Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Support Specialist with French or Spanish language
Billdu LTD
- Miesto práce: Karadžičova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 600 EUR/mesiac
- Termín nástupu: 1.8.2022
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš jazykových znalostí na rozdávanie? Poď robiť na support!
Pridaj sa k nám do teamu, ktorý poskytuje tú najlepšiu podporu pre zákazníkov z celého sveta. Dobrá angličtina je viac než potrebná, z ďalších jazykov sú potrebné francúzština alebo španielčina. Iné jazykové znalosti (nemčina) sú výhodou.
Tiež by si mohla/mohol mať akú-takú potuchu o fakturácii (ak nie, rýchlo ťa zaučíme).
Ty a Tvoje znalosti pomôžu pri vývoji úspešného medzinárodného produktu. Okrem toho budeš:
- komunikovať s našimi používateľmi e-mailom, na chate alebo telefonicky
- podieľať sa na tvorbe internej dokumentácie a reportov
- vytvárať pomocné materiály pre používateľov
- pomáhať pri vytváraní textov pre marketingové oddelenie
- analyzovať používateľské problémy a pomáhať pri ich riešení
Pridaj sa k nám do teamu, ktorý poskytuje tú najlepšiu podporu pre zákazníkov z celého sveta. Dobrá angličtina je viac než potrebná, z ďalších jazykov sú potrebné francúzština alebo španielčina. Iné jazykové znalosti (nemčina) sú výhodou.
Tiež by si mohla/mohol mať akú-takú potuchu o fakturácii (ak nie, rýchlo ťa zaučíme).
Ty a Tvoje znalosti pomôžu pri vývoji úspešného medzinárodného produktu. Okrem toho budeš:
- komunikovať s našimi používateľmi e-mailom, na chate alebo telefonicky
- podieľať sa na tvorbe internej dokumentácie a reportov
- vytvárať pomocné materiály pre používateľov
- pomáhať pri vytváraní textov pre marketingové oddelenie
- analyzovať používateľské problémy a pomáhať pri ich riešení
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame Ti možnosť rozvoja Tvojich skúseností oproti bežným veľkým spoločnostiam a výhody startupového prostredia:
- prácu na medzinárodne úspešnom produkte
- neformálnu a priateľskú atmosféru
- samostatnosť a priestor pre sebarealizáciu
- možnosť profesne rásť a rozvíjať svoje schopnosti - možno aj také, o ktorých nemáš zatiaľ potuchy
- multisport kartu na šport a relax
- nové príjemné priestory blízko AS Nivy s tulivakmi, stolným futbalom, miestom pre bicykle a sprchou
- firemný notebook
- možnosť práce z domu
- príspevok na jazykové kurzy
- firemné podujatia a budovania kolektívu
- prácu na medzinárodne úspešnom produkte
- neformálnu a priateľskú atmosféru
- samostatnosť a priestor pre sebarealizáciu
- možnosť profesne rásť a rozvíjať svoje schopnosti - možno aj také, o ktorých nemáš zatiaľ potuchy
- multisport kartu na šport a relax
- nové príjemné priestory blízko AS Nivy s tulivakmi, stolným futbalom, miestom pre bicykle a sprchou
- firemný notebook
- možnosť práce z domu
- príspevok na jazykové kurzy
- firemné podujatia a budovania kolektívu
Informácie o výberovom konaní
Váš štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku posielajte na adresu [email protected] Výberové konanie sa uskutoční v slovenskom jazyku vo firemných priestoroch. Overíme si vaše jazykové znalosti a skúsenosti so zákazníckou podporou.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.7.2022 (ostáva ešte 32 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Španielsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Windows - Základy
Jira Atlassian - Základy
Intercom - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Windows - Základy
Jira Atlassian - Základy
Intercom - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Mal/a by si mať predchádzajúce skúsenosti na zákazníckej podpore.
Ovládať cudzie jazyky na komunikačnej úrovni (angličtina + aspoň 1 ďalší)
Mal/a by si mať dobré komunikačné zručnosti
A v neposlednom rade technické myslenie, aby si vedel/a analyzovať problémy a nestratil/a sa v technickej dokumentácii
Ovládať cudzie jazyky na komunikačnej úrovni (angličtina + aspoň 1 ďalší)
Mal/a by si mať dobré komunikačné zručnosti
A v neposlednom rade technické myslenie, aby si vedel/a analyzovať problémy a nestratil/a sa v technickej dokumentácii
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Začínali sme ako startup, ktorý priniesol na trh mobilnú fakturačnú appku pre malých podnikateľov. Postupne k nám prišlo viac ako pol milióna podnikateľov a zaradili sme sa medzi 10 najlepšie hodnotených fakturačných appiek na celom svete. K fakturácii sme nedávno pridali predajné a komunikačné nástroje a tak sa z Billdu stalo all-in-one biznis riešenie pre malých podnikateľov.
Do nášho teamu hľadáme nového kamoša, ktorý nám pomôže spraviť náš produkt ešte viac svetový. Hľadáme niekoho, komu bude vyhovovať naša kultúra a tak trochu bláznivé prostredie, v ktorom sa radi stretávame a tvoríme spolu krásne produkty. Ak si človek, ktorý hľadá skvelú prácu na skvelom produkte a zároveň sa chce tešiť každý deň do práce tak si na správnom mieste.
Do nášho teamu hľadáme nového kamoša, ktorý nám pomôže spraviť náš produkt ešte viac svetový. Hľadáme niekoho, komu bude vyhovovať naša kultúra a tak trochu bláznivé prostredie, v ktorom sa radi stretávame a tvoríme spolu krásne produkty. Ak si človek, ktorý hľadá skvelú prácu na skvelom produkte a zároveň sa chce tešiť každý deň do práce tak si na správnom mieste.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov