Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/ka senior pre odbor obstarávania
Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
- Miesto práce: Dostojevského rad 4, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 100 EUR/mesiacv závislosti od skúseností a stupňa odbornosti kandidáta
- Termín nástupu: 01.07.2022
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Komplexné zabezpečovanie činností v oblasti spravovania majetku:
- vedenie účtovnej evidencie nehmotného majetku, hmotného hnuteľného a nehnuteľného majetku v SAP
- testovanie nových nastavení v SAP za oblasť majetku
- zaraďovanie majetku do príslušných tried v evidencii v SAP, fyzické označovanie majetku
- presuny majetkov v evidencii SAP
- vyraďovanie majetku z evidencie spoločnosti a predaje majetku
- spracovávanie a plánovanie odpisov z majetku za spoločnosť
- zabezpečovanie inventarizácie majetku
- zabezpečovanie poistenia majetku
- vedenie evidencie škodovosti na majetku
- zabezpečovanie interného a externého výkazníctva za majetok spoločnosti
- mesačné, štvrťročné a ročné závierkové práce k agende majetku
- sledovanie legislatívnych zmien za oblasť majetku
- aktualizácia interných noriem za oblasť majetku
Zamestnanecké výhody, benefity
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- príspevok na firemné životné poistenie až do výšky 5 % hrubej mzdy a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty
- príspevok vo výške max. 250 € na diagnosticko-preventívne prehliadky alebo celoročnú zdravotnú starostlivosť, v prípade nevyčerpania príspevok 150 € na zdravotnú starostlivosť
- zákonny príspevok na regeneračný pobyt po 2 rokoch a k tomu 3 dni pracovného voľna navyše
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
- príspevky na skvalitnenie pracovných podmienok domáckeho pracoviska pre zamestnancov pracujúcich na teleprácu
- jednorázové finančné príspevky – napr. pri narodení dieťaťa, v prípade sociálne núdze
- náhrada mzdy pri práceneschopnosti nád zákonný rozsah
- Program nákupu zamestnaneckých akcií ESPP spoločnosti Allianz SE – príležitosť stať sa akcionármi Allianz
- Program zdravá firma – prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
- Program duševného zdravia – 24/7 odborná psychologická pomoc na podporu duševného zdravia pre zamestnancov a aj ich rodinných príslušníkov
- atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu – napr. bezplatné vzdelávanie na LinkedIn Learning a iných rozvojových platformách
- firemné víkendové akcie (Tímové hry Allianz, Stretnutie turistov, Antistres víkend, Deň detí, Mikuláš...)
- flexibilný pracovný čas, home office
- po skúšobnej dobe možnosť telepráce 2 - 3 dni v týždni
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.
Allianz sa ako zamestnávateľ riadi princípom rovnosti príležitostí a preto privíta všetky žiadosti o zamestnanie bez ohľadu na rasový alebo etnický pôvod, národnosť, vek, rod, náboženské alebo iné presvedčenia, zdravotné postihnutie či sexuálnu orientáciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Prax na pozícii/v oblasti
správa majetku
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- VŠ vzdelanie, prípadne SŠ vzdelanie s maturitou – ekonomické zameranie
- znalosť SAP – najmä majetkový modul AA – výhodou
- znalosť práce s MS Office (Word, Excel, Outlook - pokročilý), internet – stredne pokročilý
- vodičský preukaz skup. B, aktívny vodič
- znalosť anglického jazyka – min. úroveň B1
- prax v oblasti správy majetku výhodou
- zodpovednosť, samostatnosť, precíznosť
- komunikatívnosť, spoľahlivosť, flexibilita
- vysoké pracovné nasadenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1000 zamestnancov a 2900 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov