Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadá sa Recepčná (znalosť anglického jazyka je podmienkou)!
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
- Miesto práce: Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 150 EUR/mesiac
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte príjemné vystupovanie a radi si organizujete prácu? Potom je táto práca práve pre Vás! Do slovenskej centrále medzinárodnej spoločnosti hľadáme Office Assistenta!
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• zúročíte svoje organizačné schopnosti,
• zlepšíte sa v cudzom jazyku.
Na tejto pozícii budete mať na starosti:
• zabezpečenie bezproblémového chodu recepcie,
• spravovanie prichádzajúcich hovorov, pošty a objednávok kancelárskych potrieb,
• zabezpečovanie rezervácie leteniek, bookovanie hotelov,
• dôkladnú starostlivosť o klienta a návštevy,
• podporovať Office managera - administratívne úlohy, evidencia, kontrola,
• koordinovať a komunikovať v oblasti facility a údržby,
• podporovať a vykonávať úlohy v oblasti dodávateľských vzťahov a procurement.
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• zúročíte svoje organizačné schopnosti,
• zlepšíte sa v cudzom jazyku.
Na tejto pozícii budete mať na starosti:
• zabezpečenie bezproblémového chodu recepcie,
• spravovanie prichádzajúcich hovorov, pošty a objednávok kancelárskych potrieb,
• zabezpečovanie rezervácie leteniek, bookovanie hotelov,
• dôkladnú starostlivosť o klienta a návštevy,
• podporovať Office managera - administratívne úlohy, evidencia, kontrola,
• koordinovať a komunikovať v oblasti facility a údržby,
• podporovať a vykonávať úlohy v oblasti dodávateľských vzťahov a procurement.
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
• pôsobenie v medzinárodnej spoločnosti s dôrazom na work-life balance,
• možnosť kariérneho rastu,
• školenia a tréningy, zamerané na zdokonalenie jazykových zručností,
• Calio Card benefit – 7 eur,
• MultiSport karta pre aktívny voľný čas,
• dovolenka navyše, sick days,
• Cafeteria benefit system,
• teambuildingy, zamestnanecké akcie,
• referral bonus za odporučenie nového zamestnanca,
• životné poistenie a iné.
• pôsobenie v medzinárodnej spoločnosti s dôrazom na work-life balance,
• možnosť kariérneho rastu,
• školenia a tréningy, zamerané na zdokonalenie jazykových zručností,
• Calio Card benefit – 7 eur,
• MultiSport karta pre aktívny voľný čas,
• dovolenka navyše, sick days,
• Cafeteria benefit system,
• teambuildingy, zamestnanecké akcie,
• referral bonus za odporučenie nového zamestnanca,
• životné poistenie a iné.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Administrative / Backoffice
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Microsoft Outlook - Pokročilý
• Microsoft Excel - Základy
• Obchodná korešpondencia - Pokročilý
• Komunikačné schopnosti - Pokročilý
• Orientácia na zákazníka - Pokročilý
• Microsoft Excel - Základy
• Obchodná korešpondencia - Pokročilý
• Komunikačné schopnosti - Pokročilý
• Orientácia na zákazníka - Pokročilý
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 18 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected] Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 18 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected] Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov