Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Account Manager (Trenčín)

Accace Group

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Trenčín, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 800 EUR/mesiac(mzda môže byť vyššia, v závislosti od skúseností a vedomostí kandidáta)
  • Termín nástupu: Dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme tím ľudí, ktorí chcú robiť veľké veci inovatívnym spôsobom. Vďaka nášmu flexibilnému prístupu voči zamestnancom i klientom, transparentnej komunikácii, neustálemu vzdelávaniu, inováciám, novým zaujímavým spoluprácam či službám, sme pritiahli už mnohé talenty a skúsených odborníkov.

Prečo pracovať pre Accace?

Pred 16 rokmi sme začínali ako malá účtovná firma a dnes patríme medzi top 10 outsourcingových a poradenských spoločností v oblasti daní, miezd a účtovníctva na Slovensku a v regióne. Nie sme však len nudný „korporát“. Pravidelne sa umiestňujeme v rebríčkoch TREND TOP a The Slovak Spectator - Largest in Business. V roku 2021 sme získali 1. miesto v kategórii Najväčšie firmy v oblasti účtovníctva, ktorú vyhlásil magazín The Slovak Spectator. Podporujeme startupy, sme súčasťou startupovej komunity StartuPeak a asociácie FINAS, spolupracujeme s Red Bull Basement a Inkubátorom STU. Organizujeme vlastný akceleračný program pre startupy prostredníctvom nášho #accacelife, o.z. a pomáhame aj komunitám našimi CSR aktivitami. Sme signatármi Charty diverzity – dobrovoľnej iniciatívy firiem na podporu inklúzie a diverzity na pracoviskách. V Accace je úplnou samozrejmosťou vytvárať a udržiavať priateľské a inkluzívne pracovné prostredie pre všetkých našich súčasných či budúcich zamestnancov bez rozdielu.

Mnohí z našich kolegov svoju kariéru odštartovali a úspešne ju budujú v Accace – viac ako polovica z nich u nás pracuje dlhšie ako 3 roky. Aktuálne dávame priestor novým talentom a hľadáme ďalšiu skúsenú posilu na naše projektové oddelenie.


Vašou agendou bude:

  • zúčastňovanie sa meetingoch s potenciálnymi klientmi a negociácia ďalších služieb s existujúcimi klientmi,
  • riešenie dopytov klientov na služby z portfólia našej spoločnosti,
  • podieľanie sa na cenotvorbe a príprave cenových ponúk v spolupráci s manažérmi oddelení pre existujúcich aj nových klientov,
  • navrhovanie najlepších a najefektívnejších riešení pre spoluprácu v rôznych oblastiach, optimalizovanie procesov a činností, schvaľovanie konečného riešenia pre klienta,
  • podieľanie sa na implementácii nových klientov spolu s implementačným tímom,
  • zabezpečenie úspešnej realizácie a rozbehnutie spolupráce s klientom vrátane zabezpečenia kompletnej zmluvnej a internej dokumentácie (príprava, aktualizácia, evidencia a správa),
  • riadenie a kontrola práce tímu ľudí alokovaných v rámci spolupráce s klientmi (účtovná agenda, mzdová agenda, daňový poradcovia, IT),
  • zabezpečenie poskytovania zmluvne odsúhlasených služieb pre klienta v požadovanej kvalite,
  • pravidelný kontakt a komunikácia s manažmentom klienta, prezentácia výsledkov spolupráce, riešenie možných problémov a tiež nových požiadaviek klienta,
  • aktívne vyhľadávanie nových potenciálnych oblastí pre ďalšiu spoluprácu,
  • príprava podkladov ku fakturácii v súlade so zmluvnou dokumentáciou, komunikácia s klientmi v prípade oneskorenia úhrady pohľadávok,
  • podpora pri analýzach spojených s vyhodnocovaním rentability a efektivity projektov,
  • aktívna účasť na nastavovaní procesov súvisiacich s agendou klientov v rámci spoločnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

Rozvoj
  • Práca na projektoch pre slovenské i medzinárodné spoločnosti
  • Neustále nové výzvy a možnosť kariérneho rastu
  • Odborné a osobnostné vzdelávanie v rôznych oblastiach
  • Jazykové vzdelávanie počas pracovnej doby
Ocenenie, udalosti, kultúra
  • Motivujúci bonusový systém a zaujímavý benefitný balíček
  • Odmena za odporučenie nového kolegu či nového klienta
  • Ocenenie „Zamestnanec roka“
  • Teambuildingové aktivity a firemné oslavy
  • Príspevky zo sociálneho fondu na kultúru
  • Dobrovoľnícke CSR aktivity v rámci pracovnej doby
Zdravie a šport
  • Ovocie na pracovisku od jesene do jari
  • MultiSport karty čiastočne hradené zamestnávateľom
  • Účasť na verejných športových podujatiach
  • Masáže na pracovisku
Flexibilný život
  • Flexibilná pracovná doba s možnosťou pracovať aj z domu

Informácie o výberovom konaní

Radi by sme poďakovali uchádzačom za záujem o prácu pre našu spoločnosť. Zároveň však upozorňujeme, že kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí prejdú do užšieho kola výberového konania.

Uchádzača by sme týmto chceli informovať, že spoločnosť Accace k. s., so sídlom Mlynské nivy 16, 821 09 Bratislava, IČO: 35 839 350, zapísaná do Obchodného registra Okresného súdu Bratislava I, v oddiele: Sr, vložke č.: 510/B (ďalej len „Spoločnosť“) spracováva osobné údaje obsiahnuté v dokumentoch zaslaných Spoločnosti (životopis, motivačný list a pod.) uchádzačom za účelom realizácie výberových konaní na pracovné pozície Spoločnosti a to na základe vykonania opatrení pre uzatvroením zmluvy v zmysle §13 ods. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické zameranie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • vysokoškolské vzdelanie s ekonomickým zameraním,
  • znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni, komunikácia v angličtine s klientmi,
  • znalosť MS Office na užívateľskej úrovni,
  • skúsenosti s projektovým/account manažmentom,
  • orientácia v mzdových a účtovných softvéroch je výhodou,
  • skúsenosti s budovaním a udržiavaním výborných obchodných vzťahov s menšími i väčšími klientami (aj zahraničnými),
  • vynikajúce komunikačné schopnosti, asertivita, prezentačné a organizačné zručnosti,
  • schopnosť pracovať samostatne aj v tíme, riešiť problémy a prijímať rozhodnutia,
  • schopnosť prioritizácie úloh,
  • veľký zmysel pre detail,
  • analytické myslenie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

O Accace Slovensko

Spoločnosť Accace vznikla v roku 2006 v Bratislave. Accace Slovensko zamestnáva už viac ako 120 odborníkov a poskytuje služby spracovania účtovníctva, mzdovej a HR agendy, daňové a transakčné poradenstvo, právne a korporátne služby, či poradenstvo pre startupy. Za 15 rokov sme si vybudovali stabilnú pozíciu lídra v oblasti BPO služieb na Slovensku. Pravidelne sa umiestňujeme v rebríčku TOP10 poradenských spoločností magazínu TREND. Právne služby poskytuje naša vlastná advokátska kancelária Accace Legal. V rámci skupiny Accace združujeme viac ako 600 odborníkov a poskytujeme služby pre viac ako 2 000 klientov. Nájdete nás v Bratislave a v Košiciach.

O Accace Circle

Celosvetovo pôsobí Accace pod značkou Accace Circle. Ide o biznis komunitu partnerov – profesionálnych poradcov a poskytovateľov BPO služieb. S globálnym zastúpením v takmer 40 krajinách a tímom viac ako 2000 odborníkov, Accace Circle poskytuje služby viac ako 10 000 klientom, najmä stredným a veľkým medzinárodným spoločnostiam zo zoznamu Fortune 500. Celosvetovo Accace Circle spracováva okolo 170 000 výplatných pások mesačne.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov