Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník/Asistentka
Agromont Nitra, spol. s r.o.
- Miesto práce: Novozámocká, Nitra-Horné Krškany
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 850 EUR/mesiac-v závislosti od schopností a skúseností uchádzača
- Termín nástupu: ihneď alebo podľa dohody
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- hospodárska korešpondencia – úprava a korekcia cenových ponúk, zmlúv o dielo a pod.
- administratívna podpora manažmentu spoločnosti
- mesačný reporting manažmentu spoločnosti
- úhrady tuzemských a zahraničných faktúr
- spracovanie tuzemského príjmu tovaru v účtovnom softvéri
- evidencia faktúr do knihy došlých faktúr
- spracovanie mesačných hlásení o pohybe tovaru - intrastat
- administratívne práce v súvislosti s účasťou spoločnosti v súťažiach a na verejnom obstarávaní
- príprava podkladov pre právničku pri vymáhaní pohľadávok
- spracovanie záznamu o prevádzke vozidla
- evidovanie a archivovanie dokladov v súlade s účtovnými, daňovými a internými predpismi
- evidencia dochádzky
- vybavovanie telefonátov, prepájanie, mailová komunikácia
- starostlivosť o návštevy
- aktualizácia databázy obchodných partnerov
- evidencia a nákup kancelárskych, čistiacich a hygienických potrieb
- zabezpečovanie ubytovania pre zamestnancov a obchodných partnerov
- evidencia a distribúcia pošty
- starostlivosť o kuchynku, koordinácia upratovačky
- zabezpečovanie občerstvenia a servisu pre zamestnancov počas porád a školení
- podpora pri organizácii firemných akcií a teambuildingov
- tlač dokumentov a administratívna podpora pre regionálnych zástupcov
- pomocné administratívne práce (kopírovanie, skenovanie dokladov, balenie pošty, zabezpečenie výpisov z obchodného registra, tlač bankových výpisov a pod.)
- administratívna podpora manažmentu spoločnosti
- mesačný reporting manažmentu spoločnosti
- úhrady tuzemských a zahraničných faktúr
- spracovanie tuzemského príjmu tovaru v účtovnom softvéri
- evidencia faktúr do knihy došlých faktúr
- spracovanie mesačných hlásení o pohybe tovaru - intrastat
- administratívne práce v súvislosti s účasťou spoločnosti v súťažiach a na verejnom obstarávaní
- príprava podkladov pre právničku pri vymáhaní pohľadávok
- spracovanie záznamu o prevádzke vozidla
- evidovanie a archivovanie dokladov v súlade s účtovnými, daňovými a internými predpismi
- evidencia dochádzky
- vybavovanie telefonátov, prepájanie, mailová komunikácia
- starostlivosť o návštevy
- aktualizácia databázy obchodných partnerov
- evidencia a nákup kancelárskych, čistiacich a hygienických potrieb
- zabezpečovanie ubytovania pre zamestnancov a obchodných partnerov
- evidencia a distribúcia pošty
- starostlivosť o kuchynku, koordinácia upratovačky
- zabezpečovanie občerstvenia a servisu pre zamestnancov počas porád a školení
- podpora pri organizácii firemných akcií a teambuildingov
- tlač dokumentov a administratívna podpora pre regionálnych zástupcov
- pomocné administratívne práce (kopírovanie, skenovanie dokladov, balenie pošty, zabezpečenie výpisov z obchodného registra, tlač bankových výpisov a pod.)
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti s viac ako 30 ročnou tradíciou
- 13.plat
- firemné akcie a teambuildingy
- možnosť odborného rastu
- 13.plat
- firemné akcie a teambuildingy
- možnosť odborného rastu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Microsoft Office - pokročilý
Microsoft Office - pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Skúsenosť s prácou v účtovnom softvéri výhodou.
Prax v administratíve minimálne 1-2 roky.
Perfektná znalosť slovenskej gramatiky podmienkou.
Zodpovednosť, dôslednosť, ochota učiť sa, samostatnosť pri riešení úloh a príjemné vystupovanie.
Prax v administratíve minimálne 1-2 roky.
Perfektná znalosť slovenskej gramatiky podmienkou.
Zodpovednosť, dôslednosť, ochota učiť sa, samostatnosť pri riešení úloh a príjemné vystupovanie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť sa zaoberá projektovaním, dodávkami a montážou technologických zariadení, predajom náhradných dielov, doplnkových produktov a materiálov, dezinfekčných a čistiacich prostriedkov pre živočíšnu výrobu.
www.agromontnitra.sk
www.agromontnitra.sk
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Adresa spoločnosti
Agromont Nitra, spol. s r.o.
Novozámocká 786/201
949 05 Nitra
Novozámocká 786/201
949 05 Nitra