Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka recepčná
AUTOPOLIS, a.s.
- Miesto práce: Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 300 - 1 500 EUR/mesiacMzda zohľadňuje skúsenosti a znalosti uchádzača.
- Termín nástupu: Dohodou,
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- dohadovanie pracovných stretnutí, ich koordinácia a starostlivosť o zasadacie miestnosti
- komunikácia so subdodávateľmi
- koordinácia vzdelávania zamestnancov
- kontrola dochádzky
- komunikácia so zamestnancami
- evidencia zmlúv a firemnej dokumentácie
- realizácia objednávok kancelárskeho a hygienického materiálu
- spravovanie elektronickej schránky spoločnosti
- elektronické prihlasovanie motorových vozidiel
- spravovanie elektronických osobných spisov zamestnancov (ich aktualizácia a úprava)
- komunikácia so subdodávateľmi
- koordinácia vzdelávania zamestnancov
- kontrola dochádzky
- komunikácia so zamestnancami
- evidencia zmlúv a firemnej dokumentácie
- realizácia objednávok kancelárskeho a hygienického materiálu
- spravovanie elektronickej schránky spoločnosti
- elektronické prihlasovanie motorových vozidiel
- spravovanie elektronických osobných spisov zamestnancov (ich aktualizácia a úprava)
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť služobného auta aj na súkromný účel (po skúšobnej dobe)
- práca v úspešnej rastúcej slovenskej spoločnosti
- motivujúce ohodnotenie a možnosť sebarealizácie
- prístup k informáciám o technických novinkách
- zamestnanecké zľavy na servisné práce a náhradné diely
- zamestnanecké zľavy pri kúpe motorového vozidla
- zabezpečenie stravy na pracovisku alebo finančný príspevok alebo gastro kartu
- občerstvenie na pracovisku
- možnosť 13. platu
- práca v úspešnej rastúcej slovenskej spoločnosti
- motivujúce ohodnotenie a možnosť sebarealizácie
- prístup k informáciám o technických novinkách
- zamestnanecké zľavy na servisné práce a náhradné diely
- zamestnanecké zľavy pri kúpe motorového vozidla
- zabezpečenie stravy na pracovisku alebo finančný príspevok alebo gastro kartu
- občerstvenie na pracovisku
- možnosť 13. platu
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Ostatným Ďakujeme za prejavený záujem a porozumenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Maďarský jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
administratívy
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť
- zodpovednosť
- systematickosť
- schopnosť komunikovať
- zodpovednosť
- systematickosť
- schopnosť komunikovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ako autorizovaný servis a predajca vozidiel značiek Hyundai a Ford sa o potreby a priania našich zákazníkov profesionálne staráme už 25 rokov. Sme seriózni s individuálnym prístupom a vysoká profesionalita je jednoducho samozrejmosťou.
Ponúkame okrem iného predaj, prenájom a výkup nových aj jazdených vozidiel, financovanie a poistenie vozidiel, profesionálny záručný aj pozáručný servis, obhliadky a opravy poistných udalostí.
Ponúkame okrem iného predaj, prenájom a výkup nových aj jazdených vozidiel, financovanie a poistenie vozidiel, profesionálny záručný aj pozáručný servis, obhliadky a opravy poistných udalostí.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov