Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Customer Support Specialist with French or Spanish language

Billdu LTD

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Karadžičova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 600 EUR/mesiac
  • Termín nástupu: 1.8.2022
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš jazykových znalostí na rozdávanie? Poď robiť na support!

Pridaj sa k nám do teamu, ktorý poskytuje tú najlepšiu podporu pre zákazníkov z celého sveta. Dobrá angličtina je viac než potrebná, z ďalších jazykov sú potrebné francúzština alebo španielčina. Iné jazykové znalosti (nemčina) sú výhodou.
Tiež by si mohla/mohol mať akú-takú potuchu o fakturácii (ak nie, rýchlo ťa zaučíme).

Ty a Tvoje znalosti pomôžu pri vývoji úspešného medzinárodného produktu. Okrem toho budeš:
- komunikovať s našimi používateľmi e-mailom, na chate alebo telefonicky
- podieľať sa na tvorbe internej dokumentácie a reportov
- vytvárať pomocné materiály pre používateľov
- pomáhať pri vytváraní textov pre marketingové oddelenie
- analyzovať používateľské problémy a pomáhať pri ich riešení

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame Ti možnosť rozvoja Tvojich skúseností oproti bežným veľkým spoločnostiam a výhody startupového prostredia:

- prácu na medzinárodne úspešnom produkte
- neformálnu a priateľskú atmosféru
- samostatnosť a priestor pre sebarealizáciu
- možnosť profesne rásť a rozvíjať svoje schopnosti - možno aj také, o ktorých nemáš zatiaľ potuchy
- multisport kartu na šport a relax
- nové príjemné priestory blízko AS Nivy s tulivakmi, stolným futbalom, miestom pre bicykle a sprchou
- firemný notebook
- možnosť práce z domu
- príspevok na jazykové kurzy
- firemné podujatia a budovania kolektívu

Informácie o výberovom konaní

Váš štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku posielajte na adresu [email protected] Výberové konanie sa uskutoční v slovenskom jazyku vo firemných priestoroch. Overíme si vaše jazykové znalosti a skúsenosti so zákazníckou podporou.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.7.2022 (ostáva ešte 32 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Španielsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Windows - Základy
Jira Atlassian - Základy
Intercom - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Mal/a by si mať predchádzajúce skúsenosti na zákazníckej podpore.
Ovládať cudzie jazyky na komunikačnej úrovni (angličtina + aspoň 1 ďalší)
Mal/a by si mať dobré komunikačné zručnosti
A v neposlednom rade technické myslenie, aby si vedel/a analyzovať problémy a nestratil/a sa v technickej dokumentácii

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Začínali sme ako startup, ktorý priniesol na trh mobilnú fakturačnú appku pre malých podnikateľov. Postupne k nám prišlo viac ako pol milióna podnikateľov a zaradili sme sa medzi 10 najlepšie hodnotených fakturačných appiek na celom svete. K fakturácii sme nedávno pridali predajné a komunikačné nástroje a tak sa z Billdu stalo all-in-one biznis riešenie pre malých podnikateľov.
Do nášho teamu hľadáme nového kamoša, ktorý nám pomôže spraviť náš produkt ešte viac svetový. Hľadáme niekoho, komu bude vyhovovať naša kultúra a tak trochu bláznivé prostredie, v ktorom sa radi stretávame a tvoríme spolu krásne produkty. Ak si človek, ktorý hľadá skvelú prácu na skvelom produkte a zároveň sa chce tešiť každý deň do práce tak si na správnom mieste.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov