Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Office manažér/-ka

Bizzcom s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bučany
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 EUR/mesiacminimálne od 1 100 eur brutto, pričom finálna suma bude dohodnutá v závislosti od relevantných skúseností kandidáta
  • Termín nástupu: možný ihneď
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Považujete sa za proaktívného, dynamického človeka, ktorého baví spolupráca s ľuďmi? Oslovuje Vás práca v prostredí technologickej inovatívnej spoločnosti zameranej na automatizáciu?
Motivuje Vás riešiť výzvy, ktorým chýba definovaný proces? Chcete byť súčasťou tvorby silného centra podpory a servisu pre našich projektových a obchodných manažérov?
Práve rozbiehame budovanie projektového koordinačného a servisného centra v našej spoločnosti.
Spolu s tímom našich office koordinátoriek budete „základňou“ a pravou rukou našich projektových tímov.
Vaša aktívna komunikácia, proaktivita a ochota hrajú dôležitú úlohu pri dosahovaní cieľov a spolupráci v rámci projektových tímov. Základom Vašej práce bude spájať informácie, dáta od jednotlivých tímov, zamestnancov a zabezpečiť včasné zdieľanie, koordináciu informácií a vyhodnocovanie, analytiku dát smerom do tímu.
Spoločným cieľom je, aby sa projekty - zákazky vykonávali presne, efektívne a podľa relevantných časových a rozpočtových plánov.
NÁPLŇ PRÁCE
• Aktívne participácia na nastavení a fungovaní práce projektového a koordinačného servisného centra
• Nastavenie systému zberu dát a informácií od členov projektového tímu, ich vyhodnocovania, reportingu s cieľom zabezpečenia prehľadu k aktuálnemu stavu na projekte/-och
• Vedenie rozvrhu činnosti projektového tímu - evidovanie úloh, sledovanie termínov a sledovanie ich dodržiavania v ERP systéme
• Organizovanie domácich a zahraničných služobných ciest. Zostavenie plánu pracovných ciest, zabezpečenie rezervácie hotelov, cestovných lístkov pre určené osoby.
• Plánovanie a organizovanie návštev v súvislosti s projektami a zákazkami. Plánovanie termínov stretnutí, informovanie účastníkov. Technické zabezpečenie rokovaní, vrátane miestností na rokovania (občerstvenie, materiály a pod.).
• Vykonávanie rôznych administratívnych prác i nárazových úloh bez priameho riadenia alebo dohľadu.
• Spracovanie, zakladanie a archivovanie potrebných dokumentov (interných a externých)
• Vybavovanie, evidencia a rozdeľovanie korešpondencie
• Budovanie zastupiteľnosti v rámci tímu office koordinátoriek

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca s modernými technológiami v oblasti automatizácie
Prototypová (zákazková) výroba
Odborný a profesijný rast
Práca v mladom kolektíve a rodinnom prostredí
Bonusy - dochádzkový bonus, ročný bonus, mimoriadna odmena
Balík zamestnaneckých benefitov (napr. stravný lístok hradený v plnej sume zamestnávateľom, bonusy pri prac.jubileách, pri narodení dieťaťa)
Firemné akcie – pre rodiny zamestnancov (letné denné tábory, family day, mikulášsky večierok, grilovačky a pod.)

Informácie o výberovom konaní

Sme radi, ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Elektrotechnický priemysel

Spoločnosť Bizzcom je inovatívna a progresívna, zameraná na vývoj, dizajn a realizáciu strojných zariadení pre priemysel (vrátane aplikácií Industry 4.0), v oblasti automatizácie a robotiky. Vďaka vlastnému oddeleniu dizajnu prichádzame s novými inováciami v technológiách a navrhovaných riešeniach pre našich zákazníkov.
Sme slovenská spoločnosť, založená v roku 2007 (cca pár desiatok zamestnancov). Dnes sa pohybujeme na úrovni 80 zamestnancov. V roku 2018 sme sa presťahovali do nových zrekonštruovaných priestorov v Bizzparku, v Bučanoch.
Sme spoľahlivým dodávateľom pre viacerých renomovaných zákazníkov z oblasti automotive, potravinárskeho či farmaceutického priemyslu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické, obchodné, technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

práca v back office, projektovom tíme

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Anglický jazyk - aktívne (ústna a písomná forma) podmienkou
• Práca s MS Office -pokročilá úroveň podmienkou
• Výhodou skúsenosť s riadením back officu, projektovým manažmentom
• Komunikačné a organizačné zručnosti na výbornej úrovni
• Veľmi dobrá schopnosť osobného a časového manažmentu
• Aktívny VP sk.B

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Bizzcom je inovatívna a progresívna, zameraná na vývoj, dizajn a realizáciu strojných zariadení pre priemysel (vrátane aplikácií Industry 4.0), v oblasti automatizácie a robotiky. Vďaka vlastnému oddeleniu dizajnu prichádzame s novými inováciami v technológiách a navrhovaných riešeniach pre našich zákazníkov.
Sme slovenská spoločnosť, založená v roku 2007 (cca pár desiatok zamestnancov). Dnes sa pohybujeme na úrovni 80 zamestnancov. V roku 2018 sme sa presťahovali do nových zrekonštruovaných priestorov v Bizzparku, v Bučanoch.
Sme spoľahlivým dodávateľom pre viacerých renomovaných zákazníkov z oblasti automotive, potravinárskeho či farmaceutického priemyslu.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov