Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

HR & Office assistant v medzinárodnej firme

BONARD

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Jána Bottu 1, Banská Bystrica
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 5 EUR/hod.
  • Termín nástupu: ASAP
  • Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok, na dohodu (brigády)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme mladého a ambiciózneho človeka na pozíciu asisistenta/asistentky, ktorý/á bude vypomáhať HR oddeleniu našej spoločnosti s organizovaním dennej agendy a zároveň zabezpečí hladký chod našej pobočky v Banskej Bystrici.

Ak si zorganizovaný mladý človek, ktorý hľadá príležitosť ako spojiť teóriu s praxou, chutí manažment, máš cit pre detail, si charakter a chceš sa uchytiť v perspektívnej firme s ambíciou na sebe pracovať a kariérne rásť, radi Ti dáme príležitosť.

Študentom v prvom a druhom stupni štúdia vysokej školy ponúkame unikátnu príležitosť stať sa asistentom nášej HR manažérky, ktorá spolu s ďalšími členmi manažmentu firmy vedie mladý, multikultúrny a dynamicky rastúci tím 40 profesionálov pracujúcich v oblasti trhového prieskumu, zberu dát a navrhovaní strategických riešení pre vybranú medzinárodnú klientelu (našimi klientmi sú globálne investičné fondy, vlády, štáty, provincie a medzinárodné asociácie z oblasti cestovného ruchu a nehnuteľností).

Ako medzinárodná firma pôsobíme už 14 rokov s 3 pobočkami v Európe (Rakúsko a Slovensko) a 1 v Číne (Tianjin), sme pridruženým členom UNTWO a ESOMAR. Viac informácií o našej firme je dostupných na našej webovej stránke www.bonard.com.

Ak si charakter, chceš to niekam dotiahnuť a veríš, že k úspechu sa nedá dostať skratkami, ale poctivou drinou, pošli nám svoje CV a niekoľko slov o sebe.

Tvoja agenda bude pozostávať z dvoch hlavných oblastí:
Asistencia pre HR manažéra:
- zabezpečenie efektívneho fungovania oblasti ľudských zdrojov
- asistencia pri výberových konaniach (vyhľadávanie a kontaktovanie vhodných kandidátov, príprava a podpora počas pohovorov, a iné)
- komunikácia s dodávateľmi a partnermi firmy (úradmi práce, s cudzineckou políciou, s personálnymi agentúrami, univerzitami a podobne)
- interná komunikácia so zamestnancami, s vedúcimi jednotlivých oddelení, s vedením spoločnosti, s mzdárkou
- organizácia firemných akcií, teambuildingov, vianočných večierkov
- príprava firemného newslettra v spolupráci s vedúcimi oddelení
- príprava celofiremných oznamov a komunikácie (draftovanie HR emailov)
- administratívna podpora

Office Management:
- administratívne úlohy súvisiace s chodom kancelárie.
- spracovanie a triedenie došlej pošty, zasielanie pošty, príprava pošty na odoslanie.
- sledovanie a podľa potreby dopĺňanie stavu zásob (kancelársky materiál,občerstvenie,...).
- koordinácia a komunikácia s dodávateľmi (upratovacia služba, prenajímateľ, ...).
- zabezpečenie úpravy rokovacích miestností a občerstvenia pre návštevy.
- pomoc s úpravou kancelárií.
- pomoc s prípravou a organizáciou pracovných stretnutí.
- agenda súvisiaca s návštevou úradov, notára, a podobne.
- administratívna pomoc členom teamu

Skúsenosť v oblasti ľudských zdrojov je vítaná, no dôležitejšie je odhodlanie, entuziazmus a chuť učiť sa a robiť svoju prácu naplno.

Zamestnanecké výhody, benefity

Spoluprácou s nami získaš:
- Príležitosť sa učiť a kariérne rásť priamo pod dohľadom CEO.
- Skúsenosti s prácou v medzinárodnej firme.
- Osvojenie si poznanie sektorov svetového cestovného ruchu a real estate.
- Príležitosť dlohdobej spolupráce a kariérneho rastu s firmou.
- Flexibilný pracovný čas.
- Možnosť pracovať aj z domu (1 deň do týždňa).
- Prácu v mladom, ambicióznom a inteligentnom kolektíve.
A k tomu všetkému budeš súčasťou atraktívnych teambuildingov.

Informácie o výberovom konaní

Pozícia je vhodná pre študentov vysokej školy.
Pre zaradenie do výberového procesu nám, prosím, pošlite Vaše CV v anglickom jazyku a stručný e-mail prečo sa považujete za vhodného kandidáta. Kandidátom posúdeným ako vhodných do výberového procesu sa ozveme v priebehu 2 týždňov od obdržania podkladov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Zdravá ctižiadostivosť; chuť učiť sa a kariérne rásť.
- Organizovanosť a zmysel pre poriadok.
- Zmysel pre zodpovednosť a cit pre detaily.
- Efektívna komunikácia a prirodzený rešpekt.
- Schopnosť sebareflexie a chuť na sebe pracovať a zlepšovať sa.
- Flexibilita a schopnosť plánovať.
- Charizma a pozitívna životná filozofia.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

BONARD is an established reputable consultancy in the field of international student sector and real estate student housing segment (UNWTO Affiliate member, ESOMAR member, 14 years market experience). We provide market research and business development to over 100 governments, institutions, investors and diverse group of high ranking companies all over the globe. Our international team (40 pax, 4 offices, 8 nationalities) is highly dynamic and innovative. Our employees are committed to great outcomes and extraordinary results.

Company website: https://bonard.com/
Company video: https://youtu.be/a2_jzZKklns

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

StudentMarketing s.r.o. dba BONARD
Jana Bottu 1
97401 Banska Bystrica
http://www.bonard.com