Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hovoríte Holandsky? Staňte sa Špecialistom zákazníckej podpory!
ADECCO Slovakia, s. r. o.
- Miesto práce: Práca z domu
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 450 EUR/mesiac
- Termín nástupu: Marec 2023
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Považujete sa za komunikatívneho človeka, ktorý dokáže vyriešiť vzniknuté problémy? Školenie prebieha priamo v spoločnosti nášho klienta v Bratislave. Home Office je možný po 3 mesiacoch, ktorý bude závisieť od Vašich výsledkov. Ak ste to Vy, toto by bola Vaša náplň práce:
- telefonický a e-mailový kontakt s existujúcim zákazníkom (in-bound, nie predaj produktov, nie aktívne vyvolávanie)
- zisťovanie aktuálnych potrieb zákazníka, prehľad o objednávkach, vykonávanie zmien na základe požiadaviek
- pro-aktívne riešenie problémov a odstraňovanie nedostatkov v procese
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch zameraných na zlepšovanie komunikácie a zákazníckej spokojnosti
- komunikácia a reporting
- telefonický a e-mailový kontakt s existujúcim zákazníkom (in-bound, nie predaj produktov, nie aktívne vyvolávanie)
- zisťovanie aktuálnych potrieb zákazníka, prehľad o objednávkach, vykonávanie zmien na základe požiadaviek
- pro-aktívne riešenie problémov a odstraňovanie nedostatkov v procese
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch zameraných na zlepšovanie komunikácie a zákazníckej spokojnosti
- komunikácia a reporting
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť RÝCHLEHO kariérneho rastu
- aktívne využívanie cudzieho jazyka a neustále zdokonaľovanie sa
- HOME OFFICE po 3 mesiacoch
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- úžasné kurzy a možnosti vzdelávania
- organizované spoločné akcie
- kvalitný tréning
- aktívne využívanie cudzieho jazyka a neustále zdokonaľovanie sa
- HOME OFFICE po 3 mesiacoch
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- úžasné kurzy a možnosti vzdelávania
- organizované spoločné akcie
- kvalitný tréning
Informácie o výberovom konaní
Ponuka je vhodná aj pre záujemcov z gastra, cestovného ruchu, predaja, hotelierstva.
Pracovná doba: 5dní v týždni, 8 hod denne (plus prestávky),
9:00 - 18:00
10:00 - 19:00
Výberový proces prebieha online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Pracovná doba: 5dní v týždni, 8 hod denne (plus prestávky),
9:00 - 18:00
10:00 - 19:00
Výberový proces prebieha online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Medzinárodná spoločnosť
Medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť Holandského jazyka - hlavne písomná forma
- znalosť Anglického jazyka - interná komunikácia
- komunikatívna osoba, pro-zákaznícky prístup
- pro-aktívny prístup k úlohám
- schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci
- internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 50 Mbps.
- znalosť Anglického jazyka - interná komunikácia
- komunikatívna osoba, pro-zákaznícky prístup
- pro-aktívny prístup k úlohám
- schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci
- internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 50 Mbps.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov