Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Špecialista/Špecialistka klientskeho servisu senior - Bratislava

Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Karadžičova 2, Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 920 EUR/mesiac+ mesačná variabilná zložka do 150 € v závislosti od plnenia výkonnostných cieľov
  • Termín nástupu: ASAP
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • samostatné vybavovanie požiadaviek klientov (napr. žiadanka na zmenu, žiadanka na zrušenie poistnej zmluvy, online hlásenie a doklady k likvidácii poistnej udalosti, poskytovanie informácií), primárne s využitím dostupných digitálnych nástrojov    
  • aktívne poskytovanie informácií klientom o digitálnych službách a výhodách ich využívania          
  • podpora klienta vrátane ukážky využitia digitálnych nástrojov na vykonanie self-service aktivít      
  • získavanie/overovanie aktuálnych kontaktných údajov na klientov
  • vybavovanie požiadaviek klientov ASDSS
  • vybavovanie požiadaviek retailových aj firemných klientov
  • riešenie námietok a preberanie sťažností klientov
  • v prípade požiadaviek na rozšírenie krytia alebo nový obchod, presmerovanie klienta na sprostredkovateľa v servisnom centre a/alebo online ponuku poistenia
  • testovanie novozavedených systémov
  • školenie kolegov

Zamestnanecké výhody, benefity

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • príspevok na firemné životné poistenie až do výšky 5 % hrubej mzdy a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty
  • príspevok vo výške max. 250 € na diagnosticko-preventívne prehliadky alebo celoročnú zdravotnú starostlivosť, v prípade nevyčerpania príspevok 150 € na zdravotnú starostlivosť
  • zákonny príspevok na regeneračný pobyt po 2 rokoch a k tomu 3 dni pracovného voľna navyše
  • príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
  • príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
  • príspevky na skvalitnenie pracovných podmienok domáckeho pracoviska pre zamestnancov pracujúcich na teleprácu
  • jednorázové finančné príspevky – napr. pri narodení dieťaťa, v prípade sociálne núdze
  • náhrada mzdy pri práceneschopnosti nád zákonný rozsah
  • Program nákupu zamestnaneckých akcií ESPP spoločnosti Allianz SE – príležitosť stať sa akcionármi Allianz
  • Program zdravá firma – prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
  • Program duševného zdravia – 24/7 odborná psychologická pomoc na podporu duševného zdravia pre zamestnancov a aj ich rodinných príslušníkov
  • atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu – napr. bezplatné vzdelávanie na LinkedIn Learning a iných rozvojových platformách
  • firemné víkendové akcie (Tímové hry Allianz, Stretnutie turistov, Antistres víkend, Deň detí, Mikuláš...)

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.

Allianz sa ako zamestnávateľ riadi princípom rovnosti príležitostí a preto privíta všetky žiadosti o zamestnanie bez ohľadu na rasový alebo etnický pôvod, národnosť, vek, rod, náboženské alebo iné presvedčenia, zdravotné postihnutie či sexuálnu orientáciu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Prax na pozícii/v oblasti

klientsky servis

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • stredoškolské vzdelanie s maturitou
  • prax v oblasti klientskeho servisu výhodou
  • znalosť anglického jazyka výhodou
  • znalosť práce s MS Office (Word, Excel - pokročilý)
  • internetové/online nástroje a formuláre, užívateľské testovanie aplikácií
  • pozitívny vzťah k práci v digitálnom prostredí a k novým technológiám
  • príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, trpezlivosť
  • schopnosť zrozumiteľne vysvetliť funkcie online nástrojov a pochopiť požiadavky klientov
  • logické a koncepčné myslenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1000 zamestnancov a 2900 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov