Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny špecialista obchodného oddelenia - Brigáda - 6,-/h. netto
Arisan, s.r.o.
- Miesto práce: Mudrochova 2, 831 06 Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 6 EUR/hod.
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť, internship, stáž
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nového tímového hráča, ktorého baví práca s dátami, dokumentáciou, nebojí sa komunikovať a systematický prístup je mu prirodzený.
Využi príležitosť part time job-u popri škole a rozvíjaj svoj potenciál naplno!
Tvojou náplňou práce bude:
- staneš sa pravou rukou nášho obchodno - marketingového oddelenia,
- administratívne budeš podporou oddeleniu ako aj našim klientom, pričom sa naučíš zakladať nové spoločnosti, zabezpečiť požadované zmeny klientom v bankách a v iných inštitúciách, a potrebné doklady budeš mať pod palcom,
- ukážeme ti, ako funguje reporting v našej internej aplikácii, aby si vedel správne evidovať všetky potrebné dáta a bol súčasťou ich vyhodnocovania šéfom,
- dostaneš na starosti údržbu interného CRM systému,
- postupne sme pripravení z teba spraviť Excel mága,
- umožníme ti pomáhať aj marketingovému oddeleniu,
- a kopec iného, čo ťa bude odborne a profesionálne posúvať, dôležitá je len tvoja chuť sa realizovať. :)
Využi príležitosť part time job-u popri škole a rozvíjaj svoj potenciál naplno!
Tvojou náplňou práce bude:
- staneš sa pravou rukou nášho obchodno - marketingového oddelenia,
- administratívne budeš podporou oddeleniu ako aj našim klientom, pričom sa naučíš zakladať nové spoločnosti, zabezpečiť požadované zmeny klientom v bankách a v iných inštitúciách, a potrebné doklady budeš mať pod palcom,
- ukážeme ti, ako funguje reporting v našej internej aplikácii, aby si vedel správne evidovať všetky potrebné dáta a bol súčasťou ich vyhodnocovania šéfom,
- dostaneš na starosti údržbu interného CRM systému,
- postupne sme pripravení z teba spraviť Excel mága,
- umožníme ti pomáhať aj marketingovému oddeleniu,
- a kopec iného, čo ťa bude odborne a profesionálne posúvať, dôležitá je len tvoja chuť sa realizovať. :)
Zamestnanecké výhody, benefity
- stravné lístky
- školenia v danej oblasti
- pohodové pracovné prostredie
- pohyblivá pracovná doba
- príspevok na rekreáciu
- príspevok na Multišport kartu
- teambuildingy
- kávička, čaj, koláčiky, ovocie
- školenia v danej oblasti
- pohodové pracovné prostredie
- pohyblivá pracovná doba
- príspevok na rekreáciu
- príspevok na Multišport kartu
- teambuildingy
- kávička, čaj, koláčiky, ovocie
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za zaslaný životopis. Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritéria.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, obchodné, marketingové
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Úplný začiatočník
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Úplný začiatočník
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť, príjemné vystupovanie
- proklientsky a proaktívny prístup
- zodpovednosť, samostatnosť
- chuť učiť sa nové veci
- komunikatívna úroveň anglického jazyka
- proklientsky a proaktívny prístup
- zodpovednosť, samostatnosť
- chuť učiť sa nové veci
- komunikatívna úroveň anglického jazyka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Arisan je účtovno-poradenská spoločnosť s medzinárodnou pôsobnosťou v Bratislave, Prahe a Sofii.
Našou hlavnou činnosťou je účtovné a daňové poradenstvo, finančná optimalizácia a ekonomicko-obchodné poradenstvo so zameraním na rozvoj podnikania.
Pôsobíme na trhu už 15 rokov a naším hlavným poslaním je poskytovať klientom kvalitné ekonomické služby pre úspešný rozvoj obchodných aktivít. Pri našej práci sa prispôsobujeme dynamickým požiadavkám klientov. Využívame na to inovatívne nástroje, ktoré nám pomáhajú dosiahnuť efektívnu podporu podnikania našich zákazníkov.
Našou hlavnou činnosťou je účtovné a daňové poradenstvo, finančná optimalizácia a ekonomicko-obchodné poradenstvo so zameraním na rozvoj podnikania.
Pôsobíme na trhu už 15 rokov a naším hlavným poslaním je poskytovať klientom kvalitné ekonomické služby pre úspešný rozvoj obchodných aktivít. Pri našej práci sa prispôsobujeme dynamickým požiadavkám klientov. Využívame na to inovatívne nástroje, ktoré nám pomáhajú dosiahnuť efektívnu podporu podnikania našich zákazníkov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov