Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Office Assistant & Receptionist

ADECCO Slovakia, s. r. o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 EUR/mesiac13. a 14. plat
  • Termín nástupu: ihneď, resp. dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme niekoho zodpovedného, spoľahlivého a proaktívneho. Niekoho, kto rád pracuje s ľuďmi a pre ľudí. Niekoho, kto sa nechce v práci nudiť a nebojí sa toho, že každý deň bude iný. Niekoho, kto sa ujme starostlivosti o naše ADECCO a spraví z neho miesto, kde je radosť pracovať.

NÁPLŇ PRÁCE:

• zabezpečenie perfektného a reprezentatívneho chodu recepcie, zasadačiek, kancelárií a spoločných priestorov
• evidencia a spracovanie došlej a odoslanej pošty
• komunikácia s externými dodávateľmi
• komunikácia so správou budovy centrály spoločnosti
• zodpovednosť za správu vozového parku spoločnosti (komunikácia s leasingovou spoločnosťou, servisné prehliadky, evidencia a prideľovanie služobných áut zamestnancom)
• zabezpečovanie prevádzkových požiadaviek spojených s plynulým chodom spoločnosti

Nástup : ASAP

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosti kariérneho rastu a sebarealizácie
- MultiSport karta
- 5 dní voľna navyše
- školenia, tréningy
- príspevok na vzdelávanie
- príspevok na DDS
- príspevky pri jubileách
- práca v mladom dynamickom tíme
- teambuildingy

Informácie o výberovom konaní

Hľadáme nového člena tímu, ktorý sa stane našim novým kolegom priamo v ADECCO.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.
AJILON, dcérska spoločnosť, je zameraná výhradne na dodávanie ľudských zdrojov v oblasti IT segmentu a to v širokej škále dodávaných služieb a IT expertov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

administratíva, office management, recepcia

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• ukončené SŠ s maturitou
• prax na pozícii Assistant/ Receptionist / Office Assistant
• preferujeme kandidátov s predchádzajúcou praxou
• VP skupiny B - podmienkou
• Anglický jazyk - B1
• multitasking, time management, určenie si priorít
• tímový hráč, komunikatívny
• samostatnosť, schopnosť vynájsť sa
• zodpovednosť za vykonanú prácu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov