Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Office manager - HR Assistant/Generalist

BALANCED HR s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Nové Mesto nad Váhom
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 200 EUR/mesiacmzda bude presne stanovená po posúdení skúseností kandidáta
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


  • Administratívne zodpovednosti/office management:


  • Reprezentácia spoločnosti pri prvom kontakte – osobnom/telefonickom, príjem hostí a návštev
  • Zabezpečenie všetkých aktivít spojených s návštevami (komunikácia s materskou spoločnosťou) – zabezpečenie ubytovania, taxi, leteniek, prenájom automobilov, rezervácia / správa zasadacích miestností, zabezpečenie občerstvenia, obedov, parkovania
  • Podpora a organizácia služobných ciest zamestnancov spoločnosti – nákup leteniek, rezervácia hotelov, stravovania, prenájom automobilov, poistenie
  • Spracovanie potrebných dokumentov pri vyslaní a služobných cestách - súvisiaca komunikácia so sociálnou poisťovňou a zahraničnými úradmi práce (nahlasovanie, A1)
  • Správa pridelených a zapožičaných firemných automobilov (komunikácia s ext. partnermi, spracovanie zmluvných podkladov, organizácia opráv, prehliadok, prezutia pneumatík, poistné záležitosti)
  • Zodpovednosť za spracovanie došlej a odoslanej pošty
  • Zabezpečovanie drobných nákupov
  • Organizovanie spoločenských akcií a podujatí pre zamestnancov – spolupráca na príprave rozpočtu, výber dodávateľov, návrh, príprava a koordinácia /realizácia procesu
  • Spolupráca pri marketingových a brandingových aktivitách spoločnosti
  • Administrácia dokumentácie súvisiacej so sociálnym fondom




  • HR kompetencie a zodpovednosti:


  • Spolupodieľanie sa na procese náboru a nástupu nových zamestnancov (príprava zamestnaneckých kartičiek, vstupných dokumentov, vytvorenie osobnej zložky, organizácia a realizácia vstupného školenia, správa a pridelenie šatne)
  • Základné zaevidovanie nových zamestnancov do HR systému Human – osobné, Pam a dochádzka
  • Komunikácia so sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami 
  • Spracovanie podkladov, správ a výkazov pre sociálnu poisťovňu a zdravotné poisťovne
  • Správa stravného systému 
  • Správa firemnej dopravy 
  • Kontrola uzávierky dochádzky zamestnancov ako podklad ku spracovaniu miezd
  • Distribúcia mzdových dokumentov (distribúcia výplatných pások, distribúcia ročných zúčtovaní)
  • Spracovanie podkladov vzťahujúcich sa k pracovným úrazom
  • Plnenie ostatných úloh pridelených rozhodnutím priameho nadriadeného: HR Business Partner

Zamestnanecké výhody, benefity


  • Práca v stabilnej a silnej medzinárodnej strojárskej spoločnosti
  • Perspektíva dlhodobého zamestnania
  • Kompenzácia cestovných nákladov (nad 20 km)
  • Flexibilný pracovný čas
  • Široký sociálny program a balíček benefitov pre zamestnancov (napr.firemné akcie pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov, príspevok pri narodení dieťa a podobne)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná


  • Našim klientom je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v automobilovom priemysle

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • Ukončené minimálne úplne stredoškolské vzdelanie (gymnázium, obchodná akadémia)
  • Predchádzajúca prax na obdobnej pozícii, najlepšie v medzinárodnej výrobnej spoločnosti min. 2 roky
  • Aktívna znalosť anglického jazyka je podmienkou - minimálne B2 a vyššie
  • MS Office, Internet, administratívne zručnosti v programe Human sú výhodou
  • Výborné komunikačné zručnosti a reprezentatívne vystupovanie 
  • Flexibilita, samostatnosť, iniciatívnosť a ochota učit sa nové veci
  • Vodičský preukaz sk.B

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Balanced HR s.r.o.
Mlynské nivy 48
821 09 Bratislava
http://www.balanced-hr.com