Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Personalista / Happiness manager
Billdu LTD
- Miesto práce: Karadžičova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 700 - 2 500 EUR/mesiac* Ponúkané minimum je pre uchádzačov s minimálnymi skúsenosťami v danej seniorite. Pri ponúkanom plate zvážime na pohovore Tvoju senioritu, skúsenosti a schopnosti. Chceme odmeňovať spravodlivo, podľa Tvojho prínosu pre našu firmu. Pri živnostníkoch je odmena fakturovaná na základe dodanej práce.
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho dynamicky sa rozvíjajúceho tímu hľadáme šikovného, energického, pozitívne naladeného kolegu /kolegyňu ktorý nám pomôže hneď v dvoch oblastiach súčasne. Potrebujeme človeka, ktorý je zanietený pre oblasť personalistiky a ako happiness manager nám pomôže vytvoriť zdravé a inšpirujúce pracovné prostredie v ktorom sa bude dobre pracovať. V jednej osobe budeš personalista, psychológ a taktiež terapeut, ktorý je natoľko empatický, že dokáže navnímať atmosféru na pracovisku a pracovať s ňou.
PS: “ Nezabúdajme že šťastný kolega, je lojálny kolega”
Hlavnou zodpovednosťou bude zabezpečenie personálnej agendy a vytvorenie dobrých vzťahov na pracovisku.
Tvoja každodenná práca bude zahŕňať činnosti ako:
- Vedenie, starostlivosť a analyzovanie potrieb kolegov v tíme
- Nastavenie odmeňovania, benefitov
- Definovanie pozícii a požiadaviek na ich obsadenie
- Organizácia a vedenie výberových procesov podľa aktuálnych potrieb Billdu
- Administratívne spracovanie recruitingovej agendy vrátane nástupu, výstupu a mzdových podkladov zamestnancov a interných dodávateľov (kontraktorov)
- Sledovanie a vyhodnocovanie výkonnosti kolegov v spolupráci s vedúcimi lídrami (review proces)
- Podieľanie sa pri tvorbe a zavádzaní nových postupov, smerníc
- Nastavenie a optimalizácia pracovných podmienok, kariéra a vzdelávanie zamestnancov
- Starostlivosť o dobré vzťahy na pracovisku a ich rozvoj spoločenskými aktivitami
- Nastaviť otvorenú komunikáciu medzi kolegami a lídrami, vytvoriť priestor k neformálnemu rozhovoru, ventilovať stres a negatívne emócie
- Rozvoj firemných hodnôt, stotožnenie sa kolegov s týmito hodnotami a posilnení lojálnosti k firme
- Odhaliť "krízové situácie" ešte predtým ako dôjde k sporu a ich následné riešenie
PS: “ Nezabúdajme že šťastný kolega, je lojálny kolega”
Hlavnou zodpovednosťou bude zabezpečenie personálnej agendy a vytvorenie dobrých vzťahov na pracovisku.
Tvoja každodenná práca bude zahŕňať činnosti ako:
- Vedenie, starostlivosť a analyzovanie potrieb kolegov v tíme
- Nastavenie odmeňovania, benefitov
- Definovanie pozícii a požiadaviek na ich obsadenie
- Organizácia a vedenie výberových procesov podľa aktuálnych potrieb Billdu
- Administratívne spracovanie recruitingovej agendy vrátane nástupu, výstupu a mzdových podkladov zamestnancov a interných dodávateľov (kontraktorov)
- Sledovanie a vyhodnocovanie výkonnosti kolegov v spolupráci s vedúcimi lídrami (review proces)
- Podieľanie sa pri tvorbe a zavádzaní nových postupov, smerníc
- Nastavenie a optimalizácia pracovných podmienok, kariéra a vzdelávanie zamestnancov
- Starostlivosť o dobré vzťahy na pracovisku a ich rozvoj spoločenskými aktivitami
- Nastaviť otvorenú komunikáciu medzi kolegami a lídrami, vytvoriť priestor k neformálnemu rozhovoru, ventilovať stres a negatívne emócie
- Rozvoj firemných hodnôt, stotožnenie sa kolegov s týmito hodnotami a posilnení lojálnosti k firme
- Odhaliť "krízové situácie" ešte predtým ako dôjde k sporu a ich následné riešenie
Zamestnanecké výhody, benefity
V Billdu si zakladáme na tom, aby sme našim kolegom ponúkli atraktívne pracovné prostredie a možnosť sebarealizácie a osobného rastu. Medzi výhody, ktoré ponúkame, patria:
- Trinásty plat
- 5 sick-days
- Príspevok na HW a vzdelávanie
- Flexibilitu času a možnosť pracovať z domu, prípadne počas cestovania
- Inšpiratívne priestory - game room, silent room, relax zone, chat zone a veľa ďalších vychytávok
- Účasť na domácich a zahraničných konferenciách
- Multisport kartu na šport a relax
- Startupový duch a neformálne a priateľské pracovné prostredie
- Prostredie pre sebarealizáciu a osobný rozvoj
- Ďalšie výhody
- Trinásty plat
- 5 sick-days
- Príspevok na HW a vzdelávanie
- Flexibilitu času a možnosť pracovať z domu, prípadne počas cestovania
- Inšpiratívne priestory - game room, silent room, relax zone, chat zone a veľa ďalších vychytávok
- Účasť na domácich a zahraničných konferenciách
- Multisport kartu na šport a relax
- Startupový duch a neformálne a priateľské pracovné prostredie
- Prostredie pre sebarealizáciu a osobný rozvoj
- Ďalšie výhody
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Prax na pozícii/v oblasti
HR
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Aké sú naše očakávania ? Ak máš, ..
- HR prax v IT Startupovom prostredí, je to veľkou výhodou
- Znalosť Zákonníka práce a ostatných pracovnoprávnych predpisov
- Ekonomické a právne minimum
- Skúsenosti v oblasti personálnej administratívy
- Schopnosť pracovať samostatne
- Zodpovednosť, ochotu, komunikatívnosť, aktívny prístup k práci
- Poriadkumilovnosť a zmysel pre detail,
patríš k nám :-)
Okrem schopností je pre nás dôležitá aj tvoja osobnosť. Hľadáme charizmatického lídra, ktorý dokáže ovplyvňovať celý chod spoločnosti. Očakávame:
- Šiesty zmysel na ľudí
- Proaktivitu a asertivitu
- Vedieť motivovať okolie, byť ochotný a nápomocný,
- Nadšenie pre geek prostredie :-)
- Ľudského a priateľského kolegu, ktorý zapadne do nášho tímu
- HR prax v IT Startupovom prostredí, je to veľkou výhodou
- Znalosť Zákonníka práce a ostatných pracovnoprávnych predpisov
- Ekonomické a právne minimum
- Skúsenosti v oblasti personálnej administratívy
- Schopnosť pracovať samostatne
- Zodpovednosť, ochotu, komunikatívnosť, aktívny prístup k práci
- Poriadkumilovnosť a zmysel pre detail,
patríš k nám :-)
Okrem schopností je pre nás dôležitá aj tvoja osobnosť. Hľadáme charizmatického lídra, ktorý dokáže ovplyvňovať celý chod spoločnosti. Očakávame:
- Šiesty zmysel na ľudí
- Proaktivitu a asertivitu
- Vedieť motivovať okolie, byť ochotný a nápomocný,
- Nadšenie pre geek prostredie :-)
- Ľudského a priateľského kolegu, ktorý zapadne do nášho tímu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme hrdí na to, že Billdu patrí vo svojej kategórií medzi TOP hráčov na svete! Začínali sme ako startup, ktorý priniesol na trh mobilnú fakturačnú appku pre malých podnikateľov. Postupne k nám prišlo viac ako pol milióna podnikateľov a zaradili sme sa medzi 10 najlepšie hodnotených fakturačných appiek na celom svete. Fakturácia je však pre nás len prvý krok ako pomôcť malým podnikateľom. Rozhodli sme sa zmeniť spôsob, akým malí podnikatelia pracujú a pomôcť im ešte viac vynikať v tom, v čom sú dobrí. Vytvorením “univerza” samostatných aplikácii ako napr. Appointments & Booking, Mileage tracker, Time tracker alebo Instant page zastrešíme čo najviac potrieb malých podnikateľov po celom svete.
Spolupracujeme s tými najšikovnejšími Slovákmi (napr. Michal Truban, Michal Pastier, Martin Blaško či Rudo Letko a ďalší). Pošli životopis na [email protected] a pomôž nám budovať výnimočný produkt pre malých podnikateľov po celom svete.
Spolupracujeme s tými najšikovnejšími Slovákmi (napr. Michal Truban, Michal Pastier, Martin Blaško či Rudo Letko a ďalší). Pošli životopis na [email protected] a pomôž nám budovať výnimočný produkt pre malých podnikateľov po celom svete.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov