Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Baví Vás práca v administratíve? Chceli by ste pracovať na skrátený úväzok? Hľadáme šikovnú a skúsenú Administratívnu pracovníčku.

BRAVO LOGISTICS, s. r. o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Námestie Matice Slovenskej, Žiar nad Hronom
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 330 - 500 EUR/mesiac300 EUR v čistom na 0,5 úväzku mesačne + prípadné odmeny z hospodárskeho výsledku. Možnosť kariérneho postupu, zvýšenia úväzku a mzdy.
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máte skúsenosti s administratívnou prácou? Rozumiete takejto práci, máte ju rád/a a baví Vás? Obzeráte sa po novej pracovnej príležitosti alebo sa chcete posunúť niekde ďalej? Vyhovovalo by Vám pracovať na skrátený úväzok? Možno ste to Vy, koho medzi nami radi privítame. Hľadáme šikovnú kolegyňu na pozíciu ADMINISTRATÍVNA PRACOVNÍČKA vo spoločnosti pôsobiacej v medzinárodnej kamiónovej doprave v Žiari nad Hronom. Práca je na polovičný úväzok.

KTO SME?
Sme dynamicky sa rozvíjajúca, finančne stabilná, spoľahlivá slovenská spoločnosť pôsobiaca v medzinárodnej kamiónovej doprave (BRAVO LOGISTICS, s.r.o). Spoločnosť, ktorá podporuje zosúladenie rodinného a pracovného života.
Hlavnou víziou spoločnosti je vybudovať zodpovedné firmy - konať ohľaduplným spôsobom. Chceme byť špecialistom v oblastiach, v ktorých naše spoločnosti pôsobia a vzorom v službe zákazníkovi. Zároveň byť maximálne spoľahlivý smerom k dodávateľom, odberateľom i zamestnancom. Za účelom zvyšovania kvality práce a poskytovaných služieb, spoločnosť k tomuto cieľu vedie vybudovaný a do praxe zavedený funkčný systém riadenia kvality v zmysle normy ISO 9001:2015. Tiež zavedený morálny kódex, ktorý spoločnosť a jej zamestnancov usmerňuje a zaväzuje k správaniu bez klamania, zavádzania, podvodného konania, k dodržiavaniu všetkých príslušných zákonov a noriem.
Našou víziou je poskytovať služby tak, aby sme boli ohľaduplní voči všetkým zúčastneným vrátane minimalizácie environmentálnej záťaže a tak priniesli úžitok všetkým. Budeme konať tak, aby sme dosiahli vyváženosť úžitku z podnikania pre akcionárov, zamestnancov, dodávateľov a komunitu.

Chceme byť spoľahlivou, zodpovednou, bezpečnou a úspešnou firmou a k tomu potrebujeme Vašu pomoc.

Chceme Vám- nášmu partnerovi, dať priestor v našej jasnej vízii, priestor na seba realizáciu a výkon, istotu zamestnania, adekvátny príjem, dostatok času pre rodinu, oddych, či koníčky.

HĽADÁME (Aký človek by ste mali byť?):

• Administratívnu pracovníčku, na ktorú sa majiteľ spoločnosti a kolegovia môžu
spoľahnúť, že táto súčasť práce firmy bude zvládnutá s profesionálnou
starostlivosťou a kvalitne
• Spoľahlivú osobnosť orientovanú na detail, precíznosť, dôslednosť, systematickosť a
výsledok
• Niekoho s výbornými organizačnými schopnosťami, so schopnosťou pracovať
samostatne, s aktívnym prístupom k práci
• Človeka, ktorý efektívne využíva svoj pracovný čas a je pripravený podať výkon, je
ochotný učiť sa nové veci výmenou za istotu zamestnania v progresívne rastúcej
firme, rodinnú atmosféru na pracovisku, zaujímavú prácu v mladom kolektíve,
adekvátny plat, zamestnanecké benefity
• Toho, kto má predchádzajúcu prax na obdobnej pozícii v rozsahu min. 1 roka
• Niekoho, kto si je vedomý toho, akým dôležitým článkom vo firme je on sám, a že od
jeho schopností, zručností, zodpovednosti, čestnosti, sebakontroly, dôslednosti,
orientácie na výsledok, cieľavedomosti, prístupu, samostatnosti, ale aj schopnosti
pracovať v tíme závisí úspešnosť firmy, zákazníkov, ale aj úspešnosť a spokojnosť jeho
• Niekoho, kto si uvedomuje dôležitosť svojho povolania, ale zároveň dôležitosť práce
celého tímu vo firme, dôležitosť zákazníkov a dodávateľov
• Administratívneho pracovníka, ktorý vie, že nedbanlivosť, nedôslednosť, pohodlnosť,
nezodpovednosť, hnevlivosť, zavádzanie a klamstvo pri výkone jeho povolania môže
mať pre firmu, aj pre neho samotného, veľmi negatívne následky a je mu to cudzie
• Človeka, ktorému spoľahlivosť a bezpečnosť je vlastná – je to náš nástroj, s ktorým
pracujeme a aj „výrobok“, ktorý predávame. Človeka, ktorý sa rozhoduje v súlade so
spoľahlivosťou a bezpečnosťou, lebo vie, že ich porušením ohrozuje bezpečnosť svoju,
ale aj svojej rodiny, okolia, bezpečné fungovanie firmy, zákazníka
• Skúsenosti z oblasti účtovníctva (fakturácia, mzdové účtovníctvo, personalistika) sú
výhodou, ale nie podmienkou - možnosť kariérneho rastu a zvýšenia úväzku
• Vodičský preukaz sk. B je výhodou, ale nie podmienkou
• Ochota a záujem pracovať na skrátený úväzok

ČO BUDETE ROBIŤ?
• Svoju prácu budete vykonávať v sídle firmy, v open-office, v Hoteli LUNA v Žiari nad
Hronom od pondelka do piatka, pracovnú dobu 20 hod. týždenne budete mať
rozvrhnutú rovnomerne na celý pracovný týždeň od 8:00 - 12:30 hod., alebo podľa
dohody
• Budete zabezpečovať nasledujúce oblasti:
a) ADMINISTRATÍVNA PODPORA OSTATNÝCH KOLEGOV:
- personálna administratívna podpora: Budete zabezpečovať potrebné dokumenty v prípade potreby pri prijímaní a ukončovaní pracovných pomerov v spolupráci s personálnym manažérom, prihlasovanie vodičov do systému zahraničných minimálnych miezd. Budete zabezpečovať evidenciu osobných údajov zamestnancov a iné personálne evidencie.
- ekonomická administratívna podpora (mzdová a finančná učtáreň): Budete triediť, párovať, označovať došlé doklady (objednávky, dodacie listy, faktúry)- pripravovať na fakturáciu, scanovať a archivovať.
- podpora dispečingu pri poistných udalostiach a poistení zamestnancov: Budete administratívne spracovávať prípadné poistné udalosti, telefonicky a e-mailom komunikovať s poisťovacím agentom, pripravovať podklady pre poisťovňu, evidovať poistné udalosti
- firemná korešpondencia: Budete odosielať a prijímať firemnú poštu, viesť poštovú knihu, pripravovať dokumenty na poštové odoslanie
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie: Budete dohliadať na spotrebu drobného spotrebného kancelárskeho materiálu a kancelárskych potrieb, zabezpečovať jeho nákup. Budete telefonicky zabezpečovať zamestnanecké obedy v mieste sídla, v reštaurácii Hotela LUNA.
• Budete administratívne spolupracovať pri vymáhaní pohľadávok po lehote splatnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

ČO ZÍSKATE?
• Adekvátne ohodnotenie: stabilná ČISTÁ MZDA 300 EUR/mesačne/0,5 úväzok + prípadné
odmeny z hospodárskeho výsledku
• Trvalý pracovný pomer na dobu neurčitú
• Stabilné zamestnanie v mladom kolektíve, istotu a spoľahlivosť
• Kratšiu pracovnú dobu (od 8:00-12:30 hod.) rozvrhnutú rovnomerne na celý pracovný
týždeň - výborná príležitosť venovať sa aj iným činnostiam alebo práci v ostávajúcom
čase v daný deň
• Možnosť sebarealizácie zaujímavou, zodpovednou a dynamickou prácou
• Garanciu pripísania mzdy na Váš účet k 10.dňu v mesiaci
• Dôsledné zaškolenie a podporu kolegov
• Možnosť kariérneho rastu
• Možnosť kvalitného stravovania v reštaurácii Hotela LUNA výberom z 3 jedál
obedového menu v cene 1,44 Eur/1 jedlo v pracovný deň
• Program zdravia: 50% zľavu za vstup do moderného fitness centra s rozlohou 700 m2
priamo v Hoteli LUNA
• Nákup letných pneumatík v spoločnosti A.R.S. spol. s.r.o. Banská Bystrica
• Zamestnávateľom dôsledné dodržiavanie všetkých zákonov
• Finančnú podporu a sociálnu výpomoc pri ťažkých životných situáciách

Informácie o výberovom konaní

STE TO VY, KOHO HĽADÁME?
Ak Vás táto ponuka práce zaujala, čaká Vás výberový pohovor, na ktorý Vás radi pozveme. V prvom kroku však pošlite na personalne@bravolog.sk svoj životopis, napíšte nám prečo by sme mali vybrať práve Vás a svoj text vyvážte spísaním svojich očakávaní. Ak si vyberieme práve Vás, stretneme sa potom osobne. Súčasťou pohovoru bude praktický test. Ak si Vás nevyberieme, odpíšeme Vám a dáme vedieť prečo. E-mail označte predmetom „ADMIN“. Do 7 dní sa Vám určite ozveme a dáme Vám ďalšie inštrukcie. Ak si na osobnom stretnutí navzájom sadneme, dohodneme si termín vstupného školenia a nástupu. Veríme, že toto by mohol byť začiatok jedného výborného dlhoročného pracovného vzťahu a možno aj priateľstva.
Poskytnutím svojich osobných údajov nám taktiež dávate súhlas s ich spracovaním v súlade s požiadavkami Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady EU 2016/679 a zákona č. 18/2018 Zbierky zákonov o ochrane osobných údajov.

Kontakt:
Mgr. Mariana Kubáňová
E-mail: mariana.kubanova@bravolog.sk
personalne@bravolog.sk
Web: http://www.bravolog.sk/
http://www.lunazh.sk/

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, obchodné, administratíva

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Začiatočník (A2) alebo Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Komunikačné schopnosti - pokročilý
Samostatnosť - expert
Precíznosť - expert
Dôslednosť - expert
Zodpovednosť - expert
Chuť učiť sa - pokročilý

Počet rokov praxe

administratíva, sekretariát, ekonomika a obchod, logistika
1

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

KTO SME?
Sme dynamicky sa rozvíjajúca, finančne stabilná, spoľahlivá slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti medzinárodnej kamiónovej dopravy a špedície. Spoločnosť, ktorá podporuje zosúladenie rodinného a pracovného života. Prísne dodržiavame zákony a pravidlá a aj to od svojich kolegov vyžadujeme.
Hlavnou víziou spoločnosti je vybudovať zodpovedné firmy - konajúce ohľaduplným spôsobom. Chceme byť špecialistom v oblastiach, v ktorých naše spoločnosti pôsobia a vzorom v službe zákazníkovi. Zároveň chceme byť maximálne spoľahlivý smerom k zákazníkom, dodávateľom, odberateľom i zamestnancom.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

BRAVO LOGISTICS, s. r. o.
Námestie Matice slovenskej 2
965 01 Žiar nad Hronom
http://www.bravolog.sk