Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Sales and Administration Agent s využitím anglického a nemeckého jazyka!
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
- Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 600 EUR/mesiac
- Termín nástupu: ASAP/dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Čo Vám táto pozícia prinesie?
• Možnosť zúčastňovať sa na výbere nových klientov, spolupracovať pri vyvíjaní nových produktov
• Zúročíte svoje komunikačné schopnosti a to aj v cudzích jazykoch v komunikácii s klientmi z viacerých európskych krajín.
• Stanete sa členom úspešnej medzinárodnej spoločnosti, vďaka čomu zlepšíte svoje postavenie na trhu práce.
• Účasť na veľtrhoch, podujatiach a rokovaniach doma i v zahraničí.
Vašou náplňou práce bude:
• zodpovednosť a právomoc pri výberovom konaní pri prijímaní nových klientov, spolupráca pri vyvíjaní nových produktov resp. ponúk
• zodpovednosť a právomoc pri vedení a aktualizácií databáz klientov
• kontaktná osoba pre poisťovne a odborných znalcov v oblasti motorových vozidiel pri nejasnostiach
• kontaktná osoba pre nákupcov v oblasti motorových vozidiel
• plánovanie a realizácia emailových a telefonických ponúk po odsúhlasení s manažmentom
Čo Vám táto pozícia prinesie?
• Možnosť zúčastňovať sa na výbere nových klientov, spolupracovať pri vyvíjaní nových produktov
• Zúročíte svoje komunikačné schopnosti a to aj v cudzích jazykoch v komunikácii s klientmi z viacerých európskych krajín.
• Stanete sa členom úspešnej medzinárodnej spoločnosti, vďaka čomu zlepšíte svoje postavenie na trhu práce.
• Účasť na veľtrhoch, podujatiach a rokovaniach doma i v zahraničí.
Vašou náplňou práce bude:
• zodpovednosť a právomoc pri výberovom konaní pri prijímaní nových klientov, spolupráca pri vyvíjaní nových produktov resp. ponúk
• zodpovednosť a právomoc pri vedení a aktualizácií databáz klientov
• kontaktná osoba pre poisťovne a odborných znalcov v oblasti motorových vozidiel pri nejasnostiach
• kontaktná osoba pre nákupcov v oblasti motorových vozidiel
• plánovanie a realizácia emailových a telefonických ponúk po odsúhlasení s manažmentom
Zamestnanecké výhody, benefity
Medzinárodná úspešná spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
- Možnosť ovplyvňovať procesy
- Teambuilding a sociálny program pre zamestnancov
- Motivačné finančné hodnotenie
- Ročný bonus v zavislosti od splnenych cielov
- Kariérny rast a možnosť pracovať v rámci holdingu i v zahraničí
- Home office
- možnosť zlepšenia jazykových schopností
- Možnosť ovplyvňovať procesy
- Teambuilding a sociálny program pre zamestnancov
- Motivačné finančné hodnotenie
- Ročný bonus v zavislosti od splnenych cielov
- Kariérny rast a možnosť pracovať v rámci holdingu i v zahraničí
- Home office
- možnosť zlepšenia jazykových schopností
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti sprostredkovania predaja a kúpy havarovaných vozidiel.
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti sprostredkovania predaja a kúpy havarovaných vozidiel.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, technické, obchod, automotive,
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
obchod, zákaznícka podpora
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Jednoducho by ste mali mať výborné komunikačné zručnosti, analytické myslenie, predvídavosť a schopnosť vyhodnotiť riziká
• minimálne 2 roky skúseností v oblasti obchodu alebo zákazníckej podpory
• kreativita, samostatnosť
• verbálna aj písomná komunikácia v NJ aj AJ
• minimálne 2 roky skúseností v oblasti obchodu alebo zákazníckej podpory
• kreativita, samostatnosť
• verbálna aj písomná komunikácia v NJ aj AJ
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 18 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected] Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 18 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected] Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov