Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracujte ako Sales and Administration Agent pre medzinárodnú spoločnosť
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
- Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 600 EUR/mesiac
- Termín nástupu: ASAP/dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Čo Vám táto pozícia prinesie?
• možnosť zúčastňovať sa na výbere nových klientov, spolupracovať pri vyvíjaní nových produktov,
• zúročíte svoje komunikačné schopnosti a to aj v cudzích jazykoch v komunikácii s klientmi z viacerých európskych krajín,
• stanete sa členom úspešnej medzinárodnej spoločnosti, vďaka čomu zlepšíte svoje postavenie na trhu práce,
• účasť na veľtrhoch, podujatiach a rokovaniach doma i v zahraničí.
Vašou náplňou práce bude:
• zodpovednosť a právomoc pri výberovom konaní pri prijímaní nových klientov, spolupráca pri vyvíjaní nových produktov resp. ponúk,
• zodpovednosť a právomoc pri vedení a aktualizácií databáz klientov,
• kontaktná osoba pre poisťovne a odborných znalcov v oblasti motorových vozidiel pri nejasnostiach,
• kontaktná osoba pre nákupcov v oblasti motorových vozidiel,
• plánovanie a realizácia emailových a telefonických ponúk po odsúhlasení s manažmentom.
Čo Vám táto pozícia prinesie?
• možnosť zúčastňovať sa na výbere nových klientov, spolupracovať pri vyvíjaní nových produktov,
• zúročíte svoje komunikačné schopnosti a to aj v cudzích jazykoch v komunikácii s klientmi z viacerých európskych krajín,
• stanete sa členom úspešnej medzinárodnej spoločnosti, vďaka čomu zlepšíte svoje postavenie na trhu práce,
• účasť na veľtrhoch, podujatiach a rokovaniach doma i v zahraničí.
Vašou náplňou práce bude:
• zodpovednosť a právomoc pri výberovom konaní pri prijímaní nových klientov, spolupráca pri vyvíjaní nových produktov resp. ponúk,
• zodpovednosť a právomoc pri vedení a aktualizácií databáz klientov,
• kontaktná osoba pre poisťovne a odborných znalcov v oblasti motorových vozidiel pri nejasnostiach,
• kontaktná osoba pre nákupcov v oblasti motorových vozidiel,
• plánovanie a realizácia emailových a telefonických ponúk po odsúhlasení s manažmentom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Medzinárodná úspešná spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
- možnosť ovplyvňovať procesy,
- teambuilding a sociálny program pre zamestnancov,
- motivačné finančné hodnotenie,
- ročný bonus v závislosti od splnených cieľov,
- kariérny rast a možnosť pracovať v rámci holdingu i v zahraničí,
- home office,
- možnosť zlepšenia jazykových schopností.
- možnosť ovplyvňovať procesy,
- teambuilding a sociálny program pre zamestnancov,
- motivačné finančné hodnotenie,
- ročný bonus v závislosti od splnených cieľov,
- kariérny rast a možnosť pracovať v rámci holdingu i v zahraničí,
- home office,
- možnosť zlepšenia jazykových schopností.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Nemecká spoločnosť pôsobiaca v oblasti sprostredkovania predaja a kúpy havarovaných vozidiel.
Nemecká spoločnosť pôsobiaca v oblasti sprostredkovania predaja a kúpy havarovaných vozidiel.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, technické, obchod, automotive,
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
obchod, zákaznícka podpora
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Jednoducho by ste mali mať výborné komunikačné zručnosti, analytické myslenie, predvídavosť a schopnosť vyhodnotiť riziká.
• Minimálne 2 roky skúseností v oblasti obchodu alebo zákazníckej podpory,
• kreativita, samostatnosť,
• verbálna aj písomná komunikácia v NJ aj AJ.
• Minimálne 2 roky skúseností v oblasti obchodu alebo zákazníckej podpory,
• kreativita, samostatnosť,
• verbálna aj písomná komunikácia v NJ aj AJ.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 18 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected] Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 18 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected] Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov