Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Manažér zákaziek verejného obstarávania

APUEN AKADÉMIA s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Ulica Gustáva Mallého 2, Petržalka
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 200 EUR/mesiacPresná výška mzdy bude stanovená na základe skúseností a vedomostí úspešného uchádzača.
  • Termín nástupu: Od 1.1.2022, prípadne skôr podľa dohody.
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme novú posilu do nášho tímu, ktorá s nami bude spolupracovať a pomáhať nám pri všetkých našich zaujímavých projektoch!

Presná náplň práce bude závisieť od Vašich skúseností. Pokiaľ máte menej skúseností s verejným obstarávaním, zo začiatku nám pomôžete s administratívnymi úlohami a postupne Vás naučíme, ako zvládnuť proces verejného obstarávania komplexne a samostatne.

Ak ste už skúsený a samostatný nákupca, zapojíme Vás do našich projektov na ktorých budeme spoločne pracovať.

Vytvoríme Vám skvelé prostredie, aby ste mohli:
• pomáhať nám pripravovať, administrovať a vyhodnocovať verejné obstarávania,
• hľadať s nami riešenia, ktoré iní nevidia,
• realizovať zaujímavé procesy verejného obstarávania,
• vkĺznuť do špecifických situácií, kde našou úlohou je pomôcť klientom vyriešiť ich,
• spoznať aké to je písať námietky, pripravovať tendre alebo kontrolovať správnosť postupov.

Zamestnanecké výhody, benefity

U nás sa môžete tešiť na:
• prácu na zaujímavých a mnohokrát aj inovatívnych projektoch
• spoluprácu s najlepšími odborníkmi na verejné obstarávanie
• časovú flexibilitu
• ľudský a chápavý prístup
• atmosféru, kde Vás práca bude baviť
• príjemné a priateľské pracovné prostredie
• neustálu možnosť vzdelávať sa a odborne rásť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Ideálne sú skúsenosti v oblasti : referent verejného obstarávania, kontrolór verejného obstarávania

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• vášeň pre nákup
• chuť stále sa učiť novým veciam
• ambícia odborne rásť a napredovať
• zameranie na detail a výsledok
• schopnosť doťahovať veci do konca
• skúsenosti s verejným obstarávaním (sú výhodou)
• znalosť zákona o verejnom obstarávaní
• skúsenosti s realizáciou fondových zákaziek (nie
sú podmienkou)
• zručnosti s prácou na PC (najmä Word, Excel)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť patrí medzi špičkové konzultačné spoločnosti venujúce sa verejnému obstarávaniu. Do nášho portfólia služieb patrí poradenstvo v oblasti verejného obstarávania, realizácia procesov verejného obstarávania a vzdelávanie v oblasti verejného obstarávania.

Náš tím tvoria aj skúsení experti z rôznych oblastí teórie a praxe, čo nám pomáha nazerať na situácie v širšom kontexte.

Našim klientom vždy poskytujeme služby najvyššej kvality a s pridanou hodnotou.