečuje realizáciu uznesení P-BD týkajúcich sa ekonomického úseku
- zabezpečuje spoluprácu s ostatnými úsekmi družstva
- plní ďalšie úlohy uložené riaditeľom družstva a predstavenstvom BD
- zabezpečuje uloženie písomností spojené s výkonom práce do archívu podľa schváleného registratúrneho plánu
- riadi, organizuje a kontroluje prácu organizačne podriadených pracovníkov a zodpovedá za ich činnosť v rozsahu pôsobnosti vymedzenej organizačným poriadkom družstva
- riadi, usmerňuje a kontroluje účtovnú evidenciu a zabezpečuje spracovanie výsledkov hospodárenia činnosti družstva
- podvojné účtovníctvo
- vypracovanie finančných plánov, mesačný controlling plnenia plánu
- účtovanie pokladničných dokladov BD TT a všetkých bytových domov, SVB
- účtovanie skladových príjemok a výdajok BD TT
- účtovanie miezd BD TT a všetkých bytových domov, SVB
- účtovanie dodávateľských a odberateľských faktúr BD TT
- účtovanie interných a účtovných dokladov BD TT, SVB a všetkých bytových domov
- tvorba a zasielanie mesačných a ročných štatistických výkazov
- spracovanie mesačného kontrolného výkazu a DPH priznania
- pripravuje a spracuje priznanie na Daň z motorových vozidiel
- pripravuje a spracuje oznámenie o zrazení a odvedení dane vyberanej zrážkou
- komunikácia so štátnymi inštitúciami
- komunikácia s externou audítorkou
- príprava a spracovanie ročnej účtovnej závierky a podanie daňového priznania z príjmu právnických osôb
- zúčastňuje sa na auditoch účtovnej závierky
- vypracovanie výročnej správy k auditu
- vypracovanie podkladov na Zhromaždenie delegátov
- príprava a vypracovanie podkladov k ročnému vyúčtovaniu
- zabezpečuje pravidelné vysporiadanie záväzkov a pohľadávok medzi subjektmi
- spolupracuje pri príprave zálohových predpisov a vyúčtovania nákladov spojených s užívaním bytov a nebytových priestorov
- sleduje legislatívu súvisiacu s prácou na tejto pozícii
- rieši operatívne problémy a iné účtovnícke a administratívne práce
- riadi, usmerňuje a kontroluje daňové, odvodové, štatistické a poisťovacie povinnosti družstva
- riadi, organizuje a kontroluje financovanie a úverovanie činnosti družstva, zabezpečuje styk s peňažnými ústavmi a hospodárenia s finančnými prostriedkami družstva
- usmerňuje všestrannú hospodárnosť s družstevným majetkom
- riadi, usmerňuje a zabezpečuje kontrolu pokladničnej činnosti v rámci družstva
- analyzuje dosiahnuté výsledky z hľadiska celkového výsledku hospodárenia družstva a navrhuje opatrenia na zlepšenie dosiahnutých výsledkov družstva
- usmerňuje a spolupracuje s vlastníkmi bytov v oblasti tvorby a čerpania prostriedkov fondu opráv
- zabezpečuje spracovanie inventarizácie majetku družstva
- zabezpečuje a predkladá do predstavenstva družstva informácie o ekonomických výsledkoch družstva a zabezpečuje realizáciu uznesení P-BD týkajúcich sa ekonomického úseku
- zabezpečuje spoluprácu s ostatnými úsekmi družstva
- plní ďalšie úlohy uložené riaditeľom družstva a predstavenstvom BD
- zabezpečuje uloženie písomností spojené s výkonom práce do archívu podľa schváleného registratúrneho plánu
Zamestnanecké výhody, benefity
- čerpanie sociálneho fondu
- vianočné prémie
- 2 dni dovolenky naviac
- časť pracovnej doby možná v režime home office
- vianočné prémie
- 2 dni dovolenky naviac
- časť pracovnej doby možná v režime home office
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomický odbor
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Expert
daňové a účtovné zákony - Expert
daňové a účtovné zákony - Expert
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť účtovného programu Anasoft - výhodou
- analytické a logické myslenie
- precíznosť
- zodpovednosť, pozitívny prístup k práci
- analytické a logické myslenie
- precíznosť
- zodpovednosť, pozitívny prístup k práci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Správa bytových domov a nebytových priestorov