Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
AP Accountant for Regional Center /podpora DACH regiónu/
ARVAL SLOVAKIA, s.r.o.
- Miesto práce: Pribinova 19, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 250 EUR/mesiacVýška finálnej ponuky bude závisieť od skúseností a kvalifikácie uchádzača.
- Termín nástupu: 1.1.2021
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho teamu AP (account payables) hľadáme šikovného kolegu, ktorý bude mať na starosti AP agendu pre pobočku Arvalu v rámci regiónu Centrálnej Európy.
AP oddelenie spracováva agendu došlých faktúr pre 5 pobočiek Arval-u v rámci regiónu CE. Ponúkame jedinečnú možnosť získať zaujímavé odborné skúsenosti a pracovať v skvelom kolektíve.
Náplň práce na tejto pozícii:
• Príprava a spracovanie podkladov pre zaúčtovanie
• Formálna kontrola dokladov
• Účtovanie prijatých faktúr / dobropisov / ťarchopisov (okrem dlhodobého
majetku)
• Účtovanie a kontrola agendy poistných udalostí, mesačné spracovávanie stavu zúčtovaných a zaplatených poistných udalostí
• Zakladanie a správa účtov dodávateľov
• Odsúhlasovanie neuhradených záväzkov s dodávateľmi
• Mesačné čistenie a inventarizácia pridelených účtov
• Účtovanie rezerv a nevyfakturovaných dodávok
• Kontrola úplnosti archivácie dokladov
• Aktivity súvisiace s mesačnou / ročnou uzávierkou
• Dodržiavanie interných procesov
• Spracovávanie štatistických a iných zákonom stanovených výkazov
• Vykonávanie úloh podľa pokynov a potreby nadriadeného v rámci pracovného zaradenia
AP oddelenie spracováva agendu došlých faktúr pre 5 pobočiek Arval-u v rámci regiónu CE. Ponúkame jedinečnú možnosť získať zaujímavé odborné skúsenosti a pracovať v skvelom kolektíve.
Náplň práce na tejto pozícii:
• Príprava a spracovanie podkladov pre zaúčtovanie
• Formálna kontrola dokladov
• Účtovanie prijatých faktúr / dobropisov / ťarchopisov (okrem dlhodobého
majetku)
• Účtovanie a kontrola agendy poistných udalostí, mesačné spracovávanie stavu zúčtovaných a zaplatených poistných udalostí
• Zakladanie a správa účtov dodávateľov
• Odsúhlasovanie neuhradených záväzkov s dodávateľmi
• Mesačné čistenie a inventarizácia pridelených účtov
• Účtovanie rezerv a nevyfakturovaných dodávok
• Kontrola úplnosti archivácie dokladov
• Aktivity súvisiace s mesačnou / ročnou uzávierkou
• Dodržiavanie interných procesov
• Spracovávanie štatistických a iných zákonom stanovených výkazov
• Vykonávanie úloh podľa pokynov a potreby nadriadeného v rámci pracovného zaradenia
Zamestnanecké výhody, benefity
• Pracovná zmluva na dobu neurčitú
• 100 % hradená stravná jednotka vo výške 4,00 € za každý odpracovaný deň /Callio karta/
• Postupne sa zvyšujúce príspevky do DDS už od 1 odpracovaného roku
• Ročná odmena, ktorá závisí od Vašich pracovných a teamových výkonov
• Program benefitov cez portál benefitycafe.sk
• MultiSport karta pre Váš aktívny voľný čas /50% zmluvného poplatku hradí zamestnávateľ/
• 4 sick days ročne (podľa termínu nástupu)
• 25 dovolenkových dní pre každého zamestnanca bez ohľadu na vek
• Home office 2x do týždňa
• Fruit days – ovocie v kuchynkách 1x do týždňa
• Rozšírený pitný režim, káva / čaj zadarmo v kuchynkách
• Možnosť výhodného odkúpenia ojazdených vozidiel po skončení skúšobnej doby, 1x do roka so zamestnaneckou zľavou
• Referral bonus pri odporučení vhodného kandidáta, ktorého prijmeme do zamestnaneckého pomeru
• Možnosť kariérneho postupu a spolupráca na kariérnom rozvoji – Internal mobility v rámci dcérskych spoločnosti BNP Paribas Group po celom svete
• 100 % hradená stravná jednotka vo výške 4,00 € za každý odpracovaný deň /Callio karta/
• Postupne sa zvyšujúce príspevky do DDS už od 1 odpracovaného roku
• Ročná odmena, ktorá závisí od Vašich pracovných a teamových výkonov
• Program benefitov cez portál benefitycafe.sk
• MultiSport karta pre Váš aktívny voľný čas /50% zmluvného poplatku hradí zamestnávateľ/
• 4 sick days ročne (podľa termínu nástupu)
• 25 dovolenkových dní pre každého zamestnanca bez ohľadu na vek
• Home office 2x do týždňa
• Fruit days – ovocie v kuchynkách 1x do týždňa
• Rozšírený pitný režim, káva / čaj zadarmo v kuchynkách
• Možnosť výhodného odkúpenia ojazdených vozidiel po skončení skúšobnej doby, 1x do roka so zamestnaneckou zľavou
• Referral bonus pri odporučení vhodného kandidáta, ktorého prijmeme do zamestnaneckého pomeru
• Možnosť kariérneho postupu a spolupráca na kariérnom rozvoji – Internal mobility v rámci dcérskych spoločnosti BNP Paribas Group po celom svete
Informácie o výberovom konaní
" Týmto dávam súhlas spoločnosti ARVAL SLOVAKIA, s.r.o. k spracovaniu mojich osobných údajov uvedených v:
- žiadosti o prijatie do zamestnania,
- profesijnom životopise,
- osobnom dotazníku a
- osobných údajov získaných počas pohovorov
v databáze uchádzačov o zamestnanie, t.j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeniu, kombinovaniu a likvidácii v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to za účelom :
- obsadenia pracovnej pozície uvedenej v žiadosti o zamestnanie
- interného reportingu
- vykonania interných kontrol v súlade s regulatórnymi požiadavkami
Súhlas je daný na dobu 3 rokov. Po dosiahnutí vyššie vymedzených účeloch spracovávania, najneskôr však po 3 rokoch budú osobné údaje vymazané / zničené. Súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať kontaktovaním spoločnosti ARVAL na hrprivacy@arval.sk alebo Arval Slovakia, s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava.
Zároveň beriem na vedomie práva dotknutej osoby upravené v § 19 a nasl. Zákona o ochrane osobných údajov."
- žiadosti o prijatie do zamestnania,
- profesijnom životopise,
- osobnom dotazníku a
- osobných údajov získaných počas pohovorov
v databáze uchádzačov o zamestnanie, t.j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeniu, kombinovaniu a likvidácii v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to za účelom :
- obsadenia pracovnej pozície uvedenej v žiadosti o zamestnanie
- interného reportingu
- vykonania interných kontrol v súlade s regulatórnymi požiadavkami
Súhlas je daný na dobu 3 rokov. Po dosiahnutí vyššie vymedzených účeloch spracovávania, najneskôr však po 3 rokoch budú osobné údaje vymazané / zničené. Súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať kontaktovaním spoločnosti ARVAL na hrprivacy@arval.sk alebo Arval Slovakia, s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava.
Zároveň beriem na vedomie práva dotknutej osoby upravené v § 19 a nasl. Zákona o ochrane osobných údajov."
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika / účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - pokročilý
Podvojné účtovníctvo - expert
Microsoft Excel - pokročilý
Jira - základy
Podvojné účtovníctvo - expert
Microsoft Excel - pokročilý
Jira - základy
Počet rokov praxe
2 roky min. /vrátane praxe, či práci popri štúdiu/
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• predchádzajúca prax na obdobnej pozícii aspoň 2 roky
• uzívateľská znalosť Nemeckého jazyka
• znalosť problematiky podvojného účtovníctva
• pokročilá znalosť MS Excel
• osobnosť orientovaná na detail, precízna a systematická
• dobré organizačné schopnosť, schopnosť určovať si priority a pracovať samostatne
• schopnosť a ochota učiť sa nové veci
• tímovosť
• uzívateľská znalosť Nemeckého jazyka
• znalosť problematiky podvojného účtovníctva
• pokročilá znalosť MS Excel
• osobnosť orientovaná na detail, precízna a systematická
• dobré organizačné schopnosť, schopnosť určovať si priority a pracovať samostatne
• schopnosť a ochota učiť sa nové veci
• tímovosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Arval bola založená v roku 1989 a poskytuje kompletný servis týkajúci sa lízingu vozidiel. Jej 100 % vlastníkom je svetová banková skupina BNP Paribas. Medzi zákazníkov spoločnosti Arval patria veľké medzinárodné korporácie, malé a stredné podniky a profesionálni partneri. Spoločnosť Arval im poskytuje na mieru šité riešenia, ktoré pomáhajú optimalizovať mobilitu ich zamestnancov, a zároveň na seba preberá riziká súvisiace s riadením vozového parku. Zákazníkom v 28 krajinách poskytuje odborné poradenstvo a vysokú kvalitu služieb viac ako 6 400 zamestnancov spoločnosti Arval. Spoločnosť Arval celosvetovo prenajala už 1 028 142 vozidiel (údaj z decembra 2016).
Arval je jedným zo zakladajúcich členov globálnej aliancie Element – Arval, ktorá je najstaršou strategickou alianciou v oblasti riadenia vozových parkov a zároveň svetovým lídrom s 3 miliónmi vozidiel v 50 krajinách. V rámci skupiny BNP Paribas patrí spoločnosť Arval ku kľúčovým aktivitám retailového bankovníctva.
ARVAL SLOVAKIA pôsobí v oblasti financovania a managementu vozových parkov na slovenskom trhu od roku 2004. S viac ako 6000 vozidiel vo fleete patrí medzi lídrov v odbore.
Krédom spoločnosti ARVAL SLOVAKIA je kvalitné poradenstvo a individuálne riešenia pre každého zákazníka. Hlavným produktom je Full Servise operatívny leasing a to predovšetkým formou uzavretej kalkulácie. Ten prináša klientom transparentnú správu vozového parku so zahrnutím všetkých služieb a garancie akýchkoľvek rizík spojených so správou vozidiel. ARVAL SLOVAKIA zabezpečuje komplexné služby od financovania vozidiel, cez pravidelnú údržbu a pozáručný servis, nákup a výmenu pneumatík, asistenčnú službu 24 hodín denne, tiež poistenie a riešenie poistných udalostí, tankovacie karty až po elektronickú knihu jázd a on-line reporting. Vďaka svojmu unikátnemu Account managementu dokáže spoločnosť ARVAL SLOVAKIA reagovať na požiadavky svojich klientov rýchle a bezchybne.
Arval je jedným zo zakladajúcich členov globálnej aliancie Element – Arval, ktorá je najstaršou strategickou alianciou v oblasti riadenia vozových parkov a zároveň svetovým lídrom s 3 miliónmi vozidiel v 50 krajinách. V rámci skupiny BNP Paribas patrí spoločnosť Arval ku kľúčovým aktivitám retailového bankovníctva.
ARVAL SLOVAKIA pôsobí v oblasti financovania a managementu vozových parkov na slovenskom trhu od roku 2004. S viac ako 6000 vozidiel vo fleete patrí medzi lídrov v odbore.
Krédom spoločnosti ARVAL SLOVAKIA je kvalitné poradenstvo a individuálne riešenia pre každého zákazníka. Hlavným produktom je Full Servise operatívny leasing a to predovšetkým formou uzavretej kalkulácie. Ten prináša klientom transparentnú správu vozového parku so zahrnutím všetkých služieb a garancie akýchkoľvek rizík spojených so správou vozidiel. ARVAL SLOVAKIA zabezpečuje komplexné služby od financovania vozidiel, cez pravidelnú údržbu a pozáručný servis, nákup a výmenu pneumatík, asistenčnú službu 24 hodín denne, tiež poistenie a riešenie poistných udalostí, tankovacie karty až po elektronickú knihu jázd a on-line reporting. Vďaka svojmu unikátnemu Account managementu dokáže spoločnosť ARVAL SLOVAKIA reagovať na požiadavky svojich klientov rýchle a bezchybne.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov