Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista zákazníckeho servisu s nemčinou alebo francúzštinou
ALEX PETERSON s.r.o.
- Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 500 EUR/mesiac(vyššia mzda pre skúsenejšieho kandidáta) + ročný bonus
- Termín nástupu: Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, poprednú leasingovú spoločnosť, hľadáme kandidátov so znalosťou nemčiny alebo francúzštiny. K pozícii je nevyhnutná pracovná skúsenosť, so zameraním na prácu so zákazníkmi alebo dodávateľmi, prípadne front office vo väčšej firme.
Na pozícii budete:
*telefonicky a emailom komunikovať s firemnými zákazníkmi (pasívna linka = nejedná sa o predaj)
*poskytovanie podpory a poradenstva pri riešení situácii, ktoré nastanú u klienta (napr. havária vozidla = poradíte klientovi, ako má postupovať)
*zastrešovať kontakt s úradmi, poisťovňou, či servisom v rôznych krajinách v rámci Európy
*manažovať asistenčné služby a podporu pre klienta
Na pozícii budete:
*telefonicky a emailom komunikovať s firemnými zákazníkmi (pasívna linka = nejedná sa o predaj)
*poskytovanie podpory a poradenstva pri riešení situácii, ktoré nastanú u klienta (napr. havária vozidla = poradíte klientovi, ako má postupovať)
*zastrešovať kontakt s úradmi, poisťovňou, či servisom v rôznych krajinách v rámci Európy
*manažovať asistenčné služby a podporu pre klienta
Zamestnanecké výhody, benefity
*Možnosti rastu na ďalšie pozície
*Pracovná zmluva na dobu neurčitú
*Bonusová zložka
*Príspevok na výdavky v rámci homeoffice
*Špeciálne zľavy na firemné produkty a služby
*Príspevky do 3. piliera
*Sick days, home office 2 dni v týždni, 25 dní dovolenky pre všetkých
*4-eurové stravné lístky
*Multisport karta
*Ďalšie benefity, pravidelne aktualizované, podľa požiadaviek zamestnancov
*Pracovná zmluva na dobu neurčitú
*Bonusová zložka
*Príspevok na výdavky v rámci homeoffice
*Špeciálne zľavy na firemné produkty a služby
*Príspevky do 3. piliera
*Sick days, home office 2 dni v týždni, 25 dní dovolenky pre všetkých
*4-eurové stravné lístky
*Multisport karta
*Ďalšie benefity, pravidelne aktualizované, podľa požiadaviek zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás pozícia zaujala, budeme radi, ak nám pošlete Vaše CV v slovenčine. Každého kandidáta budeme kontaktovať ohľadom spätnej väzby.
V prípade, že nemáte o pozíciu záujem, budeme radi, ak nám pošlete Váš životopis aj "do budúcna" - radi Vás v budúcnosti oslovíme so zaujímavými pracovnými príležitosťami. Takisto môžete odporučiť známeho a získať odmenu 250€ (viac na alexpeterson.sk)
Sledujte nás tiež v skupine na facebooku a na Linkedine.
V prípade, že nemáte o pozíciu záujem, budeme radi, ak nám pošlete Váš životopis aj "do budúcna" - radi Vás v budúcnosti oslovíme so zaujímavými pracovnými príležitosťami. Takisto môžete odporučiť známeho a získať odmenu 250€ (viac na alexpeterson.sk)
Sledujte nás tiež v skupine na facebooku a na Linkedine.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Medzinárodná leasingová spoločnosť.
Medzinárodná leasingová spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
*znalosť nemeckého/francúzskeho jazyka na výbornej úrovni (B2-C1)
*angličtina na mierne pokročilej úrovni (B1)
*skúsenosť v práci s MS Office, a interným systémom/databázou, či rezervačným systémom
*samostatná organizácia práce, príjemné, diplomatické vystupovanie, komunikatívnosť
*angličtina na mierne pokročilej úrovni (B1)
*skúsenosť v práci s MS Office, a interným systémom/databázou, či rezervačným systémom
*samostatná organizácia práce, príjemné, diplomatické vystupovanie, komunikatívnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Personálno-poradenská spoločnosť. Obsadzujeme pozície špecialistov, obchodné pozície, manažérske a expertné pozície. Klientom garantujeme dostatočný know-how a senioritu našich konzultantov, so silným prehľadom na trhu.
Každému kandidátovi poskytujeme spätnú väzbu aj v prípade, že profil kandidáta nevyhovuje. Zastrešíme celý výberový proces - od aktívneho vyhľadania a oslovenia kandidátov, predstavenie talentovaných kandidátov HR oddeleniu, až po úspešné obsadenie pozície. Viac na www.alexpeterson.sk
Každému kandidátovi poskytujeme spätnú väzbu aj v prípade, že profil kandidáta nevyhovuje. Zastrešíme celý výberový proces - od aktívneho vyhľadania a oslovenia kandidátov, predstavenie talentovaných kandidátov HR oddeleniu, až po úspešné obsadenie pozície. Viac na www.alexpeterson.sk