Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Call Centrum tím koordinátor
Berlin Brands Group a.s.
- Miesto práce: Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 700 EUR/mesiac1200 EUR + Variabilná zložka podľa plnenia
- Termín nástupu: Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Koordinácia 40 zamestnancov oddelenia zákazníckej podpory v multikulturálnom prostredí
- Sledovanie produktivity práce na oddelení zákazníckej podpory v prípade potreby patrične reagovať - vzdelávanie, tréning, coaching a motivácia
- Zodpovednosť za plánovanie zmien, nadčasov, schvaľovanie dovoleniek, tak aby to nenarušilo fungovanie podpory pre jednotlivé krajiny
- Zaškoľovanie nových zamestnancov tak, aby sa čo najrýchlejšie adaptovali
- Vykonávanie základných produktových školení pre nových zamestnancov
- Pravidelné One 2 One meetingy so zamestnancami na týždennej báze
- Pravidelné overovanie znalostí ohľadom produktov, argumentov predaja a iných zručností, následné vyhodnotenie a návrhy na zlepšenie
- Pravidelná aktualizácia potrebných dokumentov a manuálu pre zákaznícku podporu na intranete
- Návrhovať a organizovať školenia podľa individuálnych potrieb zamestnancov zákazníckej podpory (predajné zručnosti, predaj cez telefón, vyjednávacie schopnosti, komunikácia atď.) v spolupráci s HR oddelením
- Vyhodnocovať úspešnosť a spätnú väzbu realizovaných tréningov a školení
- Neustále vyhľadávanie a navrhovanie nových metód a optimalizácia procesov
- Sledovanie produktivity práce na oddelení zákazníckej podpory v prípade potreby patrične reagovať - vzdelávanie, tréning, coaching a motivácia
- Zodpovednosť za plánovanie zmien, nadčasov, schvaľovanie dovoleniek, tak aby to nenarušilo fungovanie podpory pre jednotlivé krajiny
- Zaškoľovanie nových zamestnancov tak, aby sa čo najrýchlejšie adaptovali
- Vykonávanie základných produktových školení pre nových zamestnancov
- Pravidelné One 2 One meetingy so zamestnancami na týždennej báze
- Pravidelné overovanie znalostí ohľadom produktov, argumentov predaja a iných zručností, následné vyhodnotenie a návrhy na zlepšenie
- Pravidelná aktualizácia potrebných dokumentov a manuálu pre zákaznícku podporu na intranete
- Návrhovať a organizovať školenia podľa individuálnych potrieb zamestnancov zákazníckej podpory (predajné zručnosti, predaj cez telefón, vyjednávacie schopnosti, komunikácia atď.) v spolupráci s HR oddelením
- Vyhodnocovať úspešnosť a spätnú väzbu realizovaných tréningov a školení
- Neustále vyhľadávanie a navrhovanie nových metód a optimalizácia procesov
Zamestnanecké výhody, benefity
• firemné teambuildingy
• candy bar ( sladké, čerstvé ovocie)
• nápoje zadarmo (káva, čaj, minerálky,…)
• zamestnanecké zľavy - 30%
• multi sport karta
• bonus pri špeciálnych príležitostiach
• sick days
• slovnaft bike
• candy bar ( sladké, čerstvé ovocie)
• nápoje zadarmo (káva, čaj, minerálky,…)
• zamestnanecké zľavy - 30%
• multi sport karta
• bonus pri špeciálnych príležitostiach
• sick days
• slovnaft bike
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Zákaznícky servis
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Prax na pozícii/v oblasti
Teamleader
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Skúsenosti práce na oddelení zákazníckej podpory
• Prax v oblasti tréningov a rozvoja ľudí výhodou
• Prax v individuálnom alebo tímovom koučovaní výhodou
• Nadpriemerné komunikačné a prezentačné zručnosti,
• Tímový hráč,
• Chuť prijímať zmeny a pomáhať s ich komunikáciou voči ostatným kolegom,
• Samostatnosť v plnení úloh, iniciatíva a nadhľad
• Dôslednosť,
• Schopnosť motivovať ľudí
• Prax v oblasti tréningov a rozvoja ľudí výhodou
• Prax v individuálnom alebo tímovom koučovaní výhodou
• Nadpriemerné komunikačné a prezentačné zručnosti,
• Tímový hráč,
• Chuť prijímať zmeny a pomáhať s ich komunikáciou voči ostatným kolegom,
• Samostatnosť v plnení úloh, iniciatíva a nadhľad
• Dôslednosť,
• Schopnosť motivovať ľudí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Berlin Brands Group (BBG) sa už od roku 2005 zaoberá návrhom, výrobou a predajom kuchynských spotrebičov, záhradného nábytku, náradia na cvičenie a spotrebnej elektroniky. V súčasnosti sme jednou z najväčších e-commerce spoločností v Európe. BBG, to sú predovšetkým značky a kuchynské spotrebiče!
Kto sme?
V spoločnosti BBG tvoríme, budujeme, skupujeme a v neposlednom rade rozvíjame najrôznejšie svetové značky. Počas posledných šestnástich rokov sme stáli za zrodom 14 značiek kuchynských spotrebičov, záhradného náradia, náradia na cvičenie a spotrebnej elektroniky. Medzi tie najväčšie a najznámejšie patrí Klarstein, auna, blumfeldt či Capital Sports.
V roku 2020 sme začali s akvizíciou značiek, ktoré sme následne začali rozvíjať na viac ako 100 predajných kanáloch na celom svete. Ku koncu roka 2021 sa nám podarilo posilniť naše portfólio produktov o ďalších 40 značiek.
Našu vášeň pre kvalitné výrobky odzrkadľuje viac ako 4800 položiek, ktoré predávame prostredníctvom platformy business-to-cunsumer v 28 krajinách.
Naša berlínska centrála zamestnáva viac ako 1000 ľudí z celého sveta, od Európy, cez Spojené kráľovstvo a Spojené štáty, až po Áziu.
Plánujeme vo veľkom. Okrem toho neustále investujeme do logistiky a prinášame nové inovácie v oblasti digitálneho marketingu, e-commerce, rozvoja trhu a predajných kanálov. Aby sme tento rast dokázali i naďalej zvyšovať, hľadáme šikovných a motivovaných kolegov, ktorí nám radi pomôžu pri písaní tohto úspešného príbehu o spoločnosti BBG.
Kto sme?
V spoločnosti BBG tvoríme, budujeme, skupujeme a v neposlednom rade rozvíjame najrôznejšie svetové značky. Počas posledných šestnástich rokov sme stáli za zrodom 14 značiek kuchynských spotrebičov, záhradného náradia, náradia na cvičenie a spotrebnej elektroniky. Medzi tie najväčšie a najznámejšie patrí Klarstein, auna, blumfeldt či Capital Sports.
V roku 2020 sme začali s akvizíciou značiek, ktoré sme následne začali rozvíjať na viac ako 100 predajných kanáloch na celom svete. Ku koncu roka 2021 sa nám podarilo posilniť naše portfólio produktov o ďalších 40 značiek.
Našu vášeň pre kvalitné výrobky odzrkadľuje viac ako 4800 položiek, ktoré predávame prostredníctvom platformy business-to-cunsumer v 28 krajinách.
Naša berlínska centrála zamestnáva viac ako 1000 ľudí z celého sveta, od Európy, cez Spojené kráľovstvo a Spojené štáty, až po Áziu.
Plánujeme vo veľkom. Okrem toho neustále investujeme do logistiky a prinášame nové inovácie v oblasti digitálneho marketingu, e-commerce, rozvoja trhu a predajných kanálov. Aby sme tento rast dokázali i naďalej zvyšovať, hľadáme šikovných a motivovaných kolegov, ktorí nám radi pomôžu pri písaní tohto úspešného príbehu o spoločnosti BBG.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov