Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Špecialista/Špecialistka retenčno - obchodného tímu Call centrum (Zvolen)

Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Práca z domu
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 000 EUR/mesiacminimálne 1 000 € alebo neobmedzené provízie (priemer z praxe 3500 € mesačne) + kvartálne odmeny
  • Termín nástupu: Dohodou
  • Druh pracovného pomeru: živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si srdcom aj dušou obchodník? Baví Ťa komunikácia prostredníctvom moderných technológií?

Ak áno, ponúkame Ti:

  • žiadne studené kontakty, len overené databázy našich aktívnych klientov z celého Slovenska
  • neobmedzené odmeny na začiatku chránené fixom
  • kvartálne odmeny
  • všetko vybavíš z domu cez telefón, nemusíš „strácať čas“ presunom medzi klientami
  • možnosť pasívneho príjmu
  • rozvoj v oblasti poisťovníctva a bankovníctva

Tvojou úlohou bude: 

  • zabezpečenie poistenia existujúcim klientom poisťovne
  • spracovanie on-line dopytov na uzatvorenia / aktualizáciu poistenia
  • správa prichádzajúcej obchodnej linky - telefonická komunikácia s klientom a spracovanie požiadaviek klientov
  • správa existujúceho portfólia / starostlivosť o klienta - ponuka najnovších produktov, komplexné zabezpečenie poistenia
  • online (bezpodpisové) spracovanie poistných zmlúv
  • administratíva spojená s uzatváraním poistných zmlúv
  • vzdelávanie sa v oblasti komunikácie

Zamestnanecké výhody, benefity

  • veľmi atraktívny provízny a bonusový systém
  • zázemie najväčšej poisťovne na Slovensku
  • Home Office
  • flexibilná pracovná doba
  • rozvoj v oblasti financií a komunikačných zručností
  • možnosť sebarealizácie v oblasti obchodu a starostlivosti o klienta
  • zľava na poistené produkty
  • kariérny rast
  • príspevok na IT techniku

Informácie o výberovom konaní

Ak Ťa naša ponuka zaujala, prihlás sa prosím kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Tvojho profesijného životopisu.

Miesto výkonu práce počas zaškoľovania je vo Zvolene. Následne môžeš zostať pracovať na Home Office a do Zvolena dochádzať len v prípade potrebných spoločných stretnutí.

Allianz sa ako zamestnávateľ riadi princípom rovnosti príležitostí a preto privíta všetky žiadosti o zamestnanie bez ohľadu na rasový alebo etnický pôvod, národnosť, vek, rod, náboženské alebo iné presvedčenia, zdravotné postihnutie či sexuálnu orientáciu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • ukončené SŠ/VŠ vzdelanie
  • znalosť práce s PC (MS Office, Outlook) - samostatný užívateľ
  • orientácia na predaj, predajné zručnosti a skúsenosti s predajom sú podmienkou
  • schopnosť samostatne riešiť požiadavky klienta
  • výborné komunikačné zručnosti
  • logické myslenie a schopnosť práce s pridelenými databázami
  • skúsenosti v oblasti telefonickej komunikácie alebo poisťovníctva s klientom sú výhodou
  • schopnosť aktívne počúvať a spracovať informácie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 950 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov