Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Customer Service Representative – nástupný plat už od 1400€ !

ADECCO Slovakia, s. r. o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 400 EUR/mesiac- 1400-1570 € /mesiac (závisí od skúseností a znalostí kandidáta) + bonusy (min. 300 EUR)
  • Termín nástupu: podľa dohody
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chcete rozvíjať svoje jazykové znalosti? Chcete kariérne rásť? Chcete byť v práci ocenený? A chcete cítiť istotu? Toto všetko Vám vie ponúknuť náš klient!

Ide o veľkú medzinárodnú spoločnosť, ktorá hľadá posilu do svojho tímu, a to na pozíciu Customer Service Representative. Na tejto pozícii budete v kontakte so zahraničnými zákazníkmi, vďaka čomu budete využívať angličtinu každý deň. Náš klient vie taktiež oceniť šikovnosť a výkon zamestnancov, a to nielen finančnou odmenou (mesačné bonusy), ale aj kariérnym rastom. A v neposlednom rade, pracovná zmluva je na neurčito od prvého dňa.

A čo by bola Vaša úloha?
• Okamžitá reakcia na otázky a problémy zákazníkov prostredníctvom telefónu (len prichádzajúce hovory).
• Riešenie problémov zákazníkov s produktami spoločnosti (oblasť IT a TV).
• Poznanie produktov, aby ste mohli odpovedať na otázky.
• Udržiavanie pozitívneho, empatického a profesionálneho prístupu k zákazníkom za každých okolností.
• Zabezpečenie spokojnosti zákazníkov a budovanie dobrých vzťahov so zákazníkmi.

Čo by Vás ešte mohlo zaujímať?
• Najbližší možný nástup na túto pozíciu je v mesiaci Máj (možné aj neskôr).
• Po nástupe prebiehajú školenia a zaúčanie, ktoré zabezpečuje spoločnosť a počas ktorých už beží základná zložka mzdy (min. 1400) – tu sa naučíte o produktoch, ako pomáhať klientom, ako s nimi komunikovať.
• Pracovať budete v priestoroch spoločnosti v Košiciach, ktoré budete zdieľať so svojimi kolegyňami a kolegami.
• Je tu aj možnosť pracovať z domu (Home Office) po 6 mesiacoch v spoločnosti.
• Pracovná doba – popoludňajšie zmeny (práca aj večer aj v noci). Výhodné, ak nie ste ranné vtáča!
• O benefitoch sa dočítate nižšie ...

Zamestnanecké výhody, benefity

Spoločnosť ponúka aj rôzne zaujímavé benefity:
• bonusy a príplatky k základnej zložke (min. 300€/mesiac)
• pracovná zmluva na neurčito od 1. dňa (po skúšobnej dobe)
• možnosť kariérneho rastu
• na konci zmeny v nočných hodinách spoločnosť rieši odvoz domov (zdarma taxík po 22:30)
• zľavy health and beauty, šport, kultúra
• dni dovolenky na viac
• rôzne teambuildingové a iné aktivity

Informácie o výberovom konaní

Ako personálna spoločnosť Vás budeme sprevádzať celým výberovým procesom, od prijatia Vášho životopisu až po Váš nástup. Pomôžeme Vám pripraviť sa, vychytať všetky muchy, poskytnúť Vám všetky možné informácie, aby ste sa na pohovore v spoločnosti klienta cítili komfortne. Počas procesu sa na nás budete môcť kedykoľvek obrátiť a konzultovať s nami akýkoľvek problém.

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosíme, zašlite nám Váš životopis v slovenskom/anglickom jazyku. Vzhľadom na veľký počet záujemcov, budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov.

Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Medzinárodná spoločnosť v Košiciach pôsobiaca v oblasti telekomunikácií

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• stredoškolské vzdelanie s maturitou/vysokoškolské vzdelanie
• plynulá komunikácia v anglickom jazyku (B2 a vyššie)
• výhoda - skúsenosti na pozícii zákaznícka podpora
• výhoda - znalosti IT
• ochota pracovať popoludní, v noci a cez víkendy
• dobré komunikačné zručnosti
• schopnosť pracovať efektívne pod stresom
• orientácia na klienta
• flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov