Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Odborný asistent oblastného riaditeľa (Back Office)

Broker Consulting, a.s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Trnavská cesta 3, Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 - 1 500 EUR/mesiac
  • Termín nástupu: 1.10.2022, prípadne dohodou aj skôr
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staňte sa členom tímu podpory pre profesionálnych finančných a realitných konzultantov. Úlohou odborného asistenta je vykonávať administratívnu podporu v nasledujúcich oblastiach:

1. Spracovanie a vyhodnocovanie kľúčových informácií o klientoch
2. Monitorovanie potrieb a požiadaviek klientov
3. Modelovanie finančných riešení
4. Riešenie konkrétnych dielčích krokov v spolupráci s odborníkmi
5. Príprava podkladov pre klientov, inštitúcie a spoločnosť
6. Komunikácia s klientmi, inštitúciami a konzultácie s odborníkmi a konzultantmi v spoločnosti.

Možnosť postupu na manažérsku pozíciu s rozšírením kompetencie o:

1. Odborné vzdelávanie spolupracovníkov
2. Monitoring informácií a zmien produktov.
3. Komunikácia s inštitúciami
4. Štatistiky a vyhodnocovania výsledkov a kvality produkcie finančného centra.

Zamestnanecké výhody, benefity

1. Získanie cenných vedomostí o práci s finančnými produktami a plánovaním
2. Neustále odborné vzdelávanie
3. Práca s modernými aplikáciami a nástrojmi
4. Produktové výhody od finančných inštitúcií
5. Možnosť postupu na manažérsku, konzultantskú pozíciu
6. Rast finančného ohodnotenia v závislosti so získanými skúsenosťami a dosiahnutými výsledkami

Informácie o výberovom konaní

V súčasnej dobe, keď je nápor na podporu klientov v oblasti finančného zabezpečenia rozširujeme tím o špecialistov v back office.
Žiadosti spolu so životopisom nám pošlite mailom na [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- samostatnosť, schopnosti plánovať a samostatne si rozvrhnúť prácu
- spoľahlivosť a zodpovednosť, orientácia na splnenie cieľov a úloh
- systematický a organizačný prístup
- zručnosť v kalkuláciách

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Broker Consulting, a.s. je moderná spoločnosť zameraná na vytvorenie majetkových plánov a správu majetku klientov.

Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.

Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.

Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.