Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Senior Technician Customer Support
AspenStaff s.r.o.
- Miesto práce: Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2 600 - 3 000 EUR/mesiacFinálna výška mzdy zavisí od znalostí a zručností kandidáta a bude predmetom dohody.
- Termín nástupu: Na základe dohody
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte dobré technické myslenie, proklientský prístup a je Vám blízka oblasť priemyselnej automatizácie? Ak áno, tak hľadáme práve Vás!
Máme pre Vás zaujímavú príležitosť stať sa súčasťou poprednej spoločnosti, lídra na trhu v oblasti priemyselnej a procesnej automatizácie.
Vaše úlohy a zodpovednosti:
- Denno-denný kontakt so zákazníkom po telefóne, emailom alebo online,
- Technické poradenstvo, vypracovávanie systémových riešení a konzultácie so zákazníkom,
- Sprevádzanie zákazníka pri nákupe: poskytnúť klientovi presné informácie o produktoch, cenách a dodacích lehotách,
- Odpovedá sa na otázky týkajúce sa inštalácie, prevádzky, konfigurácie, prispôsobenia a používania produktov,
- Aktívna podpora predaja portfólia spoločnosti a podpora obchodných manažérov,
- Príprava cenových ponúk, technických dokumentácií a prezentácií o produkte,
- Spolupracovať na tvorbe servisných manuálov a príručiek pre zdokonalenie a urýchlenie procesov riešenia zákazníckych požiadaviek,
- Disponovať výbornou znalosťou produktového portfólia spoločnosti a neustále sa odborne vzdelávať.
Máme pre Vás zaujímavú príležitosť stať sa súčasťou poprednej spoločnosti, lídra na trhu v oblasti priemyselnej a procesnej automatizácie.
Vaše úlohy a zodpovednosti:
- Denno-denný kontakt so zákazníkom po telefóne, emailom alebo online,
- Technické poradenstvo, vypracovávanie systémových riešení a konzultácie so zákazníkom,
- Sprevádzanie zákazníka pri nákupe: poskytnúť klientovi presné informácie o produktoch, cenách a dodacích lehotách,
- Odpovedá sa na otázky týkajúce sa inštalácie, prevádzky, konfigurácie, prispôsobenia a používania produktov,
- Aktívna podpora predaja portfólia spoločnosti a podpora obchodných manažérov,
- Príprava cenových ponúk, technických dokumentácií a prezentácií o produkte,
- Spolupracovať na tvorbe servisných manuálov a príručiek pre zdokonalenie a urýchlenie procesov riešenia zákazníckych požiadaviek,
- Disponovať výbornou znalosťou produktového portfólia spoločnosti a neustále sa odborne vzdelávať.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť stať sa súčasťou lídra v oblasti výroby priemyselnej automatizácie,
- Mnoho odborných školení a tréningov pre neustále odborné zlepšovanie,
- Moderné pracovné prostredie a zohratý pracovný tím,
- Zázemie etablovanej spoločnosti ako dlhodobého lídra na trhu.
- Mnoho odborných školení a tréningov pre neustále odborné zlepšovanie,
- Moderné pracovné prostredie a zohratý pracovný tím,
- Zázemie etablovanej spoločnosti ako dlhodobého lídra na trhu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Elektrotechnický priemysel
Nadnárodná elektrotechnická spoločnosť so silným zázemim a postavením na trhu
Nadnárodná elektrotechnická spoločnosť so silným zázemim a postavením na trhu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Automatizácia, Výrobné technológie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
Servisný technik, Údržbár alebo Diaľkový technik
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Už nadobudnuté prac. skúsenosti so servisom alebo technickou podporou zákazníka,
- Znalosť technických odborov, ideálne so zameraním na automatizáciu,
- Výborné a prezentačné a komunikačné znalosti v kontakte s klientom,
- Silný proklientský prístup pri práci s klientom,
- Výborná znalosť anglického jazyka,
- Skúsenosť s riadením menšieho tímu.
- Znalosť technických odborov, ideálne so zameraním na automatizáciu,
- Výborné a prezentačné a komunikačné znalosti v kontakte s klientom,
- Silný proklientský prístup pri práci s klientom,
- Výborná znalosť anglického jazyka,
- Skúsenosť s riadením menšieho tímu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov