Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér pre SLA a technickú podporu
Asseco CEIT, a.s.
- Miesto práce: Žilina, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2 500 EUR/mesiac
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme inovatívna technologická spoločnosť, ktorá sa venuje digitálnym technológiám v priemysle. Hľadáme skúseného manažéra s výbornou úrovňou komunikácie. Ktorý je flexibilný, má skúsenosti s SLA manažmentom a má široký prehľad v IT produktoch. Rozumie procesu dodávok služieb zákazníkom (delivery manažment), vie jasne a stručne definovať požiadavky a komunikovať ich príslušným stranám.
Preberá plnú zodpovednosť za vzdialenú, ak to situácia vyžaduje aj osobnú podporu klientov spoločnosti Asseco CEIT. Je zodpovedný za riadenie tímu a zároveň prvým kontaktným bodom.
Bude kľúčovou osobou pri budovaní podpory strategických klientov.
Požiadavky na kandidáta:
- skúsenosti v odbore (výroba, logistika)
- aktívna znalosť angličtiny - nutnosť, Nemčina - výhodou
- vysoko proklientsky orientovaný
- definovanie požiadaviek na úroveň služieb technickej podpory,
- koordinácia pracovníkov technickej podpory,
- zabezpečenie dokumentácie servisných požiadaviek,
- zodpovedanie za plnenie dohodnutých podmienok a záväzkov,
- správa katalógu produktov a služieb technickej podpory,
- komunikácia so zákazníkmi, udržiavanie vzťahov,
- bohaté skúsenosti s procesmi zákazníckej podpory vrátane podporných systémov
- schopnosť pracovať s tímom pod časovým tlakom a porozumieť kritickým riešeniam, ich dôležitosti pre klientov a schopnosť efektívne odstraňovať problémy (analýza hlavných príčin, riešenia chýb)
- kontrolovanie zmlúv a kontraktov, (SLA)
Preberá plnú zodpovednosť za vzdialenú, ak to situácia vyžaduje aj osobnú podporu klientov spoločnosti Asseco CEIT. Je zodpovedný za riadenie tímu a zároveň prvým kontaktným bodom.
Bude kľúčovou osobou pri budovaní podpory strategických klientov.
Požiadavky na kandidáta:
- skúsenosti v odbore (výroba, logistika)
- aktívna znalosť angličtiny - nutnosť, Nemčina - výhodou
- vysoko proklientsky orientovaný
- definovanie požiadaviek na úroveň služieb technickej podpory,
- koordinácia pracovníkov technickej podpory,
- zabezpečenie dokumentácie servisných požiadaviek,
- zodpovedanie za plnenie dohodnutých podmienok a záväzkov,
- správa katalógu produktov a služieb technickej podpory,
- komunikácia so zákazníkmi, udržiavanie vzťahov,
- bohaté skúsenosti s procesmi zákazníckej podpory vrátane podporných systémov
- schopnosť pracovať s tímom pod časovým tlakom a porozumieť kritickým riešeniam, ich dôležitosti pre klientov a schopnosť efektívne odstraňovať problémy (analýza hlavných príčin, riešenia chýb)
- kontrolovanie zmlúv a kontraktov, (SLA)
Zamestnanecké výhody, benefity
Zaujímavé ročné odmeny
Príspevok do Kafetérie
Možnosť vlastného rozvoja a kariérneho rastu
Jazykové vzdelávanie
Dávame príležitosť talentom
Niekoľko firemných akcií v roku
Nápoje zdarma (káva, čaj)
Multisport karty (vstupy na športoviská a wellness)
Príspevky pri sobáši a narodení dieťaťa
Príležitostný home office (1x do týždňa)
občasné služobné cesty (2-5 dní/mesiac)
Príspevok do Kafetérie
Možnosť vlastného rozvoja a kariérneho rastu
Jazykové vzdelávanie
Dávame príležitosť talentom
Niekoľko firemných akcií v roku
Nápoje zdarma (káva, čaj)
Multisport karty (vstupy na športoviská a wellness)
Príspevky pri sobáši a narodení dieťaťa
Príležitostný home office (1x do týždňa)
občasné služobné cesty (2-5 dní/mesiac)
Informácie o výberovom konaní
Ďakujem všetkým kandidátom za prejavený záujem.
Všetkých uchádzačov budeme kontaktovať e-mailom. Vybraných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.
Všetkých uchádzačov budeme kontaktovať e-mailom. Vybraných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Industry, Construction, Manufacturing, Maintenance, Technoilogies area of study
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Vzdialená podpora - Pokročilý
Technická podpora - Mierne pokročilý
Technická podpora - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Technical customer Support
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Schopnosť robiť premyslené rozhodnutia a efektívne ich komunikovať
- vynikajúce technické zručnosti
- vynikajúce komunikačné a zákaznícke zručnosti
- schopný riešiť problémy a byť dobre organizovaný
- manažérske skúsenosti s vedením a riadením tímu na podobnej pozícii
- aktívny ANJ (komunikácia so zahraničným klientom)
- vynikajúce technické zručnosti
- vynikajúce komunikačné a zákaznícke zručnosti
- schopný riešiť problémy a byť dobre organizovaný
- manažérske skúsenosti s vedením a riadením tímu na podobnej pozícii
- aktívny ANJ (komunikácia so zahraničným klientom)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Asseco CEIT, a. s. je inovatívna technologická spoločnosť poskytujúca komplexné riešenia z oblasti technických aj procesných inovácií, priemyselnej automatizácie, digitalizácie a optimalizácie, ako aj inteligentnej internej logistiky. Poslaním spoločnosti s vlastným výskumno-vývojovým centrom je podpora produktivity, efektivity a rastu konkurencieschopnosti priemyselných podnikov. Spoločnosť so sídlom v Žiline úspešne pôsobí na celoeurópskej úrovni, pričom medzi jej zákazníkov patria významné priemyselné podniky najmä z automobilového, strojárskeho, chemického a elektrotechnického priemyslu. Spoločnosť Asseco CEIT, a. s. je od roku 2017 súčasťou medzinárodnej skupiny Asseco.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov