Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Účtovník - skrátený úväzok alebo SZČO

AreKont, s. r. o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Trencin, Gen. M. R. Štefánika, Trenčín
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 500 EUR/mesiacod 500 EUR / btto / part time, finálna suma sa bude odvíjať od skúseností a znalostí uchádzačky/uchádzača a od dĺžky pracovného úväzku
  • Termín nástupu: júl 2022
  • Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok, živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- externé vedenie kompletnej účtovnej agendy podvojného a jednoduchého účtovníctva zverených klientov
- spracovanie mesačných uzávierok, výkazov DPH, spracovanie ročnej účtovnej závierky a daňových priznaní k dani z príjmu PO, FO
- externé spracovanie a vedenie mzdového účtovníctva
- komunikácia s klientmi účtovnej kancelárie a štátnymi inštitúciami (FS, SP, ZP a pod.)
- spolupráca s ostatnými kolegami v rámci spoločnosti
- práca v účtovnom systéme KROS – Omega, Alfa, Olymp (znalosť výhodou)
- spracovanie štatistických výkazov
- účtovanie majetku a odpisov majetku v zmysle platnej legislatívy
- určovanie / nastavenie metodiky účtovania v spoločnosti klienta, v prípade potreby konzultácie s fakturačným oddelením klienta (legislatívna podpora faktúrácie z pohľadu DPH, odvolávky na zákon a i.)
- príprava podkladov pre potreby auditu
- príprava podkladov pre daňové kontroly, asistencia pri daňových kontrolách, prípadne akýchkoľvek iných kontrolách zo strany Sociálnej poisťovne, zdravotných poisťovní
- orientácia v oblasti daňovej legislatívy

Zamestnanecké výhody, benefity

- výhodné platobné podmienky
- exkluzívne pracovné prostredie
- pravidelné odborné školenia v oblasti daní, účtovníctva, personalistiky a miezd
- víkendy a sviatky voľné
- flexibilná pracovná doba
- výborná dostupnosť z vlakovej a autobusovej stanice, prípadne z centra mesta
- práca v stabilnej firme

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorých pozveme na osobný pohovor.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

min. 3 rok ako samostatný účtovník/čka včítane praxe s účtovnými závierkami, pozícia

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- precíznosť, vytrvalosť, logické myslenie
- schopnosť samostatného uvažovania
- samostatnosť a systematickosť človek
- orientácia na detail
- lojálnosť a zodpovednosť človek
- schopnosť zhodnotenia situácie a návrhy riešenia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť poskytuje účtovné a administratívne služby, t.j. spracovanie účtovnej agendy a výkazníctva, mzdovej a personálnej agendy, poradenstva a spracovania agendy chránených dielní a sociálnych podnikov, ako aj iné služby administratívneho charakteru podľa individuálnych požiadaviek klienta.

Naša kancelária je na trhu viac než 10 rokov a má dlhoročné skúsenosti s outsourcingom účtovníctva a miezd. Jej tím tvoria skúsení odborníci z ekonomickej oblasti. Individuálny prístup k potrebám klientov je jednou z našich priorít, naším cieľom je byť ich spoľahlivým a stabilným partnerom.
Dlhoročné skúsenosti s outsourcingom účtovníctva a miezd. Preto vám ponúkame jedinečnú príležitosť pracovať v dynamickom prostredí inovatívnej spoločnosti vo vynikajúcej atmosfére.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov