Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Technický poradca pre zateplenie rodinných domov
ADECCO Slovakia, s. r. o.
- Miesto práce: Nová Baňa
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 400 EUR/mesiac
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme technického poradcu pre zateplenie rodinných domov.
Náplň práce:
o na základe doručených dopytov telefonicky kontaktuje potencionálnych zákazníkov
o empaticky cielenými otázkami zisťuje potreby zákazníka, počúva a usiluje sa porozumieť jeho požiadavkám, potrebám alebo problémom, na ich základe navrhuje technické riešenia pre zateplenie jednotlivých častí rodinného domu,
o efektívne a zreteľne komunikuje riešenia a pridanú hodnotu pre zákazníka, poskytuje technickú podporu
o žiada si od zákazníka spätnú väzbu na navrhované riešenia s cieľom konverzie dopytu do biznisu
o podľa informácií z telefonátov/online komunikácie vytvára cenové ponuky (CP) pre rôzne aplikácie v rodinnom dome,
o telefonicky overuje zaslanú cenovú ponuku so zákazníkom, až kým nenastane uzatvorenie obchodu, resp. uzatvorenie obchodného prípadu
o ak prospekt ešte nie je v štádiu kúpy, poskytuje argumenty k riešeniam a posiela podklady potrebné k ďalším krokom rozhodovania zákazníka
o v prípade, že je finálna cenová ponuka zákazníkom akceptovaná, sprostredkuje mu napojenie na predajný kanáloch v danom regióne
o v oblasti spracovania lead managementu spolupracuje s marketingovým tímom
o pre uskutočnenie biznis konverzie dopytu je kľúčová jeho spolupráca s obchodným tímom a s Customer Service Centrom (CSC)
o pripravuje týždenný report hodnotenia dopytov a kvalifikuje ich ďalší potenciál
o zo získaných podnetov od prospektov/zákazníkov dáva vstupy pre tvorbu kampaňových ponúk marketingu
o zabezpečuje dostupnosť cien pre účely tvorby predajnej objednávky v spolupráci s obchodom alebo vedúcim CSC
o sleduje vývoj konkurenčných cien (RMW a EPS) a riešení na trhu a v aplikačných riešeniach
o Marketingové kampane
o eviduje a kontroluje marketingové kampane v spolupráci s marketingom
o zo získaných podnetov od zákazníkov dáva vstupy pre tvorbu kampaňových ponúk marketingu
o Obchodná dokumentácia
o pripravuje a kontroluje obchodnú dokumentáciu v spolupráci s obchodným a marketingovým oddelením
o archivuje a spravuje lead CRM databázu v súvislosti s obchodnými prípadmi
o v prípade potreby komunikuje s HbK Partnermi
o Iné
o definuje procesy a postupy pre podporu predaja, vytvára smernice a pracovné postupy, potvrdzuje ich správnosť a v prípade zmeny zabezpečuje ich revíziu
o identifikuje priestor na zlepšenie a nastavuje efektívne riešenia v oblasti online predaja
o v spolupráci s marketingom hľadá nové možnosti pre obchodný potenciál
Náplň práce:
o na základe doručených dopytov telefonicky kontaktuje potencionálnych zákazníkov
o empaticky cielenými otázkami zisťuje potreby zákazníka, počúva a usiluje sa porozumieť jeho požiadavkám, potrebám alebo problémom, na ich základe navrhuje technické riešenia pre zateplenie jednotlivých častí rodinného domu,
o efektívne a zreteľne komunikuje riešenia a pridanú hodnotu pre zákazníka, poskytuje technickú podporu
o žiada si od zákazníka spätnú väzbu na navrhované riešenia s cieľom konverzie dopytu do biznisu
o podľa informácií z telefonátov/online komunikácie vytvára cenové ponuky (CP) pre rôzne aplikácie v rodinnom dome,
o telefonicky overuje zaslanú cenovú ponuku so zákazníkom, až kým nenastane uzatvorenie obchodu, resp. uzatvorenie obchodného prípadu
o ak prospekt ešte nie je v štádiu kúpy, poskytuje argumenty k riešeniam a posiela podklady potrebné k ďalším krokom rozhodovania zákazníka
o v prípade, že je finálna cenová ponuka zákazníkom akceptovaná, sprostredkuje mu napojenie na predajný kanáloch v danom regióne
o v oblasti spracovania lead managementu spolupracuje s marketingovým tímom
o pre uskutočnenie biznis konverzie dopytu je kľúčová jeho spolupráca s obchodným tímom a s Customer Service Centrom (CSC)
o pripravuje týždenný report hodnotenia dopytov a kvalifikuje ich ďalší potenciál
o zo získaných podnetov od prospektov/zákazníkov dáva vstupy pre tvorbu kampaňových ponúk marketingu
o zabezpečuje dostupnosť cien pre účely tvorby predajnej objednávky v spolupráci s obchodom alebo vedúcim CSC
o sleduje vývoj konkurenčných cien (RMW a EPS) a riešení na trhu a v aplikačných riešeniach
o Marketingové kampane
o eviduje a kontroluje marketingové kampane v spolupráci s marketingom
o zo získaných podnetov od zákazníkov dáva vstupy pre tvorbu kampaňových ponúk marketingu
o Obchodná dokumentácia
o pripravuje a kontroluje obchodnú dokumentáciu v spolupráci s obchodným a marketingovým oddelením
o archivuje a spravuje lead CRM databázu v súvislosti s obchodnými prípadmi
o v prípade potreby komunikuje s HbK Partnermi
o Iné
o definuje procesy a postupy pre podporu predaja, vytvára smernice a pracovné postupy, potvrdzuje ich správnosť a v prípade zmeny zabezpečuje ich revíziu
o identifikuje priestor na zlepšenie a nastavuje efektívne riešenia v oblasti online predaja
o v spolupráci s marketingom hľadá nové možnosti pre obchodný potenciál
Zamestnanecké výhody, benefity
- Atraktívna možnosť dosiahnuť bonus podľa výkonu po zaučení
- Flexibilná pracovná doba
- Pravidelné vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- Priestor pre kariérny rast
- Práca s fajn kolegami v príjemnom office, dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou
- Dobrá strava v zamestnaneckej jedálni
- Zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu
- Príspevok na 3. pilier (DDS)
- Výber benefitov z ponuky (Benefit Plus)
- Voľnočasové aktivity
- Flexibilná pracovná doba
- Pravidelné vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- Priestor pre kariérny rast
- Práca s fajn kolegami v príjemnom office, dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou
- Dobrá strava v zamestnaneckej jedálni
- Zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu
- Príspevok na 3. pilier (DDS)
- Výber benefitov z ponuky (Benefit Plus)
- Voľnočasové aktivity
Informácie o výberovom konaní
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
AutoCAD - Základy
ArchiCAD - Základy
Revit - Základy
- príjemné a kultivované vystupovanie, ochota pomáhať,
- empatia a prozákaznícky prístup,
- obstojný prehľad o stavebných materiáloch,
- samostatnosť a zodpovednosť,
- komunikatívnosť, pohotovosť,
- otvorenosť zmenám a dynamickému prostrediu,
- logické myslenie a zmysel pre detail.
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
AutoCAD - Základy
ArchiCAD - Základy
Revit - Základy
- príjemné a kultivované vystupovanie, ochota pomáhať,
- empatia a prozákaznícky prístup,
- obstojný prehľad o stavebných materiáloch,
- samostatnosť a zodpovednosť,
- komunikatívnosť, pohotovosť,
- otvorenosť zmenám a dynamickému prostrediu,
- logické myslenie a zmysel pre detail.
Hlavná oblasť pôsobenia klienta
Stavebný priemysel
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické, stavebné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov