Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pretelefonuješ pol dňa a angličtina ti nerobí problém? Medzinárodná spoločnosť hľadá Špecialistov technickej podpory.
ADECCO Slovakia, s. r. o.
- Miesto práce: Práca z domu
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 190 EUR/mesiacfixná mzda od 1190 € brutto za mesiac (mzda sa navyšuje vzhľadom na skúsenosti kandidáta) + bonusy za výkon + bonus za nočné odpracované hodiny (cca 200 - 400 eur brutto)
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chcel by si sa denne rozprávať s native English speakermi? Máš dobrý pocit z toho, keď niekomu pomôžeš? Obracia sa na Teba rodina, keď im nefunguje internet alebo televízia? Chodievaš neskoro spať a zobúdzať sa skoro ráno nie je nič pre teba?
Ak boli Tvoje odpovede áno a túžiš po stabilnej práci v medzinárodnej spoločnosti, navyše s dobrým platom – neváhaj a prihlás sa na pozíciu Customer Care Agent.
Školenie bude aj virtuálne (1. mesiac), ale bude prebiehať aj priamo na pobočke v Košiciach alebo Bratislave (2. a 3. mesiac). To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených.
Čo budeš robiť?
- riešiť problémy so službami a produktmi spoločnosti
- denne komunikovať v anglickom jazyku prostredníctvom telefónu
- zaznačovať dáta a informácie do internej databázy
- zúčastňovať sa na projektoch a školeniach
- kontinuálne sa vzdelávať
Ak boli Tvoje odpovede áno a túžiš po stabilnej práci v medzinárodnej spoločnosti, navyše s dobrým platom – neváhaj a prihlás sa na pozíciu Customer Care Agent.
Školenie bude aj virtuálne (1. mesiac), ale bude prebiehať aj priamo na pobočke v Košiciach alebo Bratislave (2. a 3. mesiac). To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených.
Čo budeš robiť?
- riešiť problémy so službami a produktmi spoločnosti
- denne komunikovať v anglickom jazyku prostredníctvom telefónu
- zaznačovať dáta a informácie do internej databázy
- zúčastňovať sa na projektoch a školeniach
- kontinuálne sa vzdelávať
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti vieme ponúknuť?
- možnosť kariérneho rastu
- finančné bonusy za nočné zmeny
- zdokonaľovanie anglického jazyka
- prácu v stabilnej spoločnosti (žiadne obavy o zamestnanie kvôli pandemickej situácii)
- možnosť kariérneho rastu
- finančné bonusy za nočné zmeny
- zdokonaľovanie anglického jazyka
- prácu v stabilnej spoločnosti (žiadne obavy o zamestnanie kvôli pandemickej situácii)
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu, prosím, pošlite svoj životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Medzinárodný klient v oblasti telekomunikácií.
Medzinárodný klient v oblasti telekomunikácií.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo sa od teba očakáva?
- anglický jazyk (minimálne B2) – plynulá a sebavedomá ústna komunikácia
- vynikajúce komunikačné schopnosti a orientácia na zákazníka
- flexibilita – práca na zmeny najmä v poobedňajších a nočných hodinách
- schopnosť zachovať chladnú hlavu v stresovej situácii
- pozitívny vzťah k technológiám
- anglický jazyk (minimálne B2) – plynulá a sebavedomá ústna komunikácia
- vynikajúce komunikačné schopnosti a orientácia na zákazníka
- flexibilita – práca na zmeny najmä v poobedňajších a nočných hodinách
- schopnosť zachovať chladnú hlavu v stresovej situácii
- pozitívny vzťah k technológiám
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov