Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Špecialista
ADECCO Slovakia, s. r. o.
- Miesto práce: Nové Mesto nad Váhom
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 300 EUR/mesiacVýsledná výška mzdy závisí od skúsenosti a praxe uchádzača.
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného klienta hľadáme HR Špecialistu.
Náplň práce:
- Koordinuje interné komunikačné aktivity HR oddelnia a sleduje plán plnenia týchto aktivít v súlade s komunikačným plánom HR oddelenia
- Podporuje zamestnanecké vzťahy v rámci oddelení a poskytuje riešenia požiadaviek interných zákazníkov v súlade s legislatívou a zákonníkom práce
- Spracováva a udržiava zverenú personálno-administratívnu agendu.
- Pripravuje prezentácie a reporty podľa požiadavky
- Aktívne participuje na udržiavaní a podporovaní zamestnaneckej angažovanosti,
- V spolupráci s HR Business Partnerom aktívne participuje na príprave prieskumu mienky zamestnancov, internej komunikácie a koordinácie lokálnych HR projektov
- Spolupracuje s personálno-mzodvým oddelením s cieľom zabezpečiť pracovno-právne požiadavky HR oddelenia voči zamestnancom v súlade so zákonníkom práce
- Spolupracuje s náborovým oddelením s cieľom efektívne napĺňať potreby pracovnej sily
- Poskytuje podporu HR Business Partnerovi v oblasti budovania zamestnaneckých vzťahov, riadení talentov a komunikakčnej stratégii HR oddelenia
- Pripravuje potrebnú dokumentáciu v súlade s internými smernicami a aktuálnymi procesmi pre novo nastupujúcich zamestnancov, odchádzajúcich zamestnancov, zamestnancov pri zmene pracovnýc podmienok...
- Vedie výstupné rozhovory s cieľom zachytiť dôvody a motiváciu ukončenia zamestnania
- Spravuje podklady pre mzdy (napr. bonusy)
- Sleduje dodržiavanie plánu čerpania dovoleniek, zákonných limitov pre prácu nadčas, nepretržitých odpočinkov a pod. pre pridelené oddelenia
- Je v dennom kontakte so zamestnancami a manažmentom
- Pracuje v súlade s aktuálnymi procesmi a postupmi v oblasti ľudských zdrojov
- Aktualizuje popisy pracovných miest
- V spolupráci s personálno-mzdovým oddelením participuje na tvorení interných procesov platných smerníc HR oddelenia
- Zabezpečuje nástupné školenia
- Zúčastňuje sa na poradách ostatných oddelení
- Vykonáva všetky ostatné činnosti, ktoré súvisia s dohodnutým druhom práce podľa pokynov priameho nadriadeného
- Dodržiava postupy, pravidlá a zásady integrovaného systému manažérstva
Náplň práce:
- Koordinuje interné komunikačné aktivity HR oddelnia a sleduje plán plnenia týchto aktivít v súlade s komunikačným plánom HR oddelenia
- Podporuje zamestnanecké vzťahy v rámci oddelení a poskytuje riešenia požiadaviek interných zákazníkov v súlade s legislatívou a zákonníkom práce
- Spracováva a udržiava zverenú personálno-administratívnu agendu.
- Pripravuje prezentácie a reporty podľa požiadavky
- Aktívne participuje na udržiavaní a podporovaní zamestnaneckej angažovanosti,
- V spolupráci s HR Business Partnerom aktívne participuje na príprave prieskumu mienky zamestnancov, internej komunikácie a koordinácie lokálnych HR projektov
- Spolupracuje s personálno-mzodvým oddelením s cieľom zabezpečiť pracovno-právne požiadavky HR oddelenia voči zamestnancom v súlade so zákonníkom práce
- Spolupracuje s náborovým oddelením s cieľom efektívne napĺňať potreby pracovnej sily
- Poskytuje podporu HR Business Partnerovi v oblasti budovania zamestnaneckých vzťahov, riadení talentov a komunikakčnej stratégii HR oddelenia
- Pripravuje potrebnú dokumentáciu v súlade s internými smernicami a aktuálnymi procesmi pre novo nastupujúcich zamestnancov, odchádzajúcich zamestnancov, zamestnancov pri zmene pracovnýc podmienok...
- Vedie výstupné rozhovory s cieľom zachytiť dôvody a motiváciu ukončenia zamestnania
- Spravuje podklady pre mzdy (napr. bonusy)
- Sleduje dodržiavanie plánu čerpania dovoleniek, zákonných limitov pre prácu nadčas, nepretržitých odpočinkov a pod. pre pridelené oddelenia
- Je v dennom kontakte so zamestnancami a manažmentom
- Pracuje v súlade s aktuálnymi procesmi a postupmi v oblasti ľudských zdrojov
- Aktualizuje popisy pracovných miest
- V spolupráci s personálno-mzdovým oddelením participuje na tvorení interných procesov platných smerníc HR oddelenia
- Zabezpečuje nástupné školenia
- Zúčastňuje sa na poradách ostatných oddelení
- Vykonáva všetky ostatné činnosti, ktoré súvisia s dohodnutým druhom práce podľa pokynov priameho nadriadeného
- Dodržiava postupy, pravidlá a zásady integrovaného systému manažérstva
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s možnosťou kariérneho rastu,
• ročné prehodnocovanie (valorizácia) mzdy,
• vianočný bonus vo výške 100% základnej mzdy,
• pracovné voľno na regeneráciu s náhradou mzdy - 10 dní,
• príspevok na stravu nad rámec stanovený zákonom,
• možnosť aktívneho využívania cudzích jazykov,
• pružná pracovná doba,
• 7,5 hodinový pracovný čas,
• interný náborový príspevok,
• a ďalšie benefity v rámci sociálneho programu (príspevky pri darovaní krvi, príspevky pri pracovných a životných jubileách).
• ročné prehodnocovanie (valorizácia) mzdy,
• vianočný bonus vo výške 100% základnej mzdy,
• pracovné voľno na regeneráciu s náhradou mzdy - 10 dní,
• príspevok na stravu nad rámec stanovený zákonom,
• možnosť aktívneho využívania cudzích jazykov,
• pružná pracovná doba,
• 7,5 hodinový pracovný čas,
• interný náborový príspevok,
• a ďalšie benefity v rámci sociálneho programu (príspevky pri darovaní krvi, príspevky pri pracovných a životných jubileách).
Informácie o výberovom konaní
Schopnosť a skúsenosť s odhadom a analyzovaním uchádzačov
Skúsenosti v oblasti personálnej administratívy a výborná znalosť Zákonníka práce
Skúsenosti so samostaným riadením projektov
Iné zručnosti, schopnosti:
- dobré koordinačné a komunikačné schopnosti, organizačné schopnosti, príjemné vystupovanie, prezentačné zručnosti
Osobnostné predpoklady:
- zodpovednosť, ochota, komunikatívnosť, presnosť, aktívny prístup k práci, diskrétnosť
- schopnosť pracovať samostatne a pod stresom
- flexibilita a schopnosť vykonávať viacero úloh naraz
- iniciatívna osobnosť
Skúsenosti v oblasti personálnej administratívy a výborná znalosť Zákonníka práce
Skúsenosti so samostaným riadením projektov
Iné zručnosti, schopnosti:
- dobré koordinačné a komunikačné schopnosti, organizačné schopnosti, príjemné vystupovanie, prezentačné zručnosti
Osobnostné predpoklady:
- zodpovednosť, ochota, komunikatívnosť, presnosť, aktívny prístup k práci, diskrétnosť
- schopnosť pracovať samostatne a pod stresom
- flexibilita a schopnosť vykonávať viacero úloh naraz
- iniciatívna osobnosť
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Ostatná priemyselná výroba
.
.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov