Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

International Event Manager

BONARD

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Dunajská, Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 400 EUR/mesiac€1,400 (úvodná min. mzda v prvom roku) + bonusy + benefity
  • Termín nástupu: ASAP/Q3 2021
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Klienti, kolegovia a kandidáti o nás hovoria, že patríme medzi top firmy, s akými sa kedy stretli – atmosféra, prístup, hodnoty, a benefity sú na jedinečnej úrovni.

Pôvodom sme slovenská firma, no náš tím a dosah pôsobnosti je globálny. Robíme so zaujímavou a renomovanou klientelou – vlády, štáty, konzuláty, popredné medzinárodné asociácie v oblasti cestovného ruchu a vzdelávania, prestížne vzdelávacie inštitúcie a najväčší investori na svete, pre ktorých organizujeme špičkové virtuálne aj on-site eventy a obchodné stretnutia po celom svete.

Viac sa o našich klientoch dočítate tu: https://bonard.com/clients/

Eventy prispôsobujeme špeciálne na mieru každému klientovi (od výberu dátumov, destinácií, programu až po precízny výber účastníkov) a doručujeme ich na výnimočne profesionálnej úrovni. Aj preto je o ne taký záujem, a klienti sa k nám radi a opakovane vracajú.

Aj z toho titulu momentálne rozširujeme náš event tím a hľadáme šikovných a ambicióznych kolegov, ktorí pomôžu nášmu už zabehnutému event oddeleniu organizovať eventy a obchodné stretnutia po celom svete.

Konkrétne, hlavnou úlohou bude plánovanie, príprava a realizácia medzinárodných eventov a stretnutí pre klientov (s podporou projektových asistentov, ktorí sa spolupodieľajú na príprave eventov).

Príklady nami organizovaných predošlých eventov si môžete pozrieť tu:

Virtual Trade Mission http://gofile.me/5pRyz/kU0o3qmKt
Trade Mission http://gofile.me/5pRyz/cc3L9j92J
Fam Tour http://gofile.me/5pRyz/JBJ2avgA4
Press Tour http://gofile.me/5pRyz/XAeFURYzR

V praxi to znamená, že novému kolegovi budú zverené eventy (virtuálne ale aj on-site) a projekty, za ktoré bude zodpovedný od začiatku do konca (end-to-end). Jeho úlohou bude komunikovať s klientom a dodávateľmi, vybrať miesto/platformu konania, naplánovať program, pripraviť marketingové materiály, uskutočniť nábor účastníkov, zabezpečiť logistiku, vycestovať na samotný event a zorganizovať ho na mieste a následne vyhodnotiť úspešnosť po jeho skončení.

Ideálny kandidát by mal mať záľubu v plánovaní a organizovaní, mať dobrý time management, disponovať dobrými komunikačnými schopnosťami (angličtina na dobrej úrovni písmom a slovom), príjemným vystupovaním a citom pre detail. Zároveň by mal mať skúsenosť s eventami, resp. prácou v medzinárodnom prostredí aspoň dva roky (po nástupe poskytneme intenzívne a dôsledné zaškolenie). Samozrejmosťou by mala byť chuť sa učiť a rásť v rámci sektoru našej pôsobnosti, v našej spoločnosti, ako aj spolu s ňou.

Medzi Tvoje úlohy bude patriť:
• Plánovanie, príprava a realizácia rôznorodých virutálnych a on-site eventov a projektov v zahraničí (end-to-end) v súlade so stanovenými termínmi a rozpočtom
• Komunikácia s dodávateľmi (posudzovanie cenových ponúk, negociácia podmienok, uzatváranie objednávok a zmlúv pred konaním eventov)
• Organizácia logistiky on-site eventov (doprava, ubytovanie, catering, informovanosť účastníkov, a pod.)
• Príprava marketingových materiálov (tlačových správ, pozvánok, katalogóv, a ostatných materiálov súvisiacich s eventom)
• Výber a nábor účastníkov (manažovanie email marketingových kampaní a tímu calling asistentov)
• Vedenie tímu projektových asistentov (zadávanie úloh, školenie, dohľad a kontrola nad splnenými úlohami, a vedenie k stanovenými cieľom)
• Účasť na on-site ale i virtuálnych eventoch a zabezpečenie ich plynulého priebehu (kompletná organizácia eventu vrátane registrácie účastníkov, koordinácie programu, komunikácie s dodávateľmi, klientom a účastníkmi eventu, troubleshooting)
• Pravidelná komunikácia s klientom počas celej doby trvania projektu
• Manažovanie a kontrola rozpočtu a reportovanie výsledkov vedúcemu oddelenia
• Vyhodnotenie eventu po skončení pomocou hodnotiacich dotazníkov
• Príprava podkladov do ponúk a kalkulácií pre vedúceho oddelenia
• Aktívna spolupráca v rámci všetkých oddelení spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

- Sme firma strednej veľkosti (približne 50 ľudí), s výnimočnou kultúrou, nie sme korporát a zakladáme si na kvalite a hodnotách našich ľudí
- Máme interkultúrne a dynamické pracovné prostredie (v súčasnosti náš tím tvoria ľudia 9 národností, naša klientela je výlučne zahraničná)
- Naše open-space kancelárie v BB a BA sa nachádzajú v centrách miest a potešia čistotou a príjemným vzhľadom
- Zakladáme si na pozitívnej pracovnej atmosfére s fantastickými mladými ľuďmi, ktorí nie sú len kolegovia, ale aj priatelia
- Naším novým kolegom sa starostlivo venuje náš tím skúsených profesionálov ochotných vždy poradiť, pomôcť, povzbudiť a naučiť
- Pokiaľ sa u nás šikovný človek uchytí, obvykle každé 2 roky postupuje na vyšší manažérsky level a plat
- Home office je garantovaný pre väčšiu mieru pracovnej flexibility (raz do týždňa)
- Pracovná doba je pružná (8 hodín/deň + prestávka na obed, od 10:00 do 15:00 práca z kancelárie a zvyšok pracovného času je možné odpracovať v ľubovoľnom čase v daný deň)
- O profesionálny rozvoj sa stará firemný kouč zo zahraničia prostredníctvom týždenných koučing sedení
- Unikátnym atribútom práce je možnosť pravidelne cestovať na eventy (4- až 5-hviezdičkový level) a vidieť svet
- K duševnému a fyzickému pohodliu kolegov prispieva nadštandardný systém benefitov (kvalitné IT vybavenie, wellness program, príspevok na profesionálny rozvoj, celoročné cestovné poistenie, firemné workshopy zameraní na profesionálny rozvoj a atraktívne teambuildingy)

Informácie o výberovom konaní

Pre zaradenie do výberového procesu nám, prosím, zašli svoje CV a motivačný list (oba v anglickom jazyku).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Precíznosť, zodpovednosť a spoľahlivosť
• Zmysel pre detail
• Entuziazmus a životná energia
• Pozitívny a proaktívny prístup k práci
• Skvelé plánovacie a organizačné schopnosti
• Výborné komunikačné schopnosti a reprezentatívne vystupovanie
• Flexibilita, dobrý time management
• Schopnosť a chuť učiť sa nové veci
• Orientácia na dosahovanie cieľov
• Team spirit
• Skúsenosť min. 2 roky s organizáciou eventov alebo prácou v medzinárodnom prostredí

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

BONARD is an established reputable consultancy in the field of international student sector and real estate student housing segment (UNWTO Affiliate member, ESOMAR member, 14 years market experience). We provide market research and business development to over 100 governments, institutions, investors and diverse group of high ranking companies all over the globe. Our international team (40 pax, 4 offices, 8 nationalities) is highly dynamic and innovative. Our employees are committed to great outcomes and extraordinary results.

Company website: https://bonard.com/
Company video: https://youtu.be/a2_jzZKklns

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

BONARD (with offices in BB & BA)
Jana Bottu 1
974 01 Banska Bystrica
http://www.bonard.com