Front office assistant
BDO, spol. s r. o.
- Miesto práce: Pribinova 10, Ružinov
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 300 EUR/mesiac
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Láka ťa pracovať pre úspešnú medzinárodnú spoločnosť v centre Bratislavy, v atraktívnom pracovnom prostredí a mladom dynamickom kolektíve? Hľadáme novú posilu do nášho tímu na pozíciu Front Office Assistant. Ak si spoločenský, organizovaný, pozitívne naladený človek s príjemným, reprezentatívnym vystupovaním a zodpovedným prístupom k práci, tak neváhaj a daj nám o sebe vedieť.
Ako by vyzerala náplň práce?
• práca na recepcii/front office v priestoroch ocenených ako office roka
• starostlivosť o návštevy
• spracovanie korešpondencie, rôznych objednávok (kancelárske potreby, repre)
• rezervácie hotelov, leteniek, prenájmy vozidiel
• práca s MS Office
• iné ad hoc úlohy napr. pomáhanie pri organizácii eventov
• pracovný čas striedavo od 8:00 - 16:00 alebo od 10:00 - 18:00
Ako by vyzerala náplň práce?
• práca na recepcii/front office v priestoroch ocenených ako office roka
• starostlivosť o návštevy
• spracovanie korešpondencie, rôznych objednávok (kancelárske potreby, repre)
• rezervácie hotelov, leteniek, prenájmy vozidiel
• práca s MS Office
• iné ad hoc úlohy napr. pomáhanie pri organizácii eventov
• pracovný čas striedavo od 8:00 - 16:00 alebo od 10:00 - 18:00
Zamestnanecké výhody, benefity
• Stabilný pracovný čas bez nadčasov
• Atraktívne pracovné prostredie
• Uvítací balíček pre nového zamestnanca
• Multisport karta
• 5 dní voľna navyše (3x Sick day, 2x partnerské voľno)
• Darčekové poukážky
• Elektronická stravovacia karta
• Príspevok na telefón
• Pravidelne organizované podujatia pre zamestnancov ako napr. vianočný večierok, Mikuláš, care day, športový deň, a mnoho ďalších benefitov
• Atraktívne pracovné prostredie
• Uvítací balíček pre nového zamestnanca
• Multisport karta
• 5 dní voľna navyše (3x Sick day, 2x partnerské voľno)
• Darčekové poukážky
• Elektronická stravovacia karta
• Príspevok na telefón
• Pravidelne organizované podujatia pre zamestnancov ako napr. vianočný večierok, Mikuláš, care day, športový deň, a mnoho ďalších benefitov
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu zasielajte štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku spolu s fotkou pasového formátu na adresu: [email protected]
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor.
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• príjemné a reprezentatívne vystupovanie, dobré komunikačné znalosti
• angličtina na komunikatívnej úrovni
• samostatnosť, zodpovednosť, kolegiálnosť
• zodpovedný prístup k práci
• min. 3 ročná skúsenosť z administratívy alebo obdobnej pozície
• angličtina na komunikatívnej úrovni
• samostatnosť, zodpovednosť, kolegiálnosť
• zodpovedný prístup k práci
• min. 3 ročná skúsenosť z administratívy alebo obdobnej pozície
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
BDO je jednou z najväčších účtovných a poradenských spoločností na svete. Poskytuje jednotné a integrované audítorské, účtovné, daňové, právne a poradenské služby.
Pôsobí v 167 krajinách sveta prostredníctvom 1 658 kancelárií s viac ako 91-tisíc pracovníkmi a ročným obratom vo výške 10,3 miliardy USD. Viac informácií na www.bdoslovakia.com.
Pôsobí v 167 krajinách sveta prostredníctvom 1 658 kancelárií s viac ako 91-tisíc pracovníkmi a ročným obratom vo výške 10,3 miliardy USD. Viac informácií na www.bdoslovakia.com.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov