Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáme anglicky hovoriacich ľudí, ktorí radi komunikujú po anglicky a sú časovo flexibilní.(Bratislava)
ADECCO Slovakia, s. r. o.
- Miesto práce: Práca z domu
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 150 EUR/mesiacOd 1 150 EUR/brutto v závislosti od zručností, znalostí a skúseností kandidáta. Dodatočná kompenzácia za prácu na zmeny/víkendy až do výšky 500 eur.
- Termín nástupu: Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme anglicky hovoriacich špecialistov zákazníckej podpory pre nášho významného klienta, najväčšieho poskytovateľa telekomunikačných služieb v Severnej Amerike!
Považuješ sa za komunikatívneho človeka, ktorý dokáže vyriešiť vzniknuté problémy? Chcel by si mať pracovnú dobu, ktorá začína v popoludňajších hodinách? Staň sa Agentom zákazníckej podpory pre Shared Service Centrum v Bratislave.
Školenie bude virtuálne (1. mesiac) a bude prebiehať aj priamo na pobočke (2. mesiac). To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených.
Ak radi komunikujete v angličtine a pomáhate ľuďom, pošlite nám svoj životopis!
Náplň práce:
• Podpora a asistencia medzinárodným zákazníkom s ich požiadavkami
• Možnosť využiť odborné znalosti o produktoch spoločnosti pri riešení každého problému
• Pracovný čas na dve zmeny od 14 -23 , 19 - 4
• Víkendové a nočné zmeny so super bonusmi!
Považuješ sa za komunikatívneho človeka, ktorý dokáže vyriešiť vzniknuté problémy? Chcel by si mať pracovnú dobu, ktorá začína v popoludňajších hodinách? Staň sa Agentom zákazníckej podpory pre Shared Service Centrum v Bratislave.
Školenie bude virtuálne (1. mesiac) a bude prebiehať aj priamo na pobočke (2. mesiac). To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených.
Ak radi komunikujete v angličtine a pomáhate ľuďom, pošlite nám svoj životopis!
Náplň práce:
• Podpora a asistencia medzinárodným zákazníkom s ich požiadavkami
• Možnosť využiť odborné znalosti o produktoch spoločnosti pri riešení každého problému
• Pracovný čas na dve zmeny od 14 -23 , 19 - 4
• Víkendové a nočné zmeny so super bonusmi!
Zamestnanecké výhody, benefity
• Životné poistenie
• Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
• Kariérny rozvoj
• Parkovanie zdarma
• Práca z domu
• Kompletné zaučenie
• Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
• Kariérny rozvoj
• Parkovanie zdarma
• Práca z domu
• Kompletné zaučenie
Informácie o výberovom konaní
práca je vhodná aj pre absolventa, ale aj pre ľudí bez skúseností v obore
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Významný medzinárodný klient
Významný medzinárodný klient
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Plynulá angličtina
• Vynikajúce komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - nočné/víkendy)
• Odolnosť voči stresu
• Chuť pracovať v medzinárodnom prostredí
• Vynikajúce komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - nočné/víkendy)
• Odolnosť voči stresu
• Chuť pracovať v medzinárodnom prostredí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov