Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent call centra-technická podpora. 100% príjem za každých okolností!
ADECCO Slovakia, s. r. o.
- Miesto práce: Práca z domu
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 125 EUR/mesiacfix od 1125 € brutto za mesiac (mzda sa navyšuje v závislosti od skúsenosti kandidáta) + bonusy za výkon a nočné odpracované hodiny vo výške max. 500€
- Termín nástupu: 02/2022 alebo neskôr
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Považuješ sa za komunikatívneho človeka, ktorý dokáže vyriešiť vzniknuté problémy? Si technicky zručný? Chcel by si mať pracovnú dobu, ktorá začína v popoludňajších hodinách? Staň sa Agentom zákazníckej podpory pre Shared Service Centrum v Košiciach.
Školenie bude virtuálne (1. mesiac) a bude prebiehať aj priamo na pobočke (2. a 3. mesiac). To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených a na pozícii budeš robiť nasledovné:
- riešiť prichadzajúce hovory od našich klientov v oblasti technickej podpory (1.level support)
- komunikáciu s technikmi, eskalácie na diaľku neriešiteľných problémov
- všetko toto budeš vedieť robiť po 2-mesačnom zaškolení, ktoré bude na centrálnu - klasickú dennú zmenu
- po tom ako sa naučíš všetko čo potrebuješ, začneš po 8-mich týždňoch (plne hradené) pracovať na zmeny a pomáhať klientom - udržiavať s nimi pozitívny vzťah a rozhodne sa tu aj veľa naučiš
- multikultúrne prostredie spoločnosti Ti určite spestrí každý deň v práci :-)
- A ČO URČITE OCENÍŠ JE MOŽNOSŤ HOME OFFICE-U KEĎ SA ZAŠKOLÍŠ A BUDEŠ SAMOSTATNE SPOĽAHLIVO PRACOVAŤ!
Školenie bude virtuálne (1. mesiac) a bude prebiehať aj priamo na pobočke (2. a 3. mesiac). To, či Tvoje ďalšie pracovné zaradenie bude v kancelárií alebo formou HomeOffice, bude závisieť od Tvojej dostupnosti, výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, pandemickej situácie a pokynov od nadriadených a na pozícii budeš robiť nasledovné:
- riešiť prichadzajúce hovory od našich klientov v oblasti technickej podpory (1.level support)
- komunikáciu s technikmi, eskalácie na diaľku neriešiteľných problémov
- všetko toto budeš vedieť robiť po 2-mesačnom zaškolení, ktoré bude na centrálnu - klasickú dennú zmenu
- po tom ako sa naučíš všetko čo potrebuješ, začneš po 8-mich týždňoch (plne hradené) pracovať na zmeny a pomáhať klientom - udržiavať s nimi pozitívny vzťah a rozhodne sa tu aj veľa naučiš
- multikultúrne prostredie spoločnosti Ti určite spestrí každý deň v práci :-)
- A ČO URČITE OCENÍŠ JE MOŽNOSŤ HOME OFFICE-U KEĎ SA ZAŠKOLÍŠ A BUDEŠ SAMOSTATNE SPOĽAHLIVO PRACOVAŤ!
Zamestnanecké výhody, benefity
- bonus za výkon/prácu v noci
- taxík zadarmo domov (po 22h) - v rámci Košíc
- teambuildingové, športové a kultúrne aktivity
- kariérny postup
- stravné lístky aj počas dní dovolenky
- rozvoj v oblasti jazykových zručností
- taxík zadarmo domov (po 22h) - v rámci Košíc
- teambuildingové, športové a kultúrne aktivity
- kariérny postup
- stravné lístky aj počas dní dovolenky
- rozvoj v oblasti jazykových zručností
Informácie o výberovom konaní
Celý výberový proces prebieha online.
Uprednostňujeme kandidátov s možnosťou docestovania na centrálu v KE alebo BA do 2 hodín.
Uprednostňujeme kandidátov s možnosťou docestovania na centrálu v KE alebo BA do 2 hodín.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti IT a telekomunikácií.
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti IT a telekomunikácií.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- plynulá komunikácia v anglickom jazyku
- ochota pracovať v popoludňajších a nočných zmenách
- ochota pracovať v popoludňajších a nočných zmenách
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov