Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrátor zákazníckej podpory (Back Office)
Broker Consulting, a.s.
- Miesto práce: Trnavská cesta 3, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 - 1 200 EUR/mesiacPrípadne podľa odpracovaného rozsahu hodín
- Termín nástupu: 1.3.2022, prípadne dohodou aj skôr
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme ambicióznych spolupracovníkov, ide o administratívnu pozíciu, so zverenými úlohami v rámci podpory pre profesionálnych finančných a realitných konzultantov.
Našim cieľom je poskytovať klientom profesionálny servis v plánovaní a všetkých dôležitých životných oblastiach. Preto po zaučení ponúkame možnosť postupu na pozíciu samostatného špecialistu.
Úloha administrátora zákazníckej podpory je vykonávať podporné činnosti pre:
1. Spracovanie informácií o klientoch
2. Príprava vyhodnotení vhodných produktov pre klientov
3. Príprava podkladov a zmlúv pre klientov
4. Archivácia dokladov a zmlúv, správa digitálnych zložiek klientov
5. Správa databázy klientov a potenciálnych klientov
Našim cieľom je poskytovať klientom profesionálny servis v plánovaní a všetkých dôležitých životných oblastiach. Preto po zaučení ponúkame možnosť postupu na pozíciu samostatného špecialistu.
Úloha administrátora zákazníckej podpory je vykonávať podporné činnosti pre:
1. Spracovanie informácií o klientoch
2. Príprava vyhodnotení vhodných produktov pre klientov
3. Príprava podkladov a zmlúv pre klientov
4. Archivácia dokladov a zmlúv, správa digitálnych zložiek klientov
5. Správa databázy klientov a potenciálnych klientov
Zamestnanecké výhody, benefity
1. Získanie cenných vedomostí o práci s finančnými produktami a plánovaním
2. Odborné vzdelávanie
3. Práca s modernými aplikáciami a nástrojmi
4. Produktové výhody od finančných inštitúcií
5. Možnosť postupu na pozíciu samostatného špecialistu.
2. Odborné vzdelávanie
3. Práca s modernými aplikáciami a nástrojmi
4. Produktové výhody od finančných inštitúcií
5. Možnosť postupu na pozíciu samostatného špecialistu.
Informácie o výberovom konaní
Ak mate záujem získať nové informácie a zručnosti v ponúkanej oblasti pošlite nám žiadosť spolu so životopisom mailom na milan.singhofer@bcas.sk
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť a spoľahlivosť
- schopnosť rozvrhnúť a si prácu
- zručnosť v práci s MS Windows a Office,
- zručnosť v kalkuláciách
- schopnosť rozvrhnúť a si prácu
- zručnosť v práci s MS Windows a Office,
- zručnosť v kalkuláciách
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Broker Consulting, a.s. je moderná spoločnosť zameraná na vytvorenie majetkových plánov a správu majetku klientov.
Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.
Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.
Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.
Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.
Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.
Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.