Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadá sa Account Representative s nemeckým jazykom
ADECCO Slovakia, s. r. o.
- Miesto práce: Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 600 EUR/mesiacVýsledná výška mzdy závisí od predchádzajúcich skúseností a praxe uchádzača.
- Termín nástupu: ASAP/Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho medzinárodného klienta hľadáme Zástupcu pre zákazníkov, ktorého náplňou práce bude:
-Navrhovať nové služby alebo funkcie zákazníkom s cieľom vytvoriť obchodné plány
- Optimalizujte portfólio zákazníkov, rast ich výdavkov a prevádzkovú efektívnosť
- Prejavovať prirodzenú zvedavosť pri učení sa rôznych interných obchodných nástrojov, programov a procesov s cieľom identifikovať správne obchodné príležitosti a zároveň poskytovať vynikajúce zákaznícke skúsenosti
-Vykonávať hĺbkové analýzy s cieľom identifikovať nové príležitosti na rast pre zákazníkov a automatizovať procesy na zlepšenie skúseností nákupných partnerov.
-Spolupracovať s obchodným tímom EÚ a tímami riadenia produktov s cieľom poskytnúť zákaznícky pohľad, ako aj nápady na zlepšenie produktov na základe požiadaviek zákazníkov.
-Preberať zodpovednosť za projekty s vplyvom na podnikanie tým, že budete spolupracovať s internými obchodnými zainteresovanými stranami s cieľom diktovať smerovanie rôznych programov.
-Navrhovať nové služby alebo funkcie zákazníkom s cieľom vytvoriť obchodné plány
- Optimalizujte portfólio zákazníkov, rast ich výdavkov a prevádzkovú efektívnosť
- Prejavovať prirodzenú zvedavosť pri učení sa rôznych interných obchodných nástrojov, programov a procesov s cieľom identifikovať správne obchodné príležitosti a zároveň poskytovať vynikajúce zákaznícke skúsenosti
-Vykonávať hĺbkové analýzy s cieľom identifikovať nové príležitosti na rast pre zákazníkov a automatizovať procesy na zlepšenie skúseností nákupných partnerov.
-Spolupracovať s obchodným tímom EÚ a tímami riadenia produktov s cieľom poskytnúť zákaznícky pohľad, ako aj nápady na zlepšenie produktov na základe požiadaviek zákazníkov.
-Preberať zodpovednosť za projekty s vplyvom na podnikanie tým, že budete spolupracovať s internými obchodnými zainteresovanými stranami s cieľom diktovať smerovanie rôznych programov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zázemie v stabilnej a rozvíjajúcej sa spoločnosti
- Zabezpečenie kompletného zaučenia
- Možnosť vzdelávania a kariérneho rastu
- Športové a spoločenské podujatia
- Flexibilný pracovný čas
- Iné ďalšie zaujímavé benefity
- Zabezpečenie kompletného zaučenia
- Možnosť vzdelávania a kariérneho rastu
- Športové a spoločenské podujatia
- Flexibilný pracovný čas
- Iné ďalšie zaujímavé benefity
Informácie o výberovom konaní
Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
.
.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-Minimálne 2 roky skúseností v oblasti predaja alebo zákazníckych operácií
-Schopnosť spolupracovať s právnymi zástupcami, vlastníkmi produktov a internými obchodníkmi s cieľom dosiahnuť vzájomne výhodné dohody
-Vždy robí to, čo je správne pre zákazníka - neúnavne sa zameriava na zákazníka.
-Tvorivý, iniciatívny a schopný konštruktívne obhajovať záujmy zákazníkov v rámci podniku.
-Schopnosť stanoviť priority a zvládnuť viacero povinností
-Správny obchodný úsudok, preukázaná schopnosť ovplyvňovať ostatných a silné analytické schopnosti
-Schopnosť spolupracovať s právnymi zástupcami, vlastníkmi produktov a internými obchodníkmi s cieľom dosiahnuť vzájomne výhodné dohody
-Vždy robí to, čo je správne pre zákazníka - neúnavne sa zameriava na zákazníka.
-Tvorivý, iniciatívny a schopný konštruktívne obhajovať záujmy zákazníkov v rámci podniku.
-Schopnosť stanoviť priority a zvládnuť viacero povinností
-Správny obchodný úsudok, preukázaná schopnosť ovplyvňovať ostatných a silné analytické schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov