Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista retenčno - obchodného tímu (Bratislava)
Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
- Miesto práce: Práca z domu
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 000 EUR/mesiacmesačná odmena 1000 € alebo provízie (záleží, ktorá suma bude vyššia)
- Termín nástupu: Dohodou
- Druh pracovného pomeru: živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Rád pomáhaš druhým? Baví ťa komunikácia prostredníctvom moderných technológií? Máš obchodný talent?
Ak áno, Tvojou úlohou bude:
- spracovávanie rozsiahlych zdrojov interných databáz
- spracovanie on-line dopytov
- správa prichádzajúcej obchodnej linky, pasív
- komunikácia s aktívnymi klientmi ASP
- správa existujúceho portfólia, starostlivosť o klienta
- ponuka najnovších produktov v rámci komplexného zabezpečenia klientov
- online (bezpodpisové) spracovanie zmlúv
- administratíva spojená s uzatváraním poistných zmlúv
Zamestnanecké výhody, benefity
- mesačná odmena 1000 € alebo provízie (záleží, ktorá suma bude vyššia)
- veľmi atraktívny provízny a bonusový systém
- práca na Zmluvu o obchodnom zastúpení
- zázemie najväčšej poisťovne na Slovensku
- príjemné pracovné prostredie, preferujeme Home Office
- flexibilná pracovná doba
- rozvoj svojej osobnosti v oblasti financií a komunikačných zručností
- možnosť sebarealizácie
- zľava na produkty poistenia
- kariérny rast
- možnosť pasívného príjmu
Informácie o výberovom konaní
Ak Ťa naša ponuka zaujala, prihlás sa prosím kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Tvojho profesijného životopisu.
Miesto výkonu práce počas zaškoľovania je v Bratislave. Následne môžeš zostať pracovať v Bratislave, alebo ak si z oblasti Malaciek, Pezinku, Nitry, Trnavy, Senice, Galanty, Dunajskej Stredy, Komárna, Trenčína a nebaví Ťa dochádzanie, môžeš pracovať na Home Office a do Bratislavy dochádzať len v prípade potrebných spoločných stretnutí.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- ukončené SŠ/VŠ vzdelanie
- dobrá znalosť práce s PC (MS Office)
- skúsenosti v oblasti telefonickej komunikácie s klientom sú výhodou
- znalosť poistných produktov je vítaná, nie je však podmienkou
- výborné komunikačné zručnosti
- orientácia na predaj, predajné zručnosti
- schopnosť aktívne počúvať
- schopnosť samostatne riešiť požiadavky klienta
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1100 zamestnancov a 2900 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov