Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Účtovníčka/Účtovník
Asseco Solutions, a.s.
- Miesto práce: Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 EUR/mesiacMzda môže byť dohodnutá aj vyššia, a to v závislosti od profesijnej kvalifikácie a skúseností.
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak máš rád/-a účtovníctvo a máš odvahu vhupnúť do sveta ERP riešení, si náš nový kolega/-yňa!
U nás môžeš uplatniť svoje schopnosti a vedomosti, a zároveň sa priučiť novým zručnostiam od skúsenejších kolegov. Ponúkame zaujímavú a rôznorodú prácu v medzinárodnej spoločnosti vyvíjajúcej softvér.
Tvojou náplňou bude:
• Komplexná agenda zúčtovania došlých faktúr vrátane zúčtovania v rámci skupiny
• Evidencia dokladov
• Riadenie toku schvaľovania dokladov
• Zabezpečenie správnych daňových dokladov, komunikácia s dodávateľmi
• Kontrola formálnej správnosti účtovných a daňových dokladov
• Znalosť daňovej problematiky
• Vystavovanie odberateľských faktúr za určený okruh produktov
• Evidencia a kontrola zmlúv ako aj všetkých súvisiacich dokladov
• Kontrolný prepočet fakturačných podkladov
• Komunikácia s obchodným oddelením a odberateľmi
• Vystavovanie zálohových faktúr a dobropisov
• Komunikácia a spolupráca s pracovníkmi z ďalších oddelení
• Ďalšie úlohy na ekonomickom oddelení podľa potreby
U nás môžeš uplatniť svoje schopnosti a vedomosti, a zároveň sa priučiť novým zručnostiam od skúsenejších kolegov. Ponúkame zaujímavú a rôznorodú prácu v medzinárodnej spoločnosti vyvíjajúcej softvér.
Tvojou náplňou bude:
• Komplexná agenda zúčtovania došlých faktúr vrátane zúčtovania v rámci skupiny
• Evidencia dokladov
• Riadenie toku schvaľovania dokladov
• Zabezpečenie správnych daňových dokladov, komunikácia s dodávateľmi
• Kontrola formálnej správnosti účtovných a daňových dokladov
• Znalosť daňovej problematiky
• Vystavovanie odberateľských faktúr za určený okruh produktov
• Evidencia a kontrola zmlúv ako aj všetkých súvisiacich dokladov
• Kontrolný prepočet fakturačných podkladov
• Komunikácia s obchodným oddelením a odberateľmi
• Vystavovanie zálohových faktúr a dobropisov
• Komunikácia a spolupráca s pracovníkmi z ďalších oddelení
• Ďalšie úlohy na ekonomickom oddelení podľa potreby
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - pokročilý
Podvojné účtovníctvo - pokročilý
Podvojné účtovníctvo - pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Zodpovednosť, presnosť a zmysel pre detail
• Flexibilita, ochota vzdelávať sa
• Min 2 roky praxe na podobnej pozícii, ideálne zo SW prostredia
• Orientačná znalosť obchodného legislatívneho rámca
• Flexibilita, ochota vzdelávať sa
• Min 2 roky praxe na podobnej pozícii, ideálne zo SW prostredia
• Orientačná znalosť obchodného legislatívneho rámca
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme [:soft}férová nadnárodná spoločnosť.
Špecializujeme sa na vývoj a dodávku komplexných informačných systémov.
V ERP sme trojka na trhu, v segmente HORECA jednotka.
Sme tu 30 rokov. A budeme tu ešte dlho.
Špecializujeme sa na vývoj a dodávku komplexných informačných systémov.
V ERP sme trojka na trhu, v segmente HORECA jednotka.
Sme tu 30 rokov. A budeme tu ešte dlho.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Adresa spoločnosti
Asseco Solutions, a.s.
Galvaniho 17/B
821 04 Bratislava - mestská časť Ružinov
http://www.assecosolutions.sk
Galvaniho 17/B
821 04 Bratislava - mestská časť Ružinov
http://www.assecosolutions.sk