Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Obchodný referent

BALANCED HR s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: okres Partizánske
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiacVýška mzdy závisí od skúseností a zručností kandidáta
  • Termín nástupu: dohodou, ideálne čo najskôr
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


  • E-mailová a telefonická komunikácia so zákazníkmi hlavne v anglickom jazyku 
  • Spracovanie zákazníckeho dopytu
  • Zadávanie nových zákazníkov do systému
  • Prijímanie objednávok a evidencia objednávok v systéme, potvrdenie prijatia objednávok, zasielanie cenových ponúk
  • Poskytovanie informácií zákazníkom o cenách, dostupnosti produktov alebo aktuálnom stave objednávky
  • Sledovanie a kontrola nespracovaných objednávok, administratívne činnosti spojené s prípadnými reklamáciami
  • Evidencia, spracovanie a posielanie faktúr
  • Komunikácia s ostatnými oddeleniami - účtovné oddelenie, výroba, obchodné oddelenie, logistika
  • Vykonávanie iných súvisiacich činností podľa pokynov nadriadeného 

Zamestnanecké výhody, benefity


  • Zaujímavé platové ohodnotenie zohľadňujúce skúsenosti a zručnosti kandidáta
  • Ročná odmena (13.plat) pri dosiahnutí stanovených cieľov
  • Flexibilná pracovná doba
  • Home office po dohode s nadriadeným
  • Príjemný kolektív v prostredí menšej výrobnej spoločnosti

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • SŠ alebo VŠ vzdelanie
  • Skúsenosti na podobnej alebo rovnakej pozícii, z obchodného úseku, prípadne zo zákazníckeho servisu alebo inej pozície na ktorej sa komunikuje so zákazníkom a riešia sa jeho požiadavky
  • Skúsenosti s obchodom, fakturáciou, cenovými ponukami, kalkuláciami
  • Anglický jazyk na pokročilej úrovni je podmienkou
  • Nemecký jazyk je výhodou
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, schopnosť učiť sa nové veci a rýchlo sa zorientovať
  • Technické myslenie - vedieť pomôcť s optimalizáciou klientskej objednávky, poradiť klientovi

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov