Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Snívaš o práci v oblasti personalistiky a máš nos na na ľudí? Staň sa našim Náborárom!
ADECCO Slovakia, s. r. o.
- Miesto práce: Žilina
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 - 1 300 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy je závislá od skúseností a praxe uchádzača + mesačné bonusy a variabilná zložka
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre náš skvelý žilinský tím hľadáme posilu, ktorá by sa od nás chcela niečo nové naučiť a rovnako niečo nové naučiť nás!
Ak si ako doma v oblasti HR a baví Ťa komunikovať, pomáhať ale rovnako na sebe neustále pracovať a byť súčasťou dynamického prostredia, tak patríš práve k nám :-)
Čaká ťa priateľský a veselý tím, dynamická práca, flexibilný pracovný čas, čiastočne môžeš pracovať aj z domu a veľa iných výhod, ktoré Ti vieme dať.
No a na oplátku by sme od Teba chceli nasledovné:
- aktívne vyhľadávanie kandidátov a práca so sociálnymi médiami (Profesia, LinkedIN a iné)
- spracovanie a selekcia životopisov
- práca s databázovými systémami
- telefonická, emailová a osobná komunikácia s kandidátom ale aj klientom
- vedenie pohovorov
- sprevádzanie kandidátov a klientov výberovým procesom
- účasť na interných mítingoch a reporting
- proaktivita, tímovosť, kreativita, prioritizácia úloh
- sledovanie aktuálneho diania na trhu práce
Ak si ako doma v oblasti HR a baví Ťa komunikovať, pomáhať ale rovnako na sebe neustále pracovať a byť súčasťou dynamického prostredia, tak patríš práve k nám :-)
Čaká ťa priateľský a veselý tím, dynamická práca, flexibilný pracovný čas, čiastočne môžeš pracovať aj z domu a veľa iných výhod, ktoré Ti vieme dať.
No a na oplátku by sme od Teba chceli nasledovné:
- aktívne vyhľadávanie kandidátov a práca so sociálnymi médiami (Profesia, LinkedIN a iné)
- spracovanie a selekcia životopisov
- práca s databázovými systémami
- telefonická, emailová a osobná komunikácia s kandidátom ale aj klientom
- vedenie pohovorov
- sprevádzanie kandidátov a klientov výberovým procesom
- účasť na interných mítingoch a reporting
- proaktivita, tímovosť, kreativita, prioritizácia úloh
- sledovanie aktuálneho diania na trhu práce
Zamestnanecké výhody, benefity
- Flexibilná pracovná doba
- 50% Home Office (po skúšobnej dobe)
- 5 dní benefitného voľna nad rámec zákona
- Caffeteria
- Teambuildingy
- Príjemné pracovné prostredie
- Mobilný telefón, notebook
- 50% Home Office (po skúšobnej dobe)
- 5 dní benefitného voľna nad rámec zákona
- Caffeteria
- Teambuildingy
- Príjemné pracovné prostredie
- Mobilný telefón, notebook
Hlavná oblasť pôsobenia klienta
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- anglický jazyk na KOMUNIKATÍVNEJ úrovni, minimálne B2
- prax v oblasti personalistiky/recruitment aspoň 2 roky podmienkou
- práca s candidate/client care, Profesia, LinkedIN - mierne pokročilá úroveň
- komunikatívnosť, dynamická osobnosť,
- time - manažment na vysokej úrovni
- vytrvalosť, trpezlivosť
- obchodný duch a orientácia na výsledok
- kreativita
- pozitívny prístup :)
- prax v oblasti personalistiky/recruitment aspoň 2 roky podmienkou
- práca s candidate/client care, Profesia, LinkedIN - mierne pokročilá úroveň
- komunikatívnosť, dynamická osobnosť,
- time - manažment na vysokej úrovni
- vytrvalosť, trpezlivosť
- obchodný duch a orientácia na výsledok
- kreativita
- pozitívny prístup :)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov