Špecialista zákazníckej podpory - Beauty segment
Biutli, s. r. o.
- Miesto práce: Námestie Mateja Korvína 1, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 300 EUR/mesiacKvartálne odmeny podľa plnenia cieľov
- Termín nástupu: ASAP / dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Fascinuje ťa svet krásy a módne trendy v účesoch? Ak ťa láka práca v kozmetickom BEAUTY segmente, čítaj ďalej.
Sme distribútorom profesionálnej vlasovej kozmetiky pre slovenský, český a maďarsky trh. Hľadáme špecialistu zákazníckej podpory, ktorý sa pridá k nášmu tímu a bude našim zákazníkom poskytovať pomoc pri používaní našich produktov a služieb. Sme hrdí na to, že spolupracujeme so zvučnými svetovými značkami, a preto je kvalitná zákaznícka podpora pre nás kľúčová. Ak chceš byť v tejto úlohe úspešný, mal by si byť vynikajúcim komunikátorom, ktorý si dokáže získať dôveru našich zákazníkov.
Zodpovednosti špecialistu zákazníckej podpory zahŕňajú:
• Sprevádzanie zákazníkov nákupným procesom na našej e-commerce platforme, riešenie zákazníckych otázok a návrh vhodných odporúčaní.
• Včasné a presné odpovedanie na otázky zákazníkov a obchodných zástupcov prostredníctvom telefónu, e-mailu alebo chatu
• Identifikácia potrieb zákazníkov a pomoc zákazníkom pri používaní špecifických funkcionalít našej e-commerce platformy
• Analýza a hlásenie porúch funkcionalít platformy
• Aktualizácia interných databáz
• Monitoring spokojnosti zákazníkov a aktívne riešenie sťažností zákazníkov na sociálnych sieťach, oslovovanie s ponukou pomoci
• Zdieľanie požiadaviek na nové funkcie s efektívnym návrhom riešení s členmi nášho tímu
• Informovanie zákazníkov o nových ponukách, akciách, resp. funkcionalít našej platformy
• Riešenie reklamácií a vrátenia tovaru
Sme distribútorom profesionálnej vlasovej kozmetiky pre slovenský, český a maďarsky trh. Hľadáme špecialistu zákazníckej podpory, ktorý sa pridá k nášmu tímu a bude našim zákazníkom poskytovať pomoc pri používaní našich produktov a služieb. Sme hrdí na to, že spolupracujeme so zvučnými svetovými značkami, a preto je kvalitná zákaznícka podpora pre nás kľúčová. Ak chceš byť v tejto úlohe úspešný, mal by si byť vynikajúcim komunikátorom, ktorý si dokáže získať dôveru našich zákazníkov.
Zodpovednosti špecialistu zákazníckej podpory zahŕňajú:
• Sprevádzanie zákazníkov nákupným procesom na našej e-commerce platforme, riešenie zákazníckych otázok a návrh vhodných odporúčaní.
• Včasné a presné odpovedanie na otázky zákazníkov a obchodných zástupcov prostredníctvom telefónu, e-mailu alebo chatu
• Identifikácia potrieb zákazníkov a pomoc zákazníkom pri používaní špecifických funkcionalít našej e-commerce platformy
• Analýza a hlásenie porúch funkcionalít platformy
• Aktualizácia interných databáz
• Monitoring spokojnosti zákazníkov a aktívne riešenie sťažností zákazníkov na sociálnych sieťach, oslovovanie s ponukou pomoci
• Zdieľanie požiadaviek na nové funkcie s efektívnym návrhom riešení s členmi nášho tímu
• Informovanie zákazníkov o nových ponukách, akciách, resp. funkcionalít našej platformy
• Riešenie reklamácií a vrátenia tovaru
Zamestnanecké výhody, benefity
• Zaujímavá samostatná práca a priestor realizovať sa.
• Práca v menšom tíme, kde takmer okamžite vidíš výsledky svojej práce.
• Atraktívne a moderné pracovné prostredie v centre mesta.
• Možnosti dostať sa ku zaujímavým produktom, ku ktorým sa bežný zákazník v retaile nedostane ;)
• Dostaneš svoj rozpočet, za ktorý si môžeš "nakúpiť" nami distribuované produkty.
• Pracovná ponuka je na TPP alebo podľa dohody.
• Práca v menšom tíme, kde takmer okamžite vidíš výsledky svojej práce.
• Atraktívne a moderné pracovné prostredie v centre mesta.
• Možnosti dostať sa ku zaujímavým produktom, ku ktorým sa bežný zákazník v retaile nedostane ;)
• Dostaneš svoj rozpočet, za ktorý si môžeš "nakúpiť" nami distribuované produkty.
• Pracovná ponuka je na TPP alebo podľa dohody.
Informácie o výberovom konaní
Ak vidíš v tejto ponuke realizáciu pre seba a prínos pre firmu, pošli svoj životopis s motivačným listom a fotografiou na e-mailovú adresu. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem a ďakujeme za pochopenie, že budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspejú vo výberovom konaní, budú po jeho skončení zlikvidované v zmysle zákona.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
5.6.2023 (ostáva ešte 0 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Marketing, Obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
E-commerce - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
E-commerce - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Skúsenosti ako špecialista zákazníckej podpory alebo podobná rola CS minimálne 2 roky
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Znalosť ekonomického a informačného systému POHODA je výhodou
• Znalosť v oblasti kozmetiky a módy je výhodou.
• Vynikajúce komunikačné schopnosti a schopnosti riešiť problémy
• Vynikajúcu písomnú aj ústnu komunikáciu v slovenčine, angličtine a maďarčine
• Schopnosti multitaskingu
• Trpezlivosť pri riešení ťažkých prípadov
Hľadáme teba ak:
• si samostatne rozmýšľajúci človek navrhujúci riešenia,
• sa nebrániš novým veciam, motivujú ťa výzvy,
• si kreatívny, zodpovedný a máš drive,
• veci dokončuješ, nielen začínaš,
• vieš plánovať a rozumieš číslam,
• si tímový hráč, vieš komunikovať a s nadhľadom zvládať náročné situácie,
• ťa láka beauty a fashion biznis.
• Znalosť v oblasti kozmetiky a módy je výhodou.
• Vynikajúce komunikačné schopnosti a schopnosti riešiť problémy
• Vynikajúcu písomnú aj ústnu komunikáciu v slovenčine, angličtine a maďarčine
• Schopnosti multitaskingu
• Trpezlivosť pri riešení ťažkých prípadov
Hľadáme teba ak:
• si samostatne rozmýšľajúci človek navrhujúci riešenia,
• sa nebrániš novým veciam, motivujú ťa výzvy,
• si kreatívny, zodpovedný a máš drive,
• veci dokončuješ, nielen začínaš,
• vieš plánovať a rozumieš číslam,
• si tímový hráč, vieš komunikovať a s nadhľadom zvládať náročné situácie,
• ťa láka beauty a fashion biznis.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma Biutli je profesionálnym partnerom kaderníckych salónov v Slovenskej, Českej a Maďarskej republike. Je distribútorom profesionálnej vlasovej kozmetiky pre kadernícke salóny s viac než 15- ročnou tradíciou. Našimi partnermi sú významné svetové spoločnosti ako TIGI, Trinity, Artistique, GKhair, Broaer a pod. Viac informácií nájdete na www.biutli.sk
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov