Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Financial & Business Controller / Finančný a biznis kontrolór
ADECCO Slovakia, s. r. o.
- Miesto práce: Einsteinova 21, Petržalka
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 800 EUR/mesiacUvedená mzda je minimálna hranica, ktorú ponúkame. Finálna výška mzdy, na ktorej sa dohodneme, bude závisieť od skúseností a seniority záujemcov o pozíciu Financial & Business Controller. Zároveň ponúkame motivujúci systém odmeňovania, ktorý zahŕňa možnosť získania 13. a 14. platu na polročnej a ročnej báze a množstvo zaujímavých benefitov.
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho interného Adecco tímu hľadáme nového kolegu / novú kolegyňu na pozíciu Financial & Business Controller. Hlavnými zodpovednosťami a náplňou práce na tejto pozícii je:
- sledovanie, monitorovanie a analyzovanie mesačných finančných výsledkov,
- analýza zmien a reportovanie fluktuácie,
- zavádzanie finančnej kontroly a zabezpečenie presnosti finančných reportov,
- analýza a zhodnotenie nákladovej efektívnosti,
- vytváranie a monitorovanie plnenia forecastov na mesačnej a štvrťročnej báze,
- manažment DSO a pohľadávok,
- asistovanie pri vytváraní budgetu a monitorovanie plnenia na mesačnej, štvrťročnej a ročnej báze,
- vykonávanie úkonov spojených s mesačnou finančnou závierkou v súlade s US GAAP / IFRS pravidlami a príprava finančných a business reportov určených pre vedenie spoločnosti,
- kontrolovanie finančných tokov spoločnosti,
- zabezpečovanie dodržiavania finančných procedúr v súlade so zákonom a daňovými pravidlami,
- aktualizácia, administrácia a kontrola obchodných zmlúv na základe aktuálnej legislatívy v spolupráci s vedením spoločnosti
- zakladanie, nastavenie a administrácia klientov, dodávateľov a zmlúv v účtovnom a mzdovom softvére,
- nastavenie a vykonávanie credit check-ov a analýza rizík,
- kontrola a schvaľovanie dodávateľských a odberateľských faktúr v stanovenom limite a v súlade s obchodnými zmluvami.
- sledovanie, monitorovanie a analyzovanie mesačných finančných výsledkov,
- analýza zmien a reportovanie fluktuácie,
- zavádzanie finančnej kontroly a zabezpečenie presnosti finančných reportov,
- analýza a zhodnotenie nákladovej efektívnosti,
- vytváranie a monitorovanie plnenia forecastov na mesačnej a štvrťročnej báze,
- manažment DSO a pohľadávok,
- asistovanie pri vytváraní budgetu a monitorovanie plnenia na mesačnej, štvrťročnej a ročnej báze,
- vykonávanie úkonov spojených s mesačnou finančnou závierkou v súlade s US GAAP / IFRS pravidlami a príprava finančných a business reportov určených pre vedenie spoločnosti,
- kontrolovanie finančných tokov spoločnosti,
- zabezpečovanie dodržiavania finančných procedúr v súlade so zákonom a daňovými pravidlami,
- aktualizácia, administrácia a kontrola obchodných zmlúv na základe aktuálnej legislatívy v spolupráci s vedením spoločnosti
- zakladanie, nastavenie a administrácia klientov, dodávateľov a zmlúv v účtovnom a mzdovom softvére,
- nastavenie a vykonávanie credit check-ov a analýza rizík,
- kontrola a schvaľovanie dodávateľských a odberateľských faktúr v stanovenom limite a v súlade s obchodnými zmluvami.
Zamestnanecké výhody, benefity
PONÚKAME:
- zaujímavú a náročnú prácu v stabilnej spoločnosti
- možnosť profesionálneho a kariérneho rastu
- samostatnú prácu a možnosť sebarealizácie
- pravidelné školenia a tréningy súvisiace s legislatívou a výkonom práce na pozícii Účtovník/Účtovníčka
- kompletné zaučenie na danú pozíciu
- motivačný systém odmeňovania - okrem základnej mesačnej mzdy možnosť získania 13. a 14. platu.
BENEFITY:
- možnosť práce z domu
- flexibilná pracovná doba (core time od 9:00 do 15:00 hodiny)
- 5 dní voľna nad rámec zákonnej dovolenky a narodeninové voľno
- pravidelné štvrťročné príspevky do cafeterie
- príspevky pri pracovných výročiach, jubileách a špeciálnych životných udalostiach (sobáš, narodenie dieťaťa)
- príspevok do DDS po 1 roku s nami
- ovocné dni 2x v mesiaci
- možnosť využitia MultiSport karty
- príspevok zamestnávateľa na stravné vo výške 4 EUR
- teambuidingové akcie
- zamestnanecké zľavy
- zaujímavú a náročnú prácu v stabilnej spoločnosti
- možnosť profesionálneho a kariérneho rastu
- samostatnú prácu a možnosť sebarealizácie
- pravidelné školenia a tréningy súvisiace s legislatívou a výkonom práce na pozícii Účtovník/Účtovníčka
- kompletné zaučenie na danú pozíciu
- motivačný systém odmeňovania - okrem základnej mesačnej mzdy možnosť získania 13. a 14. platu.
BENEFITY:
- možnosť práce z domu
- flexibilná pracovná doba (core time od 9:00 do 15:00 hodiny)
- 5 dní voľna nad rámec zákonnej dovolenky a narodeninové voľno
- pravidelné štvrťročné príspevky do cafeterie
- príspevky pri pracovných výročiach, jubileách a špeciálnych životných udalostiach (sobáš, narodenie dieťaťa)
- príspevok do DDS po 1 roku s nami
- ovocné dni 2x v mesiaci
- možnosť využitia MultiSport karty
- príspevok zamestnávateľa na stravné vo výške 4 EUR
- teambuidingové akcie
- zamestnanecké zľavy
Informácie o výberovom konaní
Ak spĺňate uvedené požiadavky a máte záujem pracovať ako Financial & Business Controller v našej spoločnosti, pošlite nám svoj životopis.
Súčasťou výberového konania bude najskôr telefonický rozhovor o Vašich predstavách a požiadavkách, ktoré keď budú v súlade s tými našimi, budeme sa tešiť na osobné stretnutie priamo v priestoroch Adecca, kde si prejdeme všetky detaily obsadzovanej pozície.
Tešíme sa na Váš životopis a prípadné stretnutie s Vami!
Súčasťou výberového konania bude najskôr telefonický rozhovor o Vašich predstavách a požiadavkách, ktoré keď budú v súlade s tými našimi, budeme sa tešiť na osobné stretnutie priamo v priestoroch Adecca, kde si prejdeme všetky detaily obsadzovanej pozície.
Tešíme sa na Váš životopis a prípadné stretnutie s Vami!
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Adecco Slovakia je jednou z TOP 3 personálnych agentúr na Slovensku, ktorá pôsobí na trhu od roku 2002.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom poskytovať prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre fungujúce a prosperujúce spoločnosti.
Adecco Slovakia je jednou z TOP 3 personálnych agentúr na Slovensku, ktorá pôsobí na trhu od roku 2002.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom poskytovať prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre fungujúce a prosperujúce spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
účtovníctvo, financie, ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- MBA alebo vysokoškolské vzdelanie v oblasti účtovníctva, financií, ekonomike je veľkou výhodou
- ideálne min. 3 - 4 roky skúseností na finančnom oddelení v medzinárodnej spoločnosti,
- US GAAP znalosť
- skúsenosť s prácou s ERP (výhodou je zavádzanie ERP),
- MS Office na používateľskej úrovni, Excel na úrovni pokročilý je podmienkou
- anglický jazyk na úrovni min. B2 (schopnosť plynule komunikovať v angličtine)
- analytické a systematické myslenie
- ideálne min. 3 - 4 roky skúseností na finančnom oddelení v medzinárodnej spoločnosti,
- US GAAP znalosť
- skúsenosť s prácou s ERP (výhodou je zavádzanie ERP),
- MS Office na používateľskej úrovni, Excel na úrovni pokročilý je podmienkou
- anglický jazyk na úrovni min. B2 (schopnosť plynule komunikovať v angličtine)
- analytické a systematické myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov