Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Vedúci tímu starostlivosti o zákazníkov

BILLA s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2 700 EUR/mesiac(* konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta)
  • Termín nástupu: Ihneď/Dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Zabezpečenie hladkého chodu úseku zákazníckej starostlivosti naprieč všetkými komunikačnými kanálmi.
- Nastavenie správnych metrík doby odozvy a SLA (dohody o úrovni služieb) pre každý kanál.
- Vedenie a rozvoj tímu starostlivosti o zákazníkov.
- Koordinácia spracovania spätnej väzby od zákazníkov, výber správnych kanálov komunikácie prostredníctvom členov tímu.
- Riešenie sťažností na základe pochopenia hlavnej príčiny problému a navrhnutia ďalších krokov a podpora každého člena tímu pri riešení problémov.
- Príprava reportov a analýz návratnosti investícií (ROI) pre každý prevádzkovaný kanál.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v nadnárodnej spoločnosti
- Stabilný a spoľahlivý zamestnávateľ
- Dlhodobá pracovná perspektíva
- Možnosť kariérneho rastu
- Mimoriadne odmeny za výnimočný výkon, prínos pre firmu alebo originálne nápady
- Profesionálne zaškolenie a ďalšie vzdelávanie
- Zamestnanecká karta so zľavou na nákup v predajniach BILLA
- Stravné lístky vo forme stravovacej karty
- Systém zamestnaneckých výhod a poskytované zľavy u obchodných partnerov
- Príspevok pri narodení dieťaťa
- Príspevok pri výročí zamestnania v spoločnosti
- Podujatia pre zamestnancov a ich deti pri príležitosti „dňa detí“, tábory pre deti zamestnancov
- Kultúrne podujatia pre zamestnancov a deti (napríklad kiná a divadlá)
- Súťaže pre deti zamestnancov a zamestnancov
- Multisport karta

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu, reagujte priamo cez www.profesia.sk - POSLAŤ SPOLOČNOSTI ŽIVOTOPIS.

Ďakujeme všetkým uchádzačom za to, že ste si vybrali spoločnosť BILLA ako miesto, ktoré chcete spojiť s Vašou budúcou pracovnou kariérou.

Informácie, ktoré ste nám poskytli, starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozve Vás pracovník oddelenia ľudských zdrojov alebo príslušný manažér na osobný pohovor.

Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.

Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu s pozvánkou na osobný pohovor, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.

Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketing, manažment

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

PROFESNÉ POŽIADAVKY:
- prax aspoň 3 roky v oblasti zákazníckeho servisu podmienkou,
- prax s vykonávaním manažérskej/riadiacej pozície v rozsahu aspoň 3 roky podmienkou,
- skúsenosti s nástrojmi zameranými na starostlivosť o zákazníkov a CRM,
- široké znalosti v problematike starostlivosti o zákazníkov (meranie spokojnosti, zber spätnej väzby, spracovanie zákazníckych dát, CRM, nové technológie, správa zákazníckej linky/online chatu),
- znalosť online a/alebo multikanálového maloobchodného/FMCG prostredia je výhodou,
- všeobecné povedomie o digitálnych technológiách,
- znalosť anglického jazyka aspoň na úrovni B2.

OSOBNOSTNÉ POŽIADAVKY:
- analytické myslenie,
- proaktívnosť,
- praktický prístup k riešeniu problémov,
- schopnosť spolupracovať s členmi pridružených tímov (marketing, komunikácia).

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

BILLA Slovensko, člen skupiny REWE, je jedným zo supermarketových lídrov v potravinárskom obchode na Slovensku.
Pod značku REWE prešiel koncern BILLA v roku 1996 a v tej dobe sa stal s 11 000 predajňami, 200 000 zamestnancami a 350 000 miliardami šilingov (t. j. 25 435 miliardy eur) obratu ročne najväčším podnikateľským subjektom v Európe.

Aktivity firmy BILLA s.r.o. v Slovenskej republike začali 25. 11. 1993 otvorením prvej filiálky v Trnave. V súčasnosti predáva BILLA v Slovenskej republike potravinársky a rýchloobrátkový tovar vo viac ako 158 supermarketoch a zamestnáva takmer 4500 pracovníkov.

Dobrá poloha predajní v mestách, sortimentná pestrosť i kvalita tovaru, firemne kultivovaná komunikácia so zákazníkom – to sú popri zamestnancoch základy, prečo sa obchodu BILLA na Slovensku darí stále viac.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov