Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Referent/ka senior pre odbor obstarávania

Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Dostojevského rad 4, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 100 EUR/mesiacv závislosti od skúseností a stupňa odbornosti kandidáta
  • Termín nástupu: 01.07.2022
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Komplexné zabezpečovanie činností v oblasti spravovania majetku: 

  • vedenie účtovnej evidencie nehmotného majetku, hmotného hnuteľného a nehnuteľného majetku v SAP
  • testovanie nových nastavení v SAP za oblasť majetku
  • zaraďovanie majetku do príslušných tried v evidencii v SAP, fyzické označovanie majetku
  • presuny majetkov v evidencii SAP
  • vyraďovanie majetku z evidencie spoločnosti a predaje majetku
  • spracovávanie a plánovanie odpisov z majetku za spoločnosť
  • zabezpečovanie inventarizácie majetku
  • zabezpečovanie poistenia majetku
  • vedenie evidencie škodovosti na majetku
  • zabezpečovanie interného a externého výkazníctva za majetok spoločnosti
  • mesačné, štvrťročné a ročné závierkové práce k agende majetku
  • sledovanie legislatívnych zmien za oblasť majetku
  • aktualizácia interných noriem za oblasť majetku

Zamestnanecké výhody, benefity

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • príspevok na firemné životné poistenie až do výšky 5 % hrubej mzdy a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty
  • príspevok vo výške max. 250 € na diagnosticko-preventívne prehliadky alebo celoročnú zdravotnú starostlivosť, v prípade nevyčerpania príspevok 150 € na zdravotnú starostlivosť
  • zákonny príspevok na regeneračný pobyt po 2 rokoch a k tomu 3 dni pracovného voľna navyše
  • príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
  • príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
  • príspevky na skvalitnenie pracovných podmienok domáckeho pracoviska pre zamestnancov pracujúcich na teleprácu
  • jednorázové finančné príspevky – napr. pri narodení dieťaťa, v prípade sociálne núdze
  • náhrada mzdy pri práceneschopnosti nád zákonný rozsah
  • Program nákupu zamestnaneckých akcií ESPP spoločnosti Allianz SE – príležitosť stať sa akcionármi Allianz
  • Program zdravá firma – prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
  • Program duševného zdravia – 24/7 odborná psychologická pomoc na podporu duševného zdravia pre zamestnancov a aj ich rodinných príslušníkov
  • atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu – napr. bezplatné vzdelávanie na LinkedIn Learning a iných rozvojových platformách
  • firemné víkendové akcie (Tímové hry Allianz, Stretnutie turistov, Antistres víkend, Deň detí, Mikuláš...)
  • flexibilný pracovný čas, home office
  • po skúšobnej dobe možnosť telepráce 2 - 3 dni v týždni

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.

Allianz sa ako zamestnávateľ riadi princípom rovnosti príležitostí a preto privíta všetky žiadosti o zamestnanie bez ohľadu na rasový alebo etnický pôvod, národnosť, vek, rod, náboženské alebo iné presvedčenia, zdravotné postihnutie či sexuálnu orientáciu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Prax na pozícii/v oblasti

správa majetku

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • VŠ vzdelanie, prípadne SŠ vzdelanie s maturitou – ekonomické zameranie
  • znalosť SAP – najmä majetkový modul AA – výhodou
  • znalosť práce s MS Office (Word, Excel, Outlook - pokročilý),  internet – stredne pokročilý
  • vodičský preukaz skup. B, aktívny vodič
  • znalosť anglického jazyka – min. úroveň B1
  • prax v oblasti správy majetku výhodou
  • zodpovednosť, samostatnosť, precíznosť
  • komunikatívnosť, spoľahlivosť, flexibilita
  • vysoké pracovné nasadenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1000 zamestnancov a 2900 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov