Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista/Špecialistka odmeňovania
Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
- Miesto práce: Dostojevského rad 4, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 800 EUR/mesiacv závislosti od skúseností a stupňa odbornosti kandidáta
- Termín nástupu: 01.08.2022
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- preberanie metodiky Allianz Group v prostredí ASP a súvisiace činnosti v oblasti odmeňovania a riadenia výkonnosti ako aj analýzy a reporting ohľadom jednotlivých aspektov odmeňovania
- spolupráca na tvorbe a realizácii stratégie odmeňovania, navrhovanie nastavenia metodiky a koordinácia procesu odmeňovania a riadenia výkonnosti
- spracovanie pravidelných mesačných a štvrťročných reportov a ad hoc reportov podľa požiadaviek jednotlivých manažérov zo systému Elanor EGJE/ Success Factors
- zabezpečenie a realizovanie účasti na trhových platových prieskumoch (PwC, Korn Ferry) a prieskume HR Controlling (PwC)
- zabezpečenie hodnotenia náročnosti pracovných pozícií (Job grading) na základe metodiky skupiny Allianz
- spracovanie a zabezpečenie dodania údajov pre HR Metrics Group reporting podľa termínov stanovených Group HR
- zabezpečenie prípravy a spracovanie podkladov pre pravidelný proces mzdových úprav a súvisiacu komunikáciu s regiónom CEE
- práca v systéme Success Factors - modul Performance Management a Compensation/Variable Pay - administrácia, kontrola správnosti údajov, reporting
- administrácia prieskumu spokojnosti Allianz Engagement Survey a pravidelné prieskumy Pulse Check
- koordinovanie procesu Strategického plánovania pracovnej sily
- komunikovanie s regionálnym a globálnym HR v oblasti odmeňovania a hodnotenia výkonu
- účasť na lokálnych a skupinových projektoch podľa aktuálneho zadania
Zamestnanecké výhody, benefity
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- príspevok na firemné životné poistenie až do výšky 5 % hrubej mzdy a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty
- príspevok vo výške max. 250 € na diagnosticko-preventívne prehliadky alebo celoročnú zdravotnú starostlivosť, v prípade nevyčerpania príspevok 150 € na zdravotnú starostlivosť
- zákonny príspevok na regeneračný pobyt po 2 rokoch a k tomu 3 dni pracovného voľna navyše
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
- príspevky na skvalitnenie pracovných podmienok domáckeho pracoviska pre zamestnancov pracujúcich na teleprácu
- jednorázové finančné príspevky – napr. pri narodení dieťaťa, v prípade sociálne núdze
- náhrada mzdy pri práceneschopnosti nád zákonný rozsah
- Program nákupu zamestnaneckých akcií ESPP spoločnosti Allianz SE – príležitosť stať sa akcionármi Allianz
- Program zdravá firma – prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
- Program duševného zdravia – 24/7 odborná psychologická pomoc na podporu duševného zdravia pre zamestnancov a aj ich rodinných príslušníkov
- atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu – napr. bezplatné vzdelávanie na LinkedIn Learning a iných rozvojových platformách
- firemné víkendové akcie (Tímové hry Allianz, Stretnutie turistov, Antistres víkend, Deň detí, Mikuláš...)
- flexibilný pracovný čas, home office
- po skúšobnej dobe možnosť telepráce 2 dni v týždni
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.
Allianz sa ako zamestnávateľ riadi princípom rovnosti príležitostí a preto privíta všetky žiadosti o zamestnanie bez ohľadu na rasový alebo etnický pôvod, národnosť, vek, rod, náboženské alebo iné presvedčenia, zdravotné postihnutie či sexuálnu orientáciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Prax na pozícii/v oblasti
spracovanie a výplata miezd, HR kontroling
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysokoškolské vzdelanie II.stupňa, so zameraním na ekonómiu, matematiku, prípadne ľudské zdroje
- minimálne 2 roky praxe v oblasti spracovania a výplat miezd a HR kontrolingu
- znalosť mzdového systému Elanor EGJE výhodou
- znalosť anglického jazyka na úrovni B2
- znalosť slovenského jazyka
- znalosť MS Office (Word, PowerPoint - pokročilý, Excel - expert)
- HR kontroling, príprava a spracovanie HR dát
- dôslednosť, samostatnosť, spoľahlivosť
- zameranie na detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1000 zamestnancov a 2900 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov