Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista/Špecialistka klientskeho servisu senior - Bratislava
Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
- Miesto práce: Karadžičova 2, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 920 EUR/mesiac+ mesačná variabilná zložka do 150 € v závislosti od plnenia výkonnostných cieľov
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- samostatné vybavovanie požiadaviek klientov (napr. žiadanka na zmenu, žiadanka na zrušenie poistnej zmluvy, online hlásenie a doklady k likvidácii poistnej udalosti, poskytovanie informácií), primárne s využitím dostupných digitálnych nástrojov
- aktívne poskytovanie informácií klientom o digitálnych službách a výhodách ich využívania
- podpora klienta vrátane ukážky využitia digitálnych nástrojov na vykonanie self-service aktivít
- získavanie/overovanie aktuálnych kontaktných údajov na klientov
- vybavovanie požiadaviek klientov ASDSS
- vybavovanie požiadaviek retailových aj firemných klientov
- riešenie námietok a preberanie sťažností klientov
- v prípade požiadaviek na rozšírenie krytia alebo nový obchod, presmerovanie klienta na sprostredkovateľa v servisnom centre a/alebo online ponuku poistenia
- testovanie novozavedených systémov
- školenie kolegov
Zamestnanecké výhody, benefity
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- príspevok na firemné životné poistenie až do výšky 5 % hrubej mzdy a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty
- príspevok vo výške max. 250 € na diagnosticko-preventívne prehliadky alebo celoročnú zdravotnú starostlivosť, v prípade nevyčerpania príspevok 150 € na zdravotnú starostlivosť
- zákonny príspevok na regeneračný pobyt po 2 rokoch a k tomu 3 dni pracovného voľna navyše
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
- príspevky na skvalitnenie pracovných podmienok domáckeho pracoviska pre zamestnancov pracujúcich na teleprácu
- jednorázové finančné príspevky – napr. pri narodení dieťaťa, v prípade sociálne núdze
- náhrada mzdy pri práceneschopnosti nád zákonný rozsah
- Program nákupu zamestnaneckých akcií ESPP spoločnosti Allianz SE – príležitosť stať sa akcionármi Allianz
- Program zdravá firma – prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
- Program duševného zdravia – 24/7 odborná psychologická pomoc na podporu duševného zdravia pre zamestnancov a aj ich rodinných príslušníkov
- atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu – napr. bezplatné vzdelávanie na LinkedIn Learning a iných rozvojových platformách
- firemné víkendové akcie (Tímové hry Allianz, Stretnutie turistov, Antistres víkend, Deň detí, Mikuláš...)
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.
Allianz sa ako zamestnávateľ riadi princípom rovnosti príležitostí a preto privíta všetky žiadosti o zamestnanie bez ohľadu na rasový alebo etnický pôvod, národnosť, vek, rod, náboženské alebo iné presvedčenia, zdravotné postihnutie či sexuálnu orientáciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Prax na pozícii/v oblasti
klientsky servis
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- stredoškolské vzdelanie s maturitou
- prax v oblasti klientskeho servisu výhodou
- znalosť anglického jazyka výhodou
- znalosť práce s MS Office (Word, Excel - pokročilý)
- internetové/online nástroje a formuláre, užívateľské testovanie aplikácií
- pozitívny vzťah k práci v digitálnom prostredí a k novým technológiám
- príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, trpezlivosť
- schopnosť zrozumiteľne vysvetliť funkcie online nástrojov a pochopiť požiadavky klientov
- logické a koncepčné myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1000 zamestnancov a 2900 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov